UC برکلی دانشجویان led سیاه و سفید زندگی مهم جنبش خواستار تغییرات سیستماتیک " در پردیس

UC برکلی سیاه و سفید از رهبران و سازمان دهندگان به مدت طولانی حمایت برای افزایش استخدام, دانشگاهی حمایت و استق

توسط NEWSWORLDS در 5 تیر 1399

UC برکلی سیاه و سفید از رهبران و سازمان دهندگان به مدت طولانی حمایت برای افزایش استخدام, دانشگاهی حمایت و استقبال پردیس آب و هوا برای سیاه studentsاما ملی اخیر ناآرامی است reinvigorated پردیس Black Lives Matter جنبش خواستار تغییر دهید.

سه دانشجویی سازمان مرکزی برای دانشگاه و جنبش شناخته شده در مجموع به عنوان "سه گانه" — سیاه اتحادیه دانشجویی یا BSU دفتر آفریقایی آمریکایی توسعه یا AASD و سیاه و سفید جذب و حفظ مرکز یا BRRC.

در حالی که BRRC و AASD هر دو هدف بهبود تحصیلی و اجتماعی و تجربه حرفه ای از دانشجویان در محوطه دانشگاه BRRC نیز مسئول افزایش سیاه و سفید نمایندگی در دانشگاه برکلی را به بدن دانش آموز با رسیدن به دانش آموزان آینده نگر.

با توجه به ASUC علمی وزارت, معاون رئیس جمهور, نیکول Anyanwu سیاه دانشجو در دانشگاه UC برکلی BSU به عنوان حمایت و بازوی سیاسی از دانشگاه برکلی سیاه جامعه دانشجویی. BSU همچنین در خدمت به عنوان یک منبع برای جامعه به ایجاد "تغییرات سیستماتیک" در پردیس از طریق سازمانی فعالیت و مستقیم لابی دولت.

"در حالی که ارتباطی بهبود یافته است, دولت هنوز هم نیاز به ملاقات با BSU رهبران بیشتر" Anyanwu گفت. "ما احساس می کنیم که خواسته های ما نه به طور کامل شنیده می شود."

سیاه و سفید جامعه دانشجویی سرخوردگی به نقطه جوش در 2015 Anyanwu توضیح داد هنگامی که آن را در اعتراض به تقاضای یک مرکز جامعه برای حمایت از دانش آموزان سیاه پوست در محوطه دانشگاه. دو سال تظاهرات سازماندهی شده توسط BSU در نهایت منجر به ایجاد Fannie لو آهوجا, سیاه, مرکز منابع.

Anyanwu اضافه شده که در حالی که مرکز منابع سخت بود-مبارزه پیروزی برای جامعه دانشجویی تعدادی از مهم پردیس اصلاحات هنوز در انتظار است.

در سال 2016 BSU ارائه یک لیست از 10 مطالبات به دولت که برخی از آنها هنوز محقق نشده بود. یکی تقاضای برآورده نشده است که این تغییر نام از Barrows سالن به "Assata Shakur سالن."

با توجه به Nayzak Wali-علی سیاه سازمان و عضو هیئت BSU و BRRC دو اهداف اولیه پدید آمده است برای جامعه دانشجویی از فهرست مطالبات ارائه شد در سال 2016.

"سیاه فعالان در پردیس در حال کار به سمت defunding و در نهایت لغو UCPD در حالی که reinvesting این بودجه برای خدمت بهتر به دانش آموزان" ولی علی گفت: در یک ایمیل.

دانشگاه برکلی Black Lives Matter یا پل جنبش را دیگر هدف اصلی این است که عبور از ACA 5, Wali-Ali اضافه شده است.

ACA 5 لایحه که با هدف رسیدگی به نژادی و قومی و نابرابری جنسیتی با لغو گزاره 209 و احیا اقدام مثبت است و انتظار می رود برای بهبود سیاه, دانشجو نمایندگی در بسیاری از کالیفرنیا کالج ها و دانشگاه ها. با دانش آموزان ساخت تا کمتر از 4 درصد از دانشگاه برکلی کل جمعیت دانشجویی, ولی-علی و دیگر BLM دهندگان بر این باورند که ACA 5 گذشت است "حیاتی" برای حل پردیس بازنمایی مسائل.

با توجه به الکسا Nicolas پردیس دکتری و سخنگوی دانشجو کارگر, اتحادیه ایران خودرو کارگر یا UAW محلی 2865 UC برکلی BLM جنبش پیدا کرده است به متحدان خود در سازمان محیط دانشگاه کار در موضوع UCPD بودجه.

"مدت طولانی است که بخشی از سنت ما سازماندهی و فعالیت در دانشگاه به تجمع در اطراف defunding, demilitarizing و خلع سلاح UCPD در خط با ما سیاه و سفید و قهوه ای, اعضای" نیکولاس گفت.

نیکولاس اضافه شده که UAW محلی 2865 به نام برای UCPD را defunding به دلایل متعدد.

اتحادیه حمایت پل جنبش defunding کمپین ناشی از UCPD ادعا نژادی با هدف قرار دادن و استفاده بیش از حد از زور نیکولا توضیح داد: با استناد به عنوان مثال 2018 دستگیری David Cole, a, اینجا, سیاه, عضو یک WEB service workers' union.

"به عنوان کارگران و به عنوان بخشی از جنبش کارگری در بزرگ ما موضع بوده است که پلیس وجود دارد برای شکستن اعتصاب خطوط — آنها نه متحدان کارگران" نیکولاس ادعا تشریح یکی دیگر از دلایل UAW محلی 2865 تماس پال خواستار قطع بودجه دولت UCPD.

در میان جریان ملی ناآرامی بیش از مرگ جورج فلوید, UC برکلی سیاه و سفید از رهبران باید وزن موثر ترین روش تغییر سیاسی.

Anyanwu معتقد است که رویکرد از پایین به بالا به مبارزه با نژادی و بی عدالتی دارای پتانسیل بیشتری نسبت به استراتژی جایگزین را تغییر دهید.

"در حالی که آن را دلگرم کننده برای دیدن بسیاری از دانش آموزان اهدا ملی BLM گروه های سرمایه گذاری در سازمان های محلی و گروه دانشگاه بسیار موثر تر," Anyanwu گفت. "بسیاری وجود دارد, بسیاری از بی عدالتی اتفاق می افتد در دانشجويان حیاط که نیاز به رسیدگی می شود بلافاصله."

تماس با Mattias Hoz در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @hozmattias.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن