UC برکلی UCSF محققان با استفاده از رباتیک به منظور تسریع COVID-19 تست

در تلاش برای سرعت بخشیدن به COVID-19 تست محققان در دانشگاه برکلی و UCSF با استفاده از رباتیک برای تست صدها نفر

توسط NEWSWORLDS در 15 اردیبهشت 1399

در تلاش برای سرعت بخشیدن به COVID-19 تست محققان در دانشگاه برکلی و UCSF با استفاده از رباتیک برای تست صدها نفر از نمونه ها در هر روز است.

طراحی و توسعه توسط دانشگاه UC برکلی و UCSF ابتکاری ژنتیک موسسه یا IGI پاپ آپ آزمایشگاه دارای یک ربات است که طول می کشد بيماران نمونه را به آزمایشگاه و نقل و انتقالات آنها را به صفحات با چاه. سپس یکی دیگر از روبات اجرا می شود یک کمی polymerase chain reaction یا qPCR تست. بیماران می توانید نتایج را به عنوان به زودی به عنوان روز بعد با توجه به IGI سخنگوی مگان Hochstrasser.

"زمان تقریبی از نمونه به آزمایشگاه برای داشتن یک نتیجه در کامپیوتر است که حدود چهار ساعت" Hochstrasser گفت. "زمان چرخش شده است حدود 24 ساعت — اگر شما رفت و به تانگ در 4 p. m. و رو swabbed شما می توانید یک تماس از پزشک در 4 روز بعد."

در اواسط ماه مارس IGI محققان برگزار شده در یک جلسه به شناسایی چگونه آزمایشگاه ممکن است کمک در پاسخ به COVID-19. Hochstrasser اشاره کرد که پس از شناسایی تست به عنوان اصلی شکاف در جامعه علمی با پاسخ IGI برگزار شد بحث و گفتگو در مورد راه اندازی یک تست تشخیصی تسهیلات.

چرا که به سرعت در حال تغییر از تحقیقات علمی به دست زدن به بیمار نمونه مورد نیاز بسیاری از دست به دست در عرشه این آزمایشگاه قرار دادن یک فرم آنلاین به دنبال داوطلب برای کمک به pop-up آزمایشگاه تلاش. با توجه به Hochstrasser تقریبا 800 نفر امضا کرده بود تا برای کمک به عرض یک روز و نیم.

سه هفته بعد از pop-up آزمایشگاه شد و در حال اجرا تست صدها نمونه در یک زمان.

"تصور کنید که تنظیم شده است که یک فرایند است که به طور معمول سال به سال در یک زن و شوهر از هفته" گفت: IGI موسس و استاد دانشگاه برکلی جنیفر Doudna در آزادی مطبوعات. "این واقعا فوق العاده است و نه چیزی است که من تا کنون دیده ام در زندگی حرفه ای من."

پاپ آپ آزمایشگاه اصلی همکاری با دانشگاه خدمات بهداشتی تانگ مرکز در محوطه دانشگاه با توجه به Hochstrasser. دانشگاه خدمات بهداشتی و درمانی کارکنان جمع آوری نمونه از کارکنان و دانش آموزان در صورتی که علامتی هستند و با معیارهای خاصی است.

پاپ آپ آزمایشگاه نیز با همکاری شهر برکلی برای انجام تست از اولین پاسخ دهندگان به افراد بی خانمان.

"ما واقعا می خواهید مطمئن شوید که افرادی که در حال رفتن به نادیده گرفته نمی شوند نادیده گرفته" Hochstrasser گفت. "افرادی که اصلا بیمه — در یک بی خانمان گاه مردم بود که هنوز هم قادر به دسترسی به تست."

تماس با Revati Thatte در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @revati_thatte.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن