UC برکلی باید rehire GSIs در خارج زندگی ما

دانشگاه کالیفرنیا به نظر می رسد آماده برای تضعیف کارگران در هر نوبت. در پایان ماه ژوئن UC Berkeley physics dep

توسط NEWSWORLDS در 9 مرداد 1399

دانشگاه کالیفرنیا به نظر می رسد آماده برای تضعیف کارگران در هر نوبت.

در پایان ماه ژوئن UC Berkeley physics department ایمیل اعلام کرد که دانشجویان تحصیلات تکمیلی در خارج از ایالات متحده نمی تواند GSIs برای ترم پاییز. بخش های دیگر گفته اند گرفته شده مراحل مشابه. پردیس تحصیلات تکمیلی دانش آموزان' اتحادیه است که زمینه ناعادلانه کار عمل شارژ استدلال می کند که این سیاست نقض UC سیستم کار قرارداد.

هر چند UC برکلی باید دست و پنجه نرم روزانه با غیر قابل پیش بینی از COVID-19 همه گیر می تواند وجود دارد هیچ بهانه ای برای, چگونه آن را رفتار خود کارگران است. از اقدامات تلافی جویانه در برابر UC دانشجویان تحصیلات تکمیلی دفاع از یک cost-of-living تنظیم در بهار گذشته به بی توجهی به استادان " و " ناامنی در میان استخدام یخ سیستم UC نشان داده اسفناک بی تفاوتی نسبت به کسانی که آن را در استخدام.

در یک زمان جهانی اختلال زمانی که شغل آنلاین و آموزش از راه دور هستند و بهترین راه برای کاهش این بیماری همه گیر را گسترش GSIs زندگی در سطح بین المللی ارائه مزایای همان کسانی که در ایالات متحده باقی بمانند. با سقوط آموزش شروع آنلاین — ظاهر می شود و به احتمال زیاد باقی می ماند آنلاین همه ترم — دانشگاه برکلی می تواند هیچ توجیهی برای تبعیض علیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی در خارج از کشور.

در سال گذشته تقریبا 3000 فارغ التحصیل بین المللی دانش آموزان ثبت نام شده در دانشگاه برکلی که در آن دانشجویان بین المللی را تشکیل می دهند نسبت بیشتری از دانش آموزان فارغ التحصیل از دانشجویان است. دانشجویان بین المللی هستند بنابراین به طور نامتناسبی به احتمال زیاد GSIs و از دست دادن خود را ارزشمند مشاغل در دانشگاه و جامعه — با وجود منحصر به فرد خود دانش دست اول از گروه ها و دوره های آموزشی — اعتصاب در عین حال یکی دیگر از ضربه به دانشجویان بین المللی.

دانشجویان بین المللی در حال حاضر تهدیدات آمریکا مهاجرت و گمرک است که آنها ممکن است مجبور به ترک اگر آنها را تنها دوره های آنلاین. آنها را اب و هوای outsized اختلال و هزینه در میان UC سیستم ناقص پاسخ به همه گیر. دریافت کمی پیشبرد متوجه است که آنها ممکن است به کار گرفته شده توسط مدرسه خود را در سقوط تنها می افزاید: توهین به جراحت.

با جولای 31 عنوان قریب الوقوع مهلت برای برخی از دانش آموزان برای ثبت نام در پاییز دوره های دانش آموزان فارغ التحصیل شده اند را در تلو تلو خوردن. هزینه های کمک درسی برای دانشجویان بین المللی رشد بیشتر گزاف در هر سال و برای برخی قابل اعتماد در دانشگاه اشتغال ممکن است مالی لازم تاسیسات در میان بین المللی اشتغال عدم قطعیت است.

اما بین المللی GSIs به دور از تنها قربانیان چنین ناعادلانه سیاست: تقریبا هر مقطع کارشناسی مزایای از کار سخت و توجه فرد از GSIs که اغلب می دانید دانش آموزان در UC برکلی به مراتب بهتر از استادان خود را انجام دهد. حتی با فقط چند صد کمتر GSIs دانش آموزان در تمام بخش ها به احتمال زیاد به توجه به کمبود حمایت آموزشی.

بنابراین برای حفظ جامعه دانشگاه کل و حفظ و آموزش به عنوان قوی به عنوان امکان پذیر است — UC برکلی باید مطمئن شوید که به rehire بین المللی GSIs بدون توجه به آنچه آنها نیاز به خانه تماس بگیرید.

سرمقاله نشان دهنده نظر اکثریت هیئت تحریریه به عنوان نوشته شده توسط تابستانی 2020 نظر سردبیر, Aidan باست.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن