UC برکلی نقش مهمی در شکل گیری پلیس های مدرن

برکلی شهرت بین المللی معمولا به تصویر می کشد آن را به عنوان یک خانه برای رادیکال و مترقی فعالیت; مراتب کمتر اگ

توسط NEWSWORLDS در 20 خرداد 1399

برکلی شهرت بین المللی معمولا به تصویر می کشد آن را به عنوان یک خانه برای رادیکال و مترقی فعالیت; مراتب کمتر اگر تا کنون انجام آن بیشتر منفی صادرات به نظر می رسد در حافظه محبوب از جمله خود بی نظیر کمک به مدرن پلیس در سراسر جهان در نوبه خود از قرن 20th.

آن زمان به نظر دیرینه رابطه صمیمی بین UC برکلی و پلیس — رابطه ارائه شده است که پایه و اساس خیلی از معماری مدرن جهانی پلیس به عنوان ما آن را می دانم.

بسیاری از مهم ترین تحولات مدرن پلیس می توان به 27 سال تصدی برکلی اولین فرمانده پلیس اوت Vollmer. در همکاری با UC برکلی Vollmer معرفی تغییرات چشمگیر به فن آوری و روش ظرفیت ادارات پلیس. در این کار او به مراتب بیشتر از هر نوع دیگر اصلاح طلب هم درآمد او به عنوان "پدر مدرن اجرای قانون است."

در سال 1907 Vollmer تاسیس رسمی مدرسه برای آموزش افسران جدید اولین از نوع خود در ایالات متحده است. آموزه های آن, اما, شد, تاکتیک های Vollmer آموخته بود در طول زمان خود را به عنوان یک افسر در فیلیپین در طول جنگ آمریکا و اسپانیا. با توجه به روزنامه نگار آلبرت شاو Vollmer "بر این باور است که تکنیک های نظامی از جنگ می توان به استفاده از پلیس علیه جنایی دشمنان است."

برای اولین بار نظامی روال مانند روزانه سلاح دریل معرفی شدند در آموزش منظم از افسران. این اصلاحات خواهد ثابت کند تا حد زیادی تاثیر گذار در سراسر کشور می نویسد مورخ جولیان رفتن با مدیران مشابه مدارس اعلام کرد که "روشهای آموزش استفاده از در وست پوینت" بود که مورد استفاده در پلیس مدارس با نتایج بسیار عالی است.' "

به بهبود خود را در مدرسه Vollmer همکاری با دوستان در UC برکلی. در سال 1916 او تاسیس یک برنامه از طریق پردیس, آموزش جرم شناسی, که تبدیل به یک عامل اصلی از مدرسه به طور منظم در سال 1932. او همچنین استخدام پردیس به عنوان "استاد از اداره پلیس."

سنتز از دیدگاه جرم Vollmer آموزش بود که ریشه در اعتقاد به "نژادی فساد" به عنوان یک عامل تعیین کننده در جرم و جنایت. در کلاس های خود در UC برکلی Vollmer تدریس دانش آموزان در مورد "نژادی انواع" و استدلال اهمیت وراثت به عنوان یک اثر را در جرم و جنایت.

تکمیل این آموزش او بود تعمیرات اساسی کامل از ویژگی های دستگاه پلیس با برخی از پیشرفته ترین تحولات از هر نقطه در جهان است. نظامی خود را تحت تاثیر قرار Vollmer ساخته یقین روشن پس از بیان "غلظت نیروی بینهایت مهم در علوم نظامی و مهم خواهد بود به وظیفه ما در دست است."

بنابراین آن بخش ساخته شده است که قابل توجه و نوآوری به پلیس تحرک و ارتباطات: برکلی اداره پلیس شد و برای اولین بار به یک ناوگان از اتومبیل های گشت در سال 1913 بود که بعد از آن نیز برای اولین بار به رادیو در سال 1928. Vollmer با اشاره به ماشین گشت به عنوان "سریع فرشته مرگ است."

این تحولات به پلیس هوش شد و به دور از خنثی ابزار است. Vollmer کارگردانی افسران او به "ایجاد جنایی پروفایل شناسایی مناطق بالا فعالیت های جنایی و تخصیص پلیس گشت" تازگی در زمان ایالات متحده پلیس با استفاده از تکنیک های او را اختراع چنین به عنوان "جنایت-نقشه برداری" که در آن نقشه شهر بودند و مشروح به "پیش بینی" جنایت و توزیع افسران درآمده است.

این توپوگرافی روش یک اصل روش ضد شورش تلاش برای ارتش ایالات متحده در طول استعماری آن را اشغال فیلیپین استفاده می شود برای نظارت بر مقاومت محلی. کاربرد آن در ایالات متحده کمتر استعماری در طراحی: در نتیجه عملی آن تسهیل بیش از policing از مناطق تلقی "جرم و جنایت بالا" و تشویق این جوامع بود طلبه توسط افسران در حال حاضر آموزش دیده برای دیدن آنها را به عنوان مبارزان دشمن.

پیچیدگی از Vollmer طرح های او را به دست آورده گسترده ملی و بین المللی شهرت. این سیستم به خصوص جذاب به جناح راست رهبران مانند کوبا دیکتاتور خراردو ماچادو که دعوت Vollmer به این جزیره در سال 1926 برای نظارت بر توسعه مشابه.

مشاوران آموزش دیده توسط Vollmer فرستاده شد به تعدادی از ایالات متحده مشتری متحده در اوایل جنگ سرد برای ایجاد مانند ادارات و عرضه آنها را با سیستم های هوشمند طراحی شده برای نظارت و سرکوب جنبشهای کارگری در سراسر جهان است. یکی از Vollmer را proteges اوکلند رئیس پلیس Ray Foreaker آموزش نیروهای پلیس در کره جنوبی, اندونزی, اتیوپی گواتمالا و ویتنام است.

وجود دارد در میان برخی از مفسران لیبرال تمایل به قاب Vollmer به عنوان یک پیشرو اصلاح طلب. اما این بسیار دشوار است به خصوص این مواضع با چیزی بیش از یک مشخصی تردید; در همان ژست Vollmer را فلسفه بودند و ریشه در نژاد علم او در هیئت مدیره دو انجمن اصلاح نژاد و فن آوری زیرساخت های او پیشگام فعال تر و قدرتمند نفوذ پلیس به تار و پود زندگی مدرن است.

بنابراین حتی بسیاری خیریه مفسران مجبور به اعتراف است که با این حال باز فکر Vollmer ممکن است به نظر می رسد میراث او فقط به عنوان محدود در یک اساسا ضد دموکراتیک درک درستی از آنچه فعالیت پلیس باید باشد. رفتن را ارزیابی موجز ترین و صحیح: "اگر Vollmer است 'پدر, مدرن, پلیس,' سپس یک کلید نسب مدرن پلیس می رود به امریکا امپراتوری."

برای نقش خود را در شکل دادن به دستگاه های نظامی و تکنیک های مدرن پلیس و نیز آن horrifically نژادپرستانه ضد سیاه تبعیض آمیز تاکتیک های سیستم UC باید دنبال رهبری از دانشگاه مینه سوتا و پایان قرارداد خود را با يکپارچه دانشگاه افسران پلیس انجمن پال خواستار قطع بودجه دولت UCPD و رد تمام روابط خود را با همه پلیس آخرت.

اگر در واقع درست است که دانشگاه دولت در نظر دارد به تعهد خود را به مبارزه با بی عدالتی پلیس به طور دائم پایان دادن به آن رابطه را به هر اداره پلیس باید در حداقل آن اولویت اول است. هر چیزی از این نتواند کفاره برای پر اهمیت UC برکلی و بشکه تا به حال در طراحی و محبوب این تاکتیک که به شدت کمک به ظلم و ستم از جامعه در اینجا و خارج از کشور.

من اکو یقین قبلی تماس از سراسر کشور و تشویق همه خوانندگان برای نوشتن به صدراعظم کارول مسیح و دانشگاه دولت به طور مستقیم به تقاضا عمل است. آنها از آن ساخته شده و ما قدرت آن را تغییر دهید.

این op-ed نوشته شده توسط یک دانشجوی کارشناسی ارشد که نخواست نامش فاش شود به خاطر ترس از پلیس تلافی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب