UC برکلی دانشجو-اجرای کمپ تابستانی با هدف درمان قرنطینه خستگی

علوم اعصاب, Infinite, رقص, چیستان و نظریه بازی ها در میان دوره های ارائه شده در یک مجازی رایگان اردوگاه تابستا

توسط NEWSWORLDS در 29 خرداد 1399

علوم اعصاب, Infinite, رقص, چیستان و نظریه بازی ها در میان دوره های ارائه شده در یک مجازی رایگان اردوگاه تابستانی که با هدف کمک به دانش آموزان متوسط و بالا اتصال و پیدا کردن احساسات خود در طول قرنطینه.

این برنامه به نام اتصال-در-محل خدمت صدها نفر از اعضای کمپ با بیش از 60 منحصر به فرد ارائه دوره تدریس توسط دانشجویان دانشگاه است. اتصال در محل ناشی از تمایل به آدرس های متعدد نیاز در جامعه با توجه به بنیانگذاران و پردیس افزایش ارشد دانیل اگان.

اگان افزود: کمپ امید به سهولت COVID-19 بار در کودکان و نوجوانان که در حال مبارزه با انزوا frazzled پدر و مادر که می تواند با استفاده از "یک استرس کمتر در زندگی خود" و دانشجویان با به طور ناگهانی باز تابستان با توجه به لغو کارآموزی.

"ما اعتقاد داریم وجود دارد اتاق را برای همه درگیر" گفت: برنامه بنیانگذاران و پردیس افزایش ارشد Saumya Goyal. "می شود آن را یک دانشجو یک پدر و مادر که می خواهد برای رسیدن درگیر از طریق بلندگو — اگر دانشجویی منجر به نوعی از برنامه های ما به باز کردن به آن است."

کلاس ها محدود به حدود 10 دانش آموزان به پرورش بیشتر محیط صمیمی و شامل یک ساعته جلسات تدریس دو تا سه بار در هفته. اردوگاه های برنامه نویسی نیز شامل programwide فعالیت هایی مانند بازی شب رقابت های هنری و حرفه ای پنل.

به استخدام معلمان اگان و Goyal رسیده به هر مرتبط با آموزش و پرورش باشگاه در محوطه دانشگاه. 10-فرد عملیات تیم های استخدام از این استخر پس از آن تماس تقریبا 400 مختلف مدارس متوسط و بالا به گسترش این کلمه در.

اگان و Goyal هر دو کسب و کار دانش آموزانی که به اشتراک گذاری یک پس زمینه در راه اندازی و سازمان های غیر انتفاعی و همچنین به عنوان یک شور و شوق برای آموزش و پرورش و سرمایه گذاری اجتماعی.

"من واقعا معتقدم که در قدرت آموزش و پرورش در اوایل و چگونه است که واقعا ایجاد یک نردبان اجتماعی," Goyal گفت.

در اصل با عنوان یادگیری در محل برنامه تصور می شد با یک آموزش بیشتر مبتنی بر فرمت با uncapped کلاس و دسترسی باز. این برنامه با رویکرد منتقل شده اما پس از Goyal مصاحبه با بیش از 20 دانش آموزان و والدین در مورد آنچه آنها می خواستند برای خارج شدن از چنین یک برنامه است. اکثریت دانش آموزان فقط می خواستم یک "محل به صورت آنلاین و بحث" Goyal گفت.

لورن یانگ این برنامه مدیر ارتباطات و زنجان به تدریس جبر 1 کلاس برای دانش آموزان میانه. او طرح درس شامل یک استفاده سنگین از بازی ها مانند Kahoot و خطر و همچنین سوال در مورد برنامه های کاربردی زندگی واقعی از مواد.

من هستم "واقعا در تلاش برای گرفتن آنها را به فکر می کنم در خارج از جعبه حتی اگر آن را فقط یک کلاس ریاضی" یانگ گفت.

اگر چه این برنامه رایگان است $10 هفتگی مبلغ پیشنهاد شده است به منظور کمک به سازمان خرید دیجیتال زیرساخت برای دانش آموزان بدون دسترسی به لپ تاپ یا پایدار Wi-Fi.

اگان به رسمیت شناخته ذاتی امتیاز در دسترسی به این تکنولوژی یک ضرورت به او گفت: ممکن است منع عامل برای دانشجویان کم درآمد پس زمینه.

"ما واقعا در تلاش برای کاهش که محرومیت تا آنجا که ما می توانیم" اگان گفت.

تماس با Annika رائو در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @annikyr.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب