دانش آموزان UC برکلی حرکت در با پروتکل های دور اجتماعی، حضور مجازی خرس طلایی جهت گیری

دانشجویان جدید UC برکلی در حال حرکت به مسکن در محوطه دانشگاه پاییز امسال با بیش از فقط به طور متوسط حرکت در ji

توسط NEWSWORLDS در 5 شهریور 1399

دانشجویان جدید UC برکلی در حال حرکت به مسکن در محوطه دانشگاه پاییز امسال با بیش از فقط به طور متوسط حرکت در jitters روز مواجه شدند، با اقدامات احتیاطی دور اجتماعی و مجازی جهت گیری خرس طلایی، و یا GBO، در میان نگرانی های COVID-19.

دانش آموزان در از اوت نقل مکان کرد 20 به 23 به جای در حرکت معمول تنها در روز به تعاملات احتمالی سرسام آور و ترویج دوری اجتماعی، با توجه به یک ایمیل از آدام Ratliff، سخنگوی پردیس. همه دانش آموزان خواهد شد در اتاق های تک اشغال زندگی می کنند اجازه می دهد تا برای خود sequestering به مدت هفت تا 10 روز قبل از شروع آموزش پاییز و در طول GBO.

در پیش بینی دود آتش سوزی، دانش آموزان ماسک KN95 در طول روند حرکت و منابع برای تماس با اگر آنها تا به حال هر گونه نگرانی های بهداشتی، با توجه به Ratliff دریافت کرد.

راتليف گفت آزمايش COVID-19 بدون در نظر گرفتن وضعيت بيمه برای دانش آموزان در سالن های اقامت قبل و بعد از خودزندگی و همچنین دو بار در هفته در طول ترم رایگان و اجباری خواهد بود.

به گزارش راتلیف، مقامات پردیس اقدامات متعددی را برای جلوگیری از COVID-19 به اجرا گذارده اند، از جمله تعهد سالم نگه داشتن برکلی و یک کمپین آموزش بهداشت عمومی.

راتليف در ايميل گفت: تمرکز ما آموزش و حمايت است نه اقدام تنبیهی.

به گزارش راتلیف، به امید پرورش حس جامعه، دانش آموزان در سالن های اقامت بر اساس جایی که زندگی می کنند به گروه های نه تا ده ساله تقسیم خواهند شد که بیشتر با گروه های GBO خود مصادف است.

به گزارش راتلیف، این گروه های GBO در طول تجربه پنج روزه و چهار شب آنلاین GBO به منظور انتقال به زندگی پردیس از راه دور با هم ملاقات کردند.

فیرا Fatmasiefa، یکی از رهبران GBO، گفت که تجربه مجازی GBO کمتر از تجربه منظم در فرد موفق است. در گروه جهت گیری او، برخی از دانش آموزان احساس ناجوری می کردند یا با مشکلات فنی دست به گریبان بودند، در حالی که دیگر دانش آموزان بدون در نظر گرفتن آن مشتاق بودند.

فاطمه گفت: این طور نیست اما آنها بهترین تلاش خود را می کنند.

راتليف افزود برنامه های فردی دانش آموزی در پاییز امسال انعطاف پذيرتر از زمان GBO در فرد بود که به دانش آموزان اجازه می داد بعداً به اتفاقات زندگی می کنند يا ضبط ها را تماشا کنند.

این برنامه های مجازی شامل یک تور شبیه سازی کمیته مبارزه با سانسور پردیس، دانشگاه بلوکلی، فعالیت های اجتماعی به رهبری رهبران جهت گیری و یک جلسه زوم با کمیته رالی UC بود.

Fatmasiefa گفت GBO ایده آل برای دانشجویان بین المللی نیست، با دانش آموزان یا شرکت نمی کنند در همه، بیدار شدن زود هنگام و یا ماندن تا دیر برای حضور در حوادث.

به گفته دانشجوی سال اول پردیس فیلیس لام، یکی از محدودیت های اولیه برگزاری GBO بر روی زوم این بود که تشکیل دوستی یا برگزاری مکالمات راحت را دشوار می کرد.

او افزود، با این حال، که از برخی جهات، او معتقد است GBO او را برای زندگی به عنوان یک دانشجوی UC برکلی آماده کرده است زیرا او در حال حاضر در مورد سلامت روانی، منابع مالی و دانشگاهی که به آن دسترسی دارد می داند.

لام در یک ایمیل گفت: «هنگامی که مدرسه شروع می شود ممکن است شروع به تجربه برخی از چیزهایی کنم که در طول GBO در مورد آن صحبت می شدم و متوجه می شوم که بودن در خانه به این معنا نیست که من هنوز تجربه های مشابهی ن خواهم داشت.»

آنجلینا وانگ گزارشگر اصلی زندگی دانشجویی است. تماس با او در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @dc_angelina.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن