UC Berkeley دستیاران مقیم برای ارائه از راه دور، پشتیبانی در فرد در پاییز 2020

در میان برنامه سقوط UC برکلی برای انطباق با دستورالعمل COVID-19، دستیاران مقیم پردیس به ارائه خدمات از راه دور

توسط NEWSWORLDS در 27 مرداد 1399

در میان برنامه سقوط UC برکلی برای انطباق با دستورالعمل COVID-19، دستیاران مقیم پردیس به ارائه خدمات از راه دور و به طور غیر شخصی ادامه خواهد داد.

در طول پاییز، سالن های اقامت نیز برنامه های موضوع کارکنان RAs، ارشد آر اس و کارکنان زندگی مسکونی حرفه ای ادامه خواهد داد. همه کارکنان سالن مسکونی نیاز به تکمیل آموزش جدید برای انطباق با دستورالعمل های بهداشتی مجهز شده است. در صورت امکان، پشتیبانی از راه دور، به جای شخص، به دانشجویان ی که در پردیس زندگی می کنند، ارائه خواهد شد.

کارکنان ما در زندگی مسکونی همچنان متعهد به ارائه برنامه ها، خدمات، و فرصت هایی برای کمک به ایجاد جامعه بین ساکنان و دانشجویان کارکنان سالن مسکونی در پاییز سال جاري، گفت: "آدام راتلیف سخنگوی پردیس در یک ایمیل.

برنامه های موضوعی و فرصت های رهبری، مانند خدمت در مجمع تالار اقامت، همچنان برای ساکنان در پردیس ارائه خواهد شد.

هنگامی که پشتیبانی از راه دور ارائه نمی شود، کارکنان همچنان در محل در موارد خاص، از جمله قفل و شرایط اضطراری پاسخ می دهند.

از زمان مطبوعات ، پردیس نمی تواند تعداد دقیق کارکنان در هر طبقه در سالن اقامت تایید کند.

تیم زندگی مسکونی در حال کار بر روی توسعه فعالیت های جذاب برای ساخت جامعه از طریق رویدادهای آنلاین. در طول ترم بهار، تیم این کار را امتحان کرد و بیش از 150 برنامه را به صورت آنلاین تحویل داد.

در ایمیل راتلیف گفت: «ما ارتباطات جامعه را از طریق چت های آنلاین جامعه، تابلوهای بولتن، ایمیل ها و گپ های متنی گروهی فراهم می کنیم» ما هنوز میزبان بسیاری از برنامه های جامعه محور مانند شکار گنج، رژه، مسابقه تزئین پاسیو، حیاط singalongs، پروژه های هنری، و غیره."

گپ های جامعه در ابتدای ترم آغاز خواهد شد، بنابراین دانش آموزان می توانند یک ارتباط گروهی را توسعه دهند و با هنجارهای جامعه و اطلاعات ایمنی سازگار شوند، به گفته راتلیف.

همچنین آر اس ها مکالمات ویدئویی با تمام ساکنان انجام خواهند داد.

در آموزش RA برای انطباق با دستورالعمل COVID-19، تمام کارکنان دانش آموز آموزش های جدید در مورد چگونگی مشورت با کارکنان حرفه ای برای گزارش هر گونه حوادث که به وجود می آیند دریافت خواهید کرد. دانشگاه روستای در Albany دارای کارکنان حرفه ای و دستیاران جامعه است که می تواند شبانه و پس از ساعت پشتیبانی.

اگر RA یا هر دانشجوی ساکن در پردیس علائم COVID-19 را داشته باشد، در حالی که منتظر نتایج آزمایش هستند، در سالن های مسکونی Foothill و La Loma به فضاهای انزوای پردیس پذیرفته خواهند شد. کسانی که جدا شده اند حمایت از یک گروه ویژه آموزش دیده از متخصصان و دانش آموزان دیگر برای انتقال به داخل و خارج از سالن اقامت خود را داشته باشد.

تماس با آریا Dattamajumdar در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در تاریخ @AryiaDm.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب