UC برکلی مطالعه نشان می دهد روند در سقط جنین جستجوهای

محققان دانشگاه برکلی یک ارتباط میان سیاست های دولت در جلوگیری از بارداری, تعداد حاملگی های ناخواسته و گوگل جست

توسط NEWSWORLDS در 6 خرداد 1399

محققان دانشگاه برکلی یک ارتباط میان سیاست های دولت در جلوگیری از بارداری, تعداد حاملگی های ناخواسته و گوگل جستجوهای مرتبط با سقط جنین با توجه به یک مطالعه منتشر شده در مارس 21.

سیلویا Guendelman co-محقق اصلی این مطالعه و استاد دانشگاه از مادری, کودک و نوجوان, بهداشت و درمان گفت: مطالعه ایجاد شد زیرا محققان می خواستم به درک بهتری از برنامه ریزی خانواده و آنچه که نگرانی ها و ترجیحات مصرف کنندگان داشته باشد. مطالعه منتشر شده در مجله PLOS One.

"من بسیار نگران در مورد آنچه اتفاق می افتد در حال حاضر اجرایی شده است که در برش به بنا به دلایل ایدئولوژیک در انتخاب های ضد بارداری و چه ارائه دهندگان می تواند یا نمی تواند بگوید که بیماران و یا مصرف کنندگان در مورد آنچه مهم است" Guendelman گفت.

با توجه به دانشگاه برکلی تحقیقات بهداشتی برای عمل کارکنان تحقیقات دانشیار الیزابت Pleasants که مشغول به کار در این مطالعه به عنوان یک دانشجوی کارشناسی ارشد در پردیس محققان در نگاه حجم جستجوها برای "سقط جنین" و "سقط جنین قرص" در رابطه با دیگر جستجوها در تمام 50 ایالت.

آنها دریافتند که یک دولت ناخواسته بارداری رای و تعداد بهداشتى مربوط به جستجوهای گوگل شد نشان دهنده فراوانی سقط جستجو. متحده با بیشتر حاملگی های ناخواسته و پیشگیری از بارداری-متمرکز جستجوهای بیشتر سقط جنین جستجو.

این بود که هنوز هم درست است حتی زمانی که محققان برای کنترل عوامل نظرات سقط جنین در دولت مراقبت های بهداشتی دسترسی و محدودیت های قانونی و حمایت از سقط جنین با توجه به Guendelman.

Pleasants اضافه شده است که محققان دریافتند که آمریکا با حجم بالاتر از قرص های ضد بارداری جستجوها و حاملگی های ناخواسته به طور کلی نیز تا به حال سیاست هایی که دسترسی محدود به ضد بارداری.

با توجه به Guendelman اطلاعات موجود در سایت بازدید مردم زمانی که آنها برای جستجو سقط اطلاعات آنلاین است که تمرکز یکی دیگر از کاغذ که در حال حاضر تحت بررسی است. او گفت: محققان در حال بررسی این که آیا مردم در حال دریافت اطلاعات غلط در مورد سقط جنین و جلوگیری از بارداری به صورت آنلاین و یا اگر آنها دسترسی به اطلاعات مبتنی بر شواهد.

"زمانی که مردم جستجو برای سقط جنین و سقط جنین, قرص, آنها, جستجو, من فکر می کنم بسیار عملی," Guendelman گفت. "آنها در مورد روشهای پیشگیری از بارداری و چه این روش از لحاظ سلامت خود این روش عوارض جانبی و دلخواه کاربر می باشد."

علاوه بر این Guendelman اشاره کرد که با توجه به COVID-19 او فکر می کند باید وجود داشته باشد یک بزرگتر سرمایه گذاری در برنامه ریزی خانواده از آنجا که بسیاری از مردم در حال مبارزه با کودک, مراقبت از دسترسی به مراقبت های بهداشتی و اقتصادی عدم قطعیت است.

Pleasants گفت: تعطیلی از خدمات تنظيم خانواده و از دست دادن شغل که منجر به عدم پوشش بیمه و محدود کردن دسترسی به وسایل جلوگیری از بارداری را بیشتر محدود کردن دسترسی به سقط جنین و دیگر منابع است.

"با COVID-19 به نظر می رسد که اینترنت تبدیل شده است و حتی بیشتر از منابع مهم حیاتی برای خانواده برنامه ریزی اطلاعات و خدمات" Pleasants گفت: در یک ایمیل. "این افزایش اعتماد ایجاد فرصت ... اما آن نیز افزایش مییابد برخی از نگرانی به عنوان دروغ در اطراف خانواده آنلاین گسترده است و می تواند چالش های قابل توجه به انتخاب آگاهانه."

تماس با میله Seyoum در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @melaseyoum.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب