UC برکلی، UC مطالعه در سراسر سیستم برنامه های خارج از کشور ارائه جایگزین در میان تعلیق بهار 2021

پس از برنامه آموزش UC در خارج از کشور، یا UCEAP، بیشتر برنامه نویسی بهار ۲۰۲۱ خود را در ماه اوت به حالت تعلیق

توسط NEWSWORLDS در 12 شهریور 1399

پس از برنامه آموزش UC در خارج از کشور، یا UCEAP، بیشتر برنامه نویسی بهار ۲۰۲۱ خود را در ماه اوت به حالت تعلیق درآورد، دانش آموزانی که امیدوار بودند از طریق این برنامه در خارج از کشور تحصیل کنند، مجبور خواهند بود طرح های جایگزین بهار را پیدا کنند.

به گفته میلا ادموند سخنگوی UCEAP، برنامه هایی با تاریخ شروع قبل از ۱۵ مارس در نتیجه نگرانی های بهداشتی COVID-19 و سیاست های مسافرتی بین المللی مرتبط، مانند مرزهای بسته و الزامات قرنطینه به حالت تعلیق درآمد. دایان مارکوس، جلسات تابستانی و مطالعه برکلی در خارج از کشور، یا BSA، مدیر ارشد بازاریابی، افزودند که دانشجویان UC برکلی قادر ن خواهند بود برنامه های کاربردی خود را به یک برنامه بهاری دیرهنگام منتقل کنند.

ادموند در یک ایمیل گفت: همه گیر COVID-19 همچنان چالش های مربوط به نگرانی های بهداشتی و سفرهای بین المللی را ارائه می دهد. "ما ناامیدی را درک می کنیم و در آن سهیم هستیم، اما نگرانی های پیرامون سفرهای بین المللی باعث شد تا تصمیم دشوار و در عین حال مسئول تعلیق برنامه نویسی بهاری را ب گیریم."

بر اساس نامه ای از ویویان لی نایترای، معاون همکار UCEAP provost و مدیر اجرایی، حدود ۲۰ برنامه با تاریخ شروع دیرهنگام هنوز قرار است در بهار اجرا شود، به این معنی که دانشجویان در پردیس ها با استفاده از سیستم سه ماهه هنوز فرصت تحصیل در خارج از کشور را برای سه ماهه بهار دارند.

مارکوس گفت دانشجویان UC برکلی، با این حال، نمی توانند دوباره به این برنامه های بهاری اواخر شروع درخواست کنند. او افزود که وب سایت BSA تا اواخر پاییز ۲۰۲۰ با فرصت هایی برای برنامه هایی که از تابستان ۲۰۲۱ و بعد از آن شروع می شوند به روز خواهد شد.

مارکوس در یک ایمیل گفت: «ما به شدت نگران این هستیم که با ادامه شرایط COVID-19، بسیار ممکن است که برنامه هایی با تاریخ شروع بهار ۲۰۲۱ بعد نیز تحت تأثیر قرار گیرند و متعاقباً در ماه های آینده به حالت تعلیق درآیند.»

مارکوس دانش آموزان را در برنامه های معلق تشویق کرد تا برای ترم بهار در دوره های پردیس ثبت نام کنند. وی افزود: آن دانش آموزان واجد شرایط ثبت نام برای کلاس ها در طول فاز 1 و 2 بدون هیچ گونه اقدام اضافی هستند.

برای دانش آموزانی که در حال برنامه ریزی برای تحقق زبان یا الزامات دیگر از طریق تحصیل در خارج از کشور بودند، ادموند پیشنهاد ثبت نام در برنامه های جایگزین یا تحصیل در خارج از کشور را در زمان بعد، در صورت امکان داد.

UCEAP کارآموزی مجازی با شروع در تابستان 2021 ارائه دهد. به گفته ادموند، دانش آموزان می توانند پروفایل شغلی خود را افزایش دهند، یک شبکه حرفه ای بین المللی بسازند و تجربه حرفه ای کسب کنند، همه در حالی که محلی می مانند.

کارآموزی تا ماه اکتبر در وب سایت UCEAP در دسترس خواهد بود و دانش آموزان با توجه به تمرکز دانشگاهی خود در زمینه های شغلی قرار خواهند گرفت.

مارکوس در یک ایمیل گفت: «مطالعه برکلی در خارج از کشور این خبر را به رسمیت می شناسد ممکن است به شدت ناامید کننده باشد، و احساس سرخوردگی و غم را مطرح کند.» "BSA در اینجا برای حمایت از دانش آموزان در طول این زمان چالش برانگیز است، و آنها را تشویق می کند برای رسیدن به ما با سوالات و یا نگرانی."

او افزود که دانش آموزان می توانند از طریق مشاوره و خدمات روانی UC برکلی حمایت پیدا کنند.

تماس با ماریا یانگ در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @maria_myoung.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب