UC Berkeley, مطالعه می یابد بی خانمان جوانان نیاز به حمایت

دانشگاه برکلی دانشکده بهداشت عمومی منتشر شد گزارش این ماه آشکار است که ارائه دهندگان خدمات برای جوانان تجربه ب

توسط NEWSWORLDS در 20 خرداد 1399

دانشگاه برکلی دانشکده بهداشت عمومی منتشر شد گزارش این ماه آشکار است که ارائه دهندگان خدمات برای جوانان تجربه بی خانمانی باید حمایت شود به منظور به اندازه کافی برای مراقبت از کسانی که قادر به پناهگاه در محل.

این گزارش با عنوان "در COVID-19 خط مقدم و صدمه زدن" مورد بحث و بررسی نیازهای ارائه دهندگان برای جوانان تجربه بی خانمانی در شرق خلیج و همچنین از جوانان خود را.

این گزارش نتیجه یک همکاری بین دانشگاه برکلی کاتالیست گروه برای پایان دادن به بی خانمانی جوانان اسپانسر شده از طرف نوآوری برای جوانان یا i4Y و UC برکلی دانشکده بهداشت عمومی COVID-19 جامعه عمل تیم. این بود که بودجه آن توسط دانشگاه برکلی صدراعظم جامعه مشارکت صندوق که صندوق کمک می کند تا پروژه های بین اعضای هیات علمی و برکلی جامعه است که به نفع ساکنان آن است.

"قبل از COVID و جهان آنلاین آغاز تحقیقات ما متمرکز شده بود در یک ارزیابی نیازهای جوانان تجربه بی خانمانی در برکلی گفت:" Anika Grover, افزایش دانشگاه ارشد تحصیل در رشته بهداشت عمومی و عضو تیم که در کنار هم قرار دهند.

در 2019, i4Y آغاز به کار کرد برکلی جامعه به انجام این ارزیابی. قبل از آن قادر به شروع به جمع آوری اطلاعات, اما, منطقه خلیج قرار داده شد تحت یک پناهگاه در محل سفارش به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر. به عنوان یک نتیجه از این تغییر ناگهانی به تلاش بودند معطوف به تمرکز بر روی ارائه دهندگان خدمات است که کار با جوانان را تجربه بی خانمانی.

توسط "ارائه دهندگان" در این گزارش با اشاره به کسانی که کار می کنند به طور مستقیم با جوانان تجربه بی خانمانی, جمله, جامعه, سازمان, موسسات و برنامه های در برکلی مانند ارائه دهندگان خدمات پزشکی و پناهگاه با توجه به Grover.

"هر دو در آالمدا کانتی و در برکلی جوانان بی خانمانی است, بسیار, نامتناسب آفریقایی آمریکایی" گفت: Coco Auerswald UC برکلی و استاد و محقق اصلی این مطالعه شده است که تحقیق در مورد جوانان بی خانمانی برای تقریبا 25 سال است. "و که در برکلی است که به هیچ وجه عمدتا آفریقایی آمریکایی جامعه است."

به گفته او تحقیقات برکلی جمعیت است که حدود 8 درصد از آمریکایی های آفریقایی تبار هنوز 75 درصد از کودکان زیر سن قانونی بودند و گرفتن خدمات به صورت بی خانمانی در برکلی شد ،

این گزارش دریافته است که آنچه که بیشتر مورد نیاز برای جوانان تجربه بی خانمانی تمیز و بهداشتی دستشویی های عمومی حمام و لباس های شسته شده امکانات دسترسی آسان به ماسک و بسته بندی مواد غذایی زدایی از بی خانمانی و دسترسی به اطلاعات و خدمات است که می تواند کمک به آنها سرپناه در محل بهترین آنها می توانند.

آن را نیز در بر داشت که برای حمایت از جوانان تجربه بی خانمانی, ارائه دهندگان خدمات برای جوانان نیز باید با توجه بودجه برای ضد عفونی و بهداشتی لوازم شخصی لوازم ایمنی از جمله ماسک, بهداشت روان, پشتیبانی از خطر پرداخت و بر روی تقاضا COVID-19 تست برای هر دو جوانان و ارائه دهندگان خدمات بدون در نظر گرفتن علائم.

Auerswald پیشنهاد کرد که اعضای جامعه می تواند کمک به برنامه های از جمله میثاق خانه است که سرویس دهنده اصلی برای جوانان تجربه بی خانمانی در شرق خلیج, اهدای مواد غذایی و این مسائل به توجه مقامات شهرستان.

"اگر مردم می تواند فشار برای دستشویی های عمومی باز می شود و نگهداری آن خواهد بود بسیار مهم است" Auerswald گفت.

تماس با لوئیس Cobian در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @luiscobian_dc.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن