UC Berkeley study finds insights regarding penguin origins, evolution

بررسی UC برکلی از ژنهای کامل 18 گونه پنگوئن منتشر شده دوشنبه ارائه بینش های جدید در مورد منشاء و تکامل خود را,

توسط NEWSWORLDS در 29 مرداد 1399

بررسی UC برکلی از ژنهای کامل 18 گونه پنگوئن منتشر شده دوشنبه ارائه بینش های جدید در مورد منشاء و تکامل خود را, و چگونه آنها با تغییرات آب و هوایی برخورد.

محققان شروع به توالی سازی genomes پنگوئن در سال 2018 در همکاری بین UC برکلی پروفسور راوری Bowie و Pontificia Universidad Católica de Chile دانشیار جولیانا Vianna، با تمام تجزیه و تحلیل داده های انجام شده در UC برکلی بین سال های 2018 و 2019. مطالعه سه بحث اصلی در مورد تکامل پنگوئن روشن: منشاء جغرافیایی خود را, اصل و اصل گونه ها و زمان تنوع گونه.

ویانا در یک ایمیل گفت: «ما یک همکاری بین المللی با محققان کشورهای مختلف برای درک کامل تکامل این گروه در سراسر کل توزیع شان، که در اعماق اقیانوس های جنوبی در پایین جهان است، برقرار کرده بودیم»

اطلاعات ژنومی گونه های مختلف پنگوئن ها برای ردیابی تاریخچه تکاملی پنگوئن ها و تنوع گونه ها در طول هزاره ها استفاده می شد.

با استفاده از این داده ها و مدل سازی طاقچه اکولوژیک، مطالعه نشان داد که پنگوئن ها در نزدیکی استرالیا و نیوزیلند تکامل یافته حدود 22 میلیون سال پیش به جای در قطب جنوب به عنوان دانشمندان قبلا اعتقاد داشتند.

Vianna مدنظر داشت که هیبریدیزاسیون قابل توجهی در میان گونه های پنگوئن وجود دارد، از جمله ماکارونای و پنگوئن های راکهوپر.

مطالعه نشان داد که پنگوئن ها قادر به تکامل برای انطباق با محیط های حرارتی بسیار متفاوت در یک دوره طولانی از زمان زمین شناسی. این محدوده از ۹ درجه سانتیگراد در اطراف استرالیا و نیوزیلند و دمای منفی در قطب جنوب، تا دمای گرم در جزایر گالاپاگوس است.

دیگر سازگاری ها به پنگوئن ها اجازه داده اند مانند بسیاری از حیوانات دریایی دیگر به عمق شیرجه بمانند.

همچنین مطالعه نشان داد که بعید است که گونه های محلی سازگار قادر به نگه داشتن با امروز "تغییرات آب و هوایی سریع، " ویانا افزود.

ویانا در ایمیل خود گفت: «گونه های دریایی ممکن است در برابر گرمایش زمین نسبت به گونه های زمین آسیب پذیرتر باشند» در واقع، چندین گونه در حال حاضر تحت تاثیر تغییرات آب و هوایی قرار گرفته اند."

ویانا افزود که جمعیت پنگوئن های آدلی و چیناسترپ به سرعت در اطراف شبه جزیره قطب جنوب در حال کاهش است.

تماس با آریا Dattamajumdar در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در تاریخ @AryiaDm.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن