دانش آموزان UC برکلی باید با هم برای مبارزه با COVID-19 کار می کنند

شروع ریاست جمهوری من در ASUC با عجله آغاز شد به عنوان من را به گردباد از جلسات با مدیران پردیس برای بحث در مور

توسط NEWSWORLDS در 14 شهریور 1399

شروع ریاست جمهوری من در ASUC با عجله آغاز شد به عنوان من را به گردباد از جلسات با مدیران پردیس برای بحث در مورد COVID - 19 همه گیر جاروب شد. در همان زمان ، من در حال حرکت به خانه برای ایمنی خود من ، مرور فضای خانواده من در حالی که همچنین بحث در مورد ظرایف COVID - 19 در پردیس UC برکلی. در طول جلسات با مدیران پردیس، کارکنان و دانشکده، ما در مورد راه هایی که در آن ما می توانیم دانشجویان علاقه مند به اقدامات احتیاطی، چگونه کتابخانه ها می تواند به دستورالعمل های دور اجتماعی پاسخ، تجربه زندگی مسکونی چه شکلی و خیلی بیشتر بحث کردیم.

در واقع، آن را یک تلاش جمعی برای مبارزه با COVID-19 و اذعان به این که اقدامات فردی ما نه تنها خودمان بلکه کسانی که در اطراف ما تاثیر. اگر متعهد به متوقف کردن گسترش نکنیم، جامعه پردیس را در معرض خطر قرار می دهیم. جامعه پردیس بزرگتر از دانشجویان آن است -- ما همچنین مسئول ایمنی کارکنان حضانت ما ، هیئت علمی ، مدیران ، سازمان دهندگان جامعه ، ساکنان برکلی ، همسالان ما و دیگران است.

پوشیدن ماسک فقط برای خودتان نیست - آن را برای همه است. اعمال فردی ما تاثیر جمعی دارد. guidelinesهنگامی که ما فعالانه از دستورالعمل های دوری اجتماعی مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ها پیروی می کنیم، می توانیم شانس گسترشCOVID-19 را کاهش بدهیم. جوانان در برابر COVID-19 مصون نیستند و خودخواهانه است که مثل ما عمل کنیم.

برای بسیاری از افرادی که تصمیم گرفته اند به برکلی بازگردند، چه در محوطه دانشگاه زندگی کنند و چه نباشند، این تصمیمات به آرامی گرفته نشد. برای برخی از اعضای جامعه ما، UC برکلی تنها فضایی است که در آن احساس امنیت می کنند، می توانند بر روی مطالعات خود تمرکز کنند و به منابع نیازهای اساسی یا خدمات بهداشت روانی دسترسی داشته باشند. برای دانشجویان جدید، برخی به UC برکلی می آیند تا یک نگاه از زندگی کالج مسکونی را تجربه کنند. و برای دانش آموزان برنامه ریزی برای فارغ التحصیل شدن در سال جاری ، برخی از برگزاری به امید که آنها ممکن است برخی از تنوع ترم بهار در فرد و فارغ التحصیلی را تجربه کنید.

هنگامی که دانشگاه ها شروع به اعلام برنامه های خود برای ترم پاییز کردند، بسیاری بودند، و همچنان بودند، تردید داشتند که دانشجویان سن کالج این قدرت را خواهند داشت که دوری اجتماعی را حفظ کنند و از مهمانی، خماری گروهی و فعالیت های دیگری که می تواند سلامت فردی و جمعی ما را در معرض خطر قرار دهد، اجتناب کنند.

COVID-19 یک تجربه انتزاعی نیست، با این حال، و این مهم است که جامعه ما کار می کند به دنبال دستورالعمل های ایمنی با وجود وسوسه بازگشت به "عادی" است.

پیوستن به من در تعهد به حفظ تعهد سالم برکلی. این تعهد بهترین شیوه ها را برای کند کردن گسترش COVID-19 تشریح می کند که همه اعضای جامعه UC برکلی باید آن را دنبال کنند. این یادداشت شیوه هایی برای بهداشت شخصی و پوشش چهره، به صراحت بیان کرد که سازمان های دانشجویی نباید "میزبان و یا شرکت در هر جلسات حضوری و یا فعالیت در محوطه دانشگاه و یا خارج از دانشگاه است." این تعهد همه اعضا را تشویق می کند که در برابر یکدیگر پاسخگو باشند. 

رهبران دانشجویی در طول این زمان مورد نیاز برای انتقال واقعیت های خشن است که دانشجویان همکار خود را به مدیران پردیس مواجه هستند. یک قطعه از بازخورد انتقادی دفتر من به مدیران پردیس داده است نیاز به صدای دانشجویی بیشتر در بحث های COVID -19 است. دانش آموزان نه تنها باید بازخورد بدهند بلکه بخشی از فرایند تصمیم گیری نیز باشند.

مقامات ASUC در طول این مدت بر روی انواع مسائل مربوط به COVID-19 و حمایت از صداهای دانشجویی کار می کنند. دفتر من به طور خاص با همکاری دفتر ارتباطات و امور عمومی 'کمپین هنجارهای اجتماعی برای کمک به طراحی پیام رسانی موثر برای تشویق مردمی به پیروی از دستورالعمل های بهداشت عمومی بوده است. دفتر معاون امور دانشگاهی رئیس جمهور رهبری یک سالن شهر به میزبانی مدیران ASUC برای رهبران دانشجویی برای بحث در مورد اثرات COVID-19 بر جوامع خود را. مدیران ASUC با مجلس سنای دانشگاهی کار کرده اند به بحث در مورد راه های حمایت از دانش آموزان در سراسر جهان به عنوان آنها در میان همه گیر مطالعه.

ما همچنین در حال کار با مدیران در مرور فضای پاسخگویی و چگونه ما به عنوان یک جامعه پردیس باید کسانی که شکستن تعهد سالم نگه داشتن برکلی در راه آموزشی و بازگرداندن آدرس. اعضای ASUC همچنین در حال کار بر روی پرداختن به نگرانی های مالی دانش آموزان، دسترسی به تکنولوژی، تجهیزات حفاظتی شخصی و خدمات بهداشت روانی بوده اند.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن