دانشجویان UC برکلی، دانشکده برگزاری کالج رقابت جهش برای حمایت از کارآفرینان کالج جامعه

کالج کبیسه، یک سازمان غیرانتفاعی ملی که توسط دانشجویان UC برکلی در سال ۲۰۱۹ تأسیس شد و هدف آن توانمندسازی دانش

توسط NEWSWORLDS در 12 شهریور 1399

کالج کبیسه، یک سازمان غیرانتفاعی ملی که توسط دانشجویان UC برکلی در سال ۲۰۱۹ تأسیس شد و هدف آن توانمندسازی دانشجویان بین المللی و انتقال در کالج های جامعه است، در پاییز امسال مسابقه ملی طرح کسب و کار خود، یا NBPC را برگزار می کند.

NBPC با هدف دادن دانشجویان کالج جامعه، به ویژه دانشجویان بین المللی و انتقال، فرصت برای یادگیری در مورد مفاهیم کارآفرینی و همکاری با همسالان خود، با توجه به پردیس سال دوم و عضو کالج جهش تیم رهبری سرنا چنگ و UC سانتا باربارا جونیور دیلون جانسون. این مسابقه کارگاه های آموزشی ارائه خواهد داد، بازخورد قضات را در مورد طرح های کسب و کار دانشجویان ارائه خواهد داد و شرکت کنندگان را با سازمان های تجاری در محوطه دانشگاه متصل خواهد کرد.

بیل وانگ، ارشد پردیس و عضو تیم رهبری غیرانتفاعی بیل وانگ در یک ایمیل گفت: «با توجه به این واقعیت که دانشجویان بین المللی به دلیل موانع زبانی، ارتباطات شخصی و وضعیت مهاجر، از فرصت ها و منابع اطلاع چندانی ندارند، مهم و ضروری است که باید دستی برای ارائه کمک ها و کانال های اطلاعاتی اضافی در خارج از پردیس وجود داشته باشد.»

به گزارش چنگ و جانسون، دور اول این رقابت ها از ۵ اکتبر تا ۱۷ اکتبر برگزار می شود و پس از آن دور منطقه ای در ۲۴ اکتبر و دور نهایی در ۷ نوامبر برگزار می شود.

با COVID-19 همه گیر ارائه چالش برای دانش آموزان به سفر، این رقابت عملا برگزار خواهد شد و برای دانش آموزان مهم است به عنوان بسیاری از حوادث به دلیل همه گیر لغو شده است، گفت: پردیس ارشد و کالج جهش یکی از بنیانگذاران جی ژائو.

سرپناه در محل سفارشات همراه با مشکلات سفر را ترک کرده اند برخی از دانش آموزان منزوی، و این رقابت به آنها فرصت می دهد به "ایستاده نیست، بلکه درگیر با دانش آموزان دیگر با حس "هدف" در حالی که به دست آوردن مهارت های کسب و کار، با توجه به گیگی وانگ، همکار صنعت پردیس و قاضی NBPC.

وانگ افزود که علاقه مند است بشنود دانشجویان برنامه های تجاری خود را ارائه می دهند و گفت این شانس او برای دادن بازخورد و کمک به دانشجویان بین المللی برای ساخت یک شبکه گسترده تر با دیگران است.

وانگ می گوید: «به عنوان یک دانشجوی بین المللی و مهاجر، جا دادن به جامعه در آمریکا کار ساده ای نیست.» "دانشجویان بین المللی برای درگیر شدن به برنامه های بیشتری نیاز دارند، در غیر این صورت آنها می نشینند و دنیا را تماشا می کنند."

مدرس دانشکده کسب و کار هاس و قاضی رقابت الکسی بوداک گفت هر کسی باید بتواند خود را کارآفرین ببیند و حتی اگر دانش آموزان یکی نشند، فکر کردن مثل یکی مفید است.

بوداک افزود: این رقابت دانش آموزان را قادر می سازد تا در مورد تاثیر اجتماعی کارآفرینی و اینکه چگونه می تواند به مردم کمک کند، طوفان فکری کنند.

بوداک می گوید: «هیچ راه بهتری برای یادگیری وجود ندارد تا اینکه در واقع آن را امتحان کنیم و روند ایجاد استارتاپ را پشت سر بگیریم.»

شیلی اتی () دانشگاهیان و گزارشگر اداره است. تماس با او در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @shylieati.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن