uc Berkeley محققان با انگیزه جامعه، منافع شخصی، جامعه علمی

بخشی از کار هر پژوهشگر تصمیم گیری در مورد مشکلات ی است که باید روی آن کار کرد. فرایند تعیین این موضوع از محقق

توسط NEWSWORLDS در 28 مرداد 1399

بخشی از کار هر پژوهشگر تصمیم گیری در مورد مشکلات ی است که باید روی آن کار کرد.

فرایند تعیین این موضوع از محقق به محقق بسیار متغیر است و می تواند طیفی از عوامل، از جمله منافع شخصی، نیاز اجتماعی و تأمین بودجه را در بر داشته باشد. UC Berkeley اعضای هیئت علمی آزادی زیادی در تصمیم گیری برای تحقیق در مورد آنچه، اما مکانیسم در جای خود برای ترویج علم کیفیت وجود دارد، از جمله فرایندهای به دنبال بودجه و بررسی همتا.

UC Berkeley یک موسسه تحقیقاتی است، به معنی در کنار آموزش و پرورش، پردیس نیز تاکید قوی بر بخش تحقیقاتی خود قرار می دهد. در واقع، انتظار می رود که تمام استادان پردیس به انجام تحقیقات و یا برخی از "فعالیت خلاق دیگر،" به گفته بن Hermalin، معاون برای هیئت علمی.

انواع تحقیقات

همه پژوهش ها را می توان به دو دسته گسترده تقسیم کرد: پژوهش های پایه ای که برای کسب دانش بیشتر در مورد مبانی یک رشته، و تحقیقات کاربردی، که با قصد تولید پیامدهای دنیای واقعی بر اساس دانش علمی انجام می شود.

در حالی که دانش بدست آورده شده از طریق تحقیقات پایه می تواند منجر به کاربردهای کاربردی پایین خط، هدف اولیه از این نوع تحقیقات کسب دانش بیشتر است.

به این ترتیب، کاربردهای تحقیقات پایه ای برای رسیدن به جامعه بیشتر از کاربردهای تحقیقات کاربردی، به گفته پروفسور اقتصاد ادوارد میگل طول می کشه.

میگل گفت: «من خطوط دیگری از تحقیقات، مثلاً در مورد درگیری مسلحانه، سیاست های آفریقایی و غیره دارم، که مطمئناً، قطعاً برخی از کاربردهای آن تحقیقات وجود دارد» اما بسیاری از این تحقیقات واقعا ً انگیزه ای است که بیشتر از آن، به نوعی، آرزوی علمی تر برای درک بهتر جهان، می دانید، با این امید که با درک بهتر جهان، ما می توانیم جهان را به جای بهتری بسازیم."

نوع پژوهش انجام شده نیز می تواند به ماهیت انضباط بستگی داشته باشد. مهندسها، برای مثال، دانشمندان کاربردی با تعریف. آنها از اصول علم پایه برای ساخت دستگاه ها و حل مشکلات فنی استفاده می کنند.

استاد مهندسی مکانیک، همالیون کازرونی، که اگزواسکلت های قابل عرضه در بازار را توسعه داده است - دستگاه های پوشیدنی که به افرادی که تحرک محدودی دارند کمک می کند - تحقیقات کاربردی را به عنوان وسیله ای موثرتر برای انجام اهدافش می بیند.

کازرونی در یک ایمیل گفت: «مشکلات فوری تکنولوژیکی وجود دارد که باید حل شوند از آنجایی که نتایج حاصل از آن تغییر زندگی خواهد بود» "این مشکلات بسیار دشوار است، بسیار دشوارتر از برنامه ریزی پژوهش به خاطر پژوهش."

در زمینه های دیگر، مانند علوم سیاسی یا اقتصاد، محققان می توانند هم تحقیقات پایه ای و هم کاربردی انجام دهد.

چگونه محققان مشکلات خود را انتخاب کنید

بسیاری از استادان در حالی که در مقطع تحصیلات تکمیلی هستند، علاقه های پژوهشی خود را توسعه می بخشند، که زمانی است که بسیاری از آنها برای اولین بار شروع به انجام تحقیقات مستقل می کنند.

با این حال، محققان می توانند پس از تحصیلات تکمیلی، زمینه های تمرکز خود را تغییر دهد. پروفسور روان شناسی آلیسون گوبنیک گفت تحقیقات او در تکه های 10 ساله آمده است، تغییر جهت با تغییر منافع خود را.

اکثریت تحقیقات انجام شده در UC Berkeley تحقیقات پایه ای است.

میگل گفت: «قطعاً یک سنت بسیار قوی در برکلی وجود دارد که تحقیقات اولیه را انجام می دهند. می بینید که در تمام این ها، می دانید، سنت جوایز نوبل و مدال های میدانی و، می دانید، فقط از نوع کشفیات نیمه ای که در بسیاری از زمینه ها انجام شده است."

دولت پردیس باقی می ماند از راه زمانی که آن را به تصمیم گیری چه هیئت علمی باید تحقیق می آید، اعتماد است که محققان می دانم که بهترین در مورد آنچه که مشکلات را در زمینه های مربوطه خود تمرکز، گفت: پروفسور اقتصاد جیمز رابینسون.

به این ترتیب، محققان پردیس در نحوه انجام تحقیقات خود، آزادی زیادی را در خود دارا می باشد.

در حالی که پژوهش های برنده جایزه نوبل می تواند نقطه افتخار یکم برکلی باشد، اما این یک عامل انگیزش ی برای پروفسور پردیس اریک بتزیگ نبود که جایزه نوبل شیمی را از آن خود کرد.

بتزیگ گفت: «من به جایزه نوبل هیچ ارزشی نمی دهم. من فقط می خواهم کاری را انجام دهم که به طور بالقوه تاثیرآور و سرگرم کننده برای انجام و یک چالش جالب باشد."

Betzig گفت که او را دوست دارد به موضوعات تحقیق است که توجه زیادی دریافت نمی کند اما هنوز هم پتانسیل تاثیر را.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن