UC برکلی COVID-19 امداد برنامه ناکافی در حفاظت از دانش آموزان در معرض خطر

زمان UC برکلی راه اندازی COVID-19 بودجه امداد پلت فرم شش هفته پس از آالمدا کانتی اعلام کرد یک پناهگاه در محل ف

توسط NEWSWORLDS در 13 خرداد 1399

زمان UC برکلی راه اندازی COVID-19 بودجه امداد پلت فرم شش هفته پس از آالمدا کانتی اعلام کرد یک پناهگاه در محل فرمان آن را در حال حاضر آشکار است که این بیماری همه گیر اقتصادی تاثیر بر دانشجویان و کارکنان شدید بود.

در حال حاضر که این برنامه بسته شده است, آن را نیز روشن UC برکلی به عنوان مدیر استراتژیک سهام طرح روبن Canedo به تازگی پیشنهاد شده است که وجود دارد خیلی بیشتر کار انجام شود.

گرانش این موضوع نمی تواند اغراق آمیز باشد. به عنوان سازمان از دو جامعه کمک های متقابل برنامه از جمله یک اجرا تحت نظارت این COLA4ALL جنبش من مشغول به کار با صدها نفر از دانش آموزان که در ادامه به رنج می برند از اقتصادی خرید اینترنتی از coronavirus. آنها گزارش عدم امنیت غذایی ماه از عدم پرداخت اجاره و وام و ناتوانی به بازگشت به خانه برای تابستان و جدی دیگر بار ناشی از بحران است.

بیشتر ده ها تن از این دانش آموزان نشان داد که آنها فاقد شرایط لازم برای دانشگاه برکلی را تسکین بودجه برنامه, افشای حفره در مدرسه ایمنی net.

دانش آموزان با دسترسی به وام شد deprioritized. کسانی که انصراف با توجه به همه گیر نیز قفل شده است. و هر کس قادر به فایل FAFSA — از جمله حدود یک سوم از تمام دانشجویان تمام unenrolled دانش آموزان همه دانشجویان بین المللی همه کارکنان بسیاری از دانش آموزان فارغ التحصیل و همه مستند نشده, غیر-قانون رویایی مهاجران بودند فاقد صلاحیت برای بزرگترین استخر مربوط به منابع: 15 میلیون دلار اختصاص داده شده برای کمک به دانش آموز توسط Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی و یا مراقبت عمل می کنند.

این محدودیت های مالی از دانشگاه برکلی را COVID-19 پاسخ شناخته شده بودند به آن سازمان از ابتدا به همین دلیل است که پلت فرم بود در ابتدا از طریق آگهی یک دانشگاه ایمیل. به جای نمایندگان از کمک های مالی و کمک هزینه تحصیلی یا فاسو و همکاران پردیس — از جمله من در ظرفیت من به عنوان یک کمک های متقابل سازمان هدفمند دانش آموزان خاص جوامع شناخته شده است به تجربه اقتصادی precarity.

بیشتر در اواسط ماه آوریل فاسو آغاز شده بود بحث در مورد راه هایی برای کند کردن سرعت جوایز برای اطمینان از بودجه در دسترس خواهد بود برای آینده متقاضیانی که بی خانمان قربانیان خشونت و یا در مواجهه با اورژانس های پزشکی است.

گریم ضرورت triaging برنامه های کاربردی برای دیدار با تنها ترین محزون درخواست تأکید وسرد واقعیت است. به عنوان ما اداری رهبران ادعا می کنند وجود دارد به سادگی به اندازه کافی پول در میان بودجه دولت و کاهش بی سابقه فشارهای اقتصادی در آموزش عالی به گسترش برنامه با بیشتر نهادی بودجه.

یک نگاه دقیق تر در پردیس وضعیت مالی نه حمایت از این مشاجره. در واقع به نظر می رسد به این معنا سهل انگاری فاحش است آشکار در محوطه دانشگاه به خطر انداختن زندگی بسیاری را در روند.

UC برکلی وقف است $4.79 میلیارد و آن را تقریبا دو برابر در دهه گذشته است. پردیس مطرح $1.2 میلیارد دلار در طول دو سال گذشته و حتی در میان COVID-19 آن پیش بینی شده 2021 کسری از 130 میلیون دلار به 160 میلیون دلار است که معادل کمبود تجربه در سال 2016 قبل از مدرسه ساخته شده بهبود سریع.

اداری و رهبری را به تصویر می کشد این موسسه به عنوان محدود با همان چالش های اقتصادی مواجه مدارس بدون منابع است. در عین حال حقیقت این است که دانشگاه برکلی دارای امکانات مالی برای محافظت از دانش آموزان در نیاز. که پردیس است نه گسترش COVID-19 بودجه امداد — حتی اگر فاسو به رسمیت شناخته شده و محدودیت های مربوط به چندین ماه پیش است علامتی از یک مشکل بزرگتر: UC برکلی به نظر می رسد برای حفاظت از آن موقوفه به نقطه خود مخرب بت پرستی.

UC برکلی را وقف سیاست پرداخت 4 درصد در سال است. افزایش این درصد توسط یک نقطه خواهد امکان پذیر تولید 50 میلیون دلار — 20 برابر مقدار مدرسه مطرح شده برای COVID-19 کمک و بیش از سه برابر مراقبت عمل عطا کند. نیز به عنوان همکاران من در این COLA4ALL جنبش به تازگی اشاره کرد ممکن است بررسی های مالی نشان داد که UC سیستم دارای 5 میلیارد دلار به 6 میلیارد دلار مازاد نقدینگی آشکار است که کاهش هزینه ها لازم است برای رفع کسری بودجه و یا به عنوان مکمل COVID-19 امداد.

این نوع تخصیص مجدد بودجه به نظر می رسد تنها منطقی با توجه به چالش های منحصر به فرد ما. هنوز هیچ UC بیانیه ای در مورد بحران حتی اشاره به وقف و یا رزرو نقدینگی. آن را به عنوان اگر رهبران ما به اشتراک گذاشتن یک جمعی توهم که از جمله منابع در دسترس برای استفاده واقعی.

هنگامی که همکاران من و من شروع به ما کمک های متقابل برنامه ما بودند هولناک با صدها هنوز در حال انجام درخواست از دانش آموزان به دنبال کمک خود را با هزینه های اولیه زنده ماندن است. از آن پس ما مطرح شده و توزیع $40,000 و ما گروهی از 150 داوطلبان را فراهم کرده است اشکال بی شماری از nonmonetary کمک.

ما اجرا errands برای افرادی که خود quarantining, tutored کسانی رو نوظهور چالش های دانشگاهی, پخته شده و تحویل وعده های غذایی برای کسانی که عدم دسترسی به مواد غذایی pantries و ارتباط دانش آموزان با مشاوران و درمانگران و گروه همسالان. برای همه این تلاش های آن روشن شده است که موقت کار از داوطلبان است که هیچ جایگزینی برای یک نهادی مداخله.

یک روز پس از دانشگاه برکلی COVID-19 امداد بودجه راه اندازی یک ابتکار های مختلف تبلیغ شده از طریق یک همه دانشگاه انفجار: این کمک های متقابل برنامه GoFundMe. استفان ساتون معاونت دانشجويي امور بخش ارسال یک ایمیل با موضوع خط "راه های بیشتری برای به عقب درگیر در COVID-19." او دعوت جامعه به کمک به جمع آوری کمک های مردمی به معنای "برای کمک به دانش آموزان خرید مواد غذایی و دارو و دیگر لوازم ضروری." با توجه به کل مبلغ مطرح شده تا کنون او به این نتیجه رسیدند با یک rallying cry: "راه رفتن خرس!"

مفهوم آن این است که دانش آموزان در دانشگاه برکلی خواهد بود تضمین شده "مواد غذایی و دارو و دیگر لوازم ضروری" توسط وردپرس درون که همان جمعیت فریزر ، Ad hoc شبکه های ایمنی از کمک های متقابل برنامه ها نه پایدار است و نه در نهایت فقط. باور آنها را به پس را برای مسلم است که UC برکلی به سادگی می تواند به ارائه کمک های مالی کافی برای مقابله با بحران در بیشتر متمایل به توسعه پایدار و راه معنی دار.

ما باید رد این قضیه را به عنوان UC برکلی دارایی های مالی افترا زدن به یکپارچگی آن است. اگر COVID-19 یک چالش بی سابقه پس از آن وجود دارد این است که همه به این دلیل بیشتر به ساختمان قوی و دراز مدت زیرساخت های اضطراری کمک یک ماموریت حیاتی اولویت است. و برای دیدار با این تماس ما باید شروع معقول — نه با ریاضت بیشتر اقدامات, اما طراحی های عظیم ذخایر مایع و nonliquid دارایی های مدرسه ما به ظاهر covets در هزینه آن جامعه رفاه جمعی.

Rumur Dowling یک دانشجوی کارشناسی ارشد در گروه و سازمان از دو دانشگاه برکلی جامعه کمک های متقابل برنامه های.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن