UC برکلی کار می کند به منظور بهبود آموزش آنلاین برای ترم پاییز

اکثر ترم پاییز آموزش برگزار خواهد شد حاضر با یک انتخاب تعداد طبقات متشکل از 25 یا کمتر از مردم در ملاقات با فر

توسط NEWSWORLDS در 3 تیر 1399

اکثر ترم پاییز آموزش برگزار خواهد شد حاضر با یک انتخاب تعداد طبقات متشکل از 25 یا کمتر از مردم در ملاقات با فرد گفت: پردیس دانشکده.

پردیس مدیران شرکت کننده در شهر دوشنبه مورد پاییز, آموزش بود که دوم در یک سری از چهار شهر مجازی سالن بحث در مورد اثرات COVID-19 در جنبه های مختلف از ترم پاییز پردیس عملیات. بسیاری از زمان دانشگاه تلاش دارد با تمرکز بر بهینه سازی کیفیت آموزش آنلاین.

در طول تابستان حدود 300 GSIs در حال شرکت در یک کمک هزینه تحصیلی برای یادگیری در مورد چگونه به بهترین پیشنهاد آموزش تقریبا. پردیس نیز ارائه منابع برای کمک به هیات علمی با آموزش آنلاین از جمله "آموزش از راه دور راهنمای" دوره که بیش از 440 اعضای هیئت علمی ثبت نام کرده است.

"ما نیاز به ترک یک کمی از گاز در مخزن از آنجا که ما در حال رفتن به باید انعطاف پذیر در پاییز" گفت: Oliver o'reilly پردیس استاد و رئیس دانشگاهی سنا در این رویداد است. "وجود خواهد داشت و مسائل مربوط به آن آمده اند که ما نمی فکر کردن در مورد در حال حاضر."

پردیس به احتمال زیاد استفاده از آن به طور منظم درجه بندی سیاست ها به جای به طور پیش فرض رمز عبور/بدون عبور سیستم با توجه به o'reilly.

O'reilly اضافه شده که یکی از دانشگاهی در آمریکا و توصیه می شود "بهترین شیوه برای کنترل از راه دور ارزیابی" است که به کلاس بر اساس تسلط به جای در یک منحنی به منظور جلوگیری از دانشجویان که از منفی نهفته تحصیلی سوء رفتار از دیگر دانش آموزان است.

"درجه بندی بر روی یک منحنی است که همیشه عادلانه" o'reilly گفت: در طول این رویداد. "آنچه ما انجام می دهیم این است که ما واقعا در تلاش برای ترویج عادلانه سیستم درجه بندی برای همه دانش آموزان ما."

پردیس است که هنوز تصمیم گیری است که از 6000 کلاس های ارائه شده در پاییز خواهد شد که فرد در فعالیت است و در حال حاضر به دنبال یک لیست از حدود 940 فعالیت هایی که به طور بالقوه ارائه شده در فرد است. برای همه, فرد, فعالیت, دارد, نیز وجود دارد یک کنترل از راه دور جایگزین.

برنامه کلاس های حضوری منتشر خواهد شد توسط جولای 8, که در آن نقطه اولین مرحله از فرایند ثبت نام آغاز خواهد شد.

اعضای هیات علمی که نیاز به بازگشت به دانشگاه توصیه به ماندن در خانه برای حفظ پردیس تراکم پایین با توجه به اجرایی معاونت ها و کشيش پل Alivisatos.

UC برکلی دولت نیز توصیه می شود که تمامی آموزش های ارائه شده تقریبا پس از شکرگزاری برای جلوگیری از گسترش COVID-19 ناشی از افزایش سفر در طول این دوره است.

در پاسخ به سوال در مورد deferrals و برداشت معاونت آموزشی دوره کارشناسی کاترین Koshland توصیه می شود مقابل در نظر گرفتن ترم پاییز به دلیل همه گیر.

"این زمان به تاخیر انداختن شروع یک کالج آموزش و پرورش" Koshland گفت: در این رویداد است. "این بیماری همه گیر است که به احتمال زیاد به گذشته برای حداقل یک زن و شوهر از سال و آن را نه فقط در یک ترم تصمیم شما در حال ساخت. شما در واقع تصمیم گیری برای چند سال آینده."

پردیس نمی خواهد اعطای دانش آموزان ثبت نام deferrals بر اساس COVID-19 دلیل تقاضای بالا برای یک دانشگاه برکلی آموزش و پرورش با توجه به Alivisatos.

تماس با اما Rooholfada در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @erooholfada_dc.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن