UC برکلی محققان توصیه می انبار کردن تجهیزات حفاظتی شخصی برای آینده

بر اساس گزارشی که روز چهارشنبه منتشر شد، محققان دانشکده بهداشت عمومی UC Berkeley و مرکز تحقیقات و آموزش کار در

توسط NEWSWORLDS در 24 مرداد 1399

بر اساس گزارشی که روز چهارشنبه منتشر شد، محققان دانشکده بهداشت عمومی UC Berkeley و مرکز تحقیقات و آموزش کار دریافتند که ایجاد انبار دولتی تجهیزات حفاظتی شخصی، یا PPE، برای پاندمیک های آینده یا اورژانس ها می تواند مزایای اقتصادی و بهداشتی داشته باشد.

انبار ها شامل PPE کافی برای محافظت از کارگران ضروری برای حداقل 90 روز از یک اورژانس است. بنابر این گزارش، توسط محققان UC Berkeley ویلیام داو، کوین لی و لورل لوسیا، داشتن PPE در دست به کارگران ضروری اجازه می دهد تا به کار با خطر بسیار کمتر ادامه دهد و از نظر اقتصادی برای کالیفرنیا مفید خواهد بود.

گزارش تخمین می زنند که بیش از 20000 COVID-19 مورد می توانست در صورتی که کارگران ضروری در شروع همه گیر شدن به PPE دسترسی داشته اند، منحرف شده باشد.

در ضمن، گزارش می گوید که بسیاری از کارکنان مراقبت های بهداشتی به دلیل کمبود PPE، تا حدی در نتیجه بیش از 250،000 کارکنان بهداشت کالیفرنیا دریافت مزایای بیکاری، مفرط شدند.

بنابر این گزارش، برای هر هفته قبل از آن که این کارگران می تواند در همه گیر بعدی به کار بازگردند، دولت حدود ۹۳ میلیون دلار در پرداخت های بیمه بیکاری صرفه جویی می کرد.

کالیفرنیا همچنین به دلیل افزایش هزینه PPE در طول یک همه گیر ، که داو ، استاد UC برکلی سیاست های بهداشتی و مدیریت ، گفت که او شگفت زده شد به یاد بگیرند.

داو گفت: «این طور نیست که برای نجات جان ها هزینه می شد. "این در واقع پول را ذخیره می کرد اگر ما این PPE را خریداری کرده بود و انبار آن را با قیمت های غیر پاندمیک."

گزارش اشاره به قیمت ماسک N95 افزایش 465٪ در طول COVID - 19 همه گیر -- از $1.27 به $5.90 در هر ماسک -- با روند مشابه برای انواع دیگر PPE.

خرید PPE برای کارگران ضروری کالیفرنیا و جمعیت های کلیدی مرتبط با آن، اگر با قیمت همه گیر ارائه شود، بیش از ۸۰۸ میلیون دلار هزینه خواهد داشت. ارائه همان PPE در قیمت های غیر همه گیر تنها 134 میلیون دلار، یا 17٪ از هزینه در قیمت های همه گیر هزینه.

در بهترین حالت سناریو هرگز مورد نیاز نیست، در این صورت برخی ممکن است هزینه حق بیمه 'هدر رفته' از خرید های همه گیر قیمت مورد نیاز هرگز در نظر گرفته شود، گزارش می گوید. اما بیماری همه گیر COVID-19 متاسفانه نشان داده است که چگونه میوپیک آن را به رفتن 'بدون اطمینان' بدون انبار PPE کافی است."

این گزارش به عنوان SB 275 منتشر شد در قوه قضاییه کالیفرنیا در حال بحث است.

لایحه دولت را ملزم به ایجاد 90 روز عرضه PPE برای کارگران ضروری تا ژوئن 1، 2023.

در گزارش آمده است: "ما نمی دانیم که چه زمانی اورژانس همه گیر یا بهداشتی بعدی به وجود خواهد آمد که به PPE نیاز خواهد داشت، اما خواهد آمد.". "هم تدبر مالی و هم در هم چین عمومی عمومی در بهداشت عمومی به شدت توصیه ایجاد انبار PPE قوی برای آینده است."

تماس با کلارا براون شتاین در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @clarabrownstein.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب