UC برکلی محققان می گویند اجاره, وام مسکن, لغو است و لازم است در همه گیر

محققان در دانشگاه برکلی Othering & متعلق موسسه منتشر شده یک تحقیق مختصر که نشان می دهد اجاره و رهن لغو سیا

توسط NEWSWORLDS در 19 اردیبهشت 1399

محققان در دانشگاه برکلی Othering & متعلق موسسه منتشر شده یک تحقیق مختصر که نشان می دهد اجاره و رهن لغو سیاست لازم است در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

نوشته شده توسط کالیفرنیا جامعه مشارکت تیم مختصر تجزیه و تحلیل اخیر مسکن و شرایط اقتصادی مربوط به COVID-19 همه گیر و ارائه استدلال در حمایت از ایجاد سیاست است که لغو اجاره و پرداخت وام مسکن.

مختصری در نظر دارد برای جلب توجه به "نیاز فوری" برای دولت اقدام به کاهش این بیماری همه گیر ناشی از اثرات به عنوان به خوبی به عنوان ساختاری بهبود بی عدالتی گسترده در مسکن با توجه به نیکول Montojo یک مسکن تحلیلگر تحقیقات در Othering & متعلق موسسه.

"در این لحظه کل سیستم به تغییر و اجاره و وام مسکن لغو سیاست ضروری است برای اطمینان از که مردم دسترسی به مسکن پایدار در طول بحران و از طریق recovery دوره" Montojo گفت: در یک ایمیل. "و این یک راه حل است که می تواند طراحی شده برای کار برای مستاجران و مالکان و زمینداران."

مختصر پیش بینی کرد که بدون اجاره و پرداخت وام مسکن لغو وجود دارد احتمال بالاتر است که این بیماری همه گیر بدتر خواهد شد بدهی مسکن و بی ثباتی بی خانمانی و نژادی و نابرابری.

Montojo تاکید کرد که این مختصر نشان می دهد که مسکن است "نژادی عدالت موضوع" به نسبت کم درآمد اجاره و مالکان است اریب به سمت مردم رنگ. حتی قبل از همه گیر این اقلیت بودند به احتمال زیاد به استفاده از حداقل 30 درصد از درآمد خود را به اجاره در سراسر کالیفرنیا با توجه به Montojo.

با توجه به مختصر چند شهرها و ایالات متحده در حال بحث در مورد اجاره و وام مسکن لغو سیاست.

"این مهم بود در گفتگو با جوامع روی زمین سیاستگذاران و طرفداران در این کار به شکل از چگونه به اطمینان حاصل شود که سیاست می رسد افرادی که به آن نیاز دارید بیشتر" Montojo گفت: در ایمیل.

مختصر پیشنهاد این سیاست ها به عنوان "مکمل منطقی" به پناهگاه در محل سیاست اجازه می دهد تا مردم را به پیروی از قوانین طراحی شده برای محافظت از سلامت خود را بدون به خطر انداختن خود مسکن امنیتی است.

بررسی سیستم فعلی مجموعه در محل Montojo گفت: در این ایمیل که داده ها نشان می دهد آن را "سقوط کوتاه" از پرداختن به این مشکل است. بیمه بیکاری کافی برای پوشش متوسط اجاره در کالیفرنیا و موقت ممنوعیت از اخراج بسیار مهم هستند اما هنوز هم تنها "تاخیر انداختن بحران است."

مختصری بر وظیفه دولت را به اتخاذ اقدامات برای حفاظت از سلامت عمومی است. اگر طراحی به درستی این سیاست را اولین اولویت بندی دسترسی به مسکن پایدار, استفاده, مشخص, روش برای بهبود مسکن ثبات جهانی و کاهش نابرابری نژادی در احترام به مال و مسکن.

"ما امیدواریم که این لحظه می تواند یک سنگ پله به سمت در دراز مدت سیستم تغییر" Montojo گفت: در ایمیل. "ما نمی توانیم بازگشت به حالت عادی وقتی عادی شد نژادی و محرومیت و ثروت و نابرابری و افزایش بی خانمانی و گسترده مسکن و بی ثباتی است."

تماس با آنجلینا وانگ در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @dc_angelina.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب