UC Board of Regents بحث مالی COVID-19 امداد

UC Board of Regents کمیته در امور مالی و سرمایه گذاری و نیازهای اساسی برآورده تقریبا شنبه بیش از زوم به بحث در

توسط NEWSWORLDS در 31 اردیبهشت 1399

UC Board of Regents کمیته در امور مالی و سرمایه گذاری و نیازهای اساسی برآورده تقریبا شنبه بیش از زوم به بحث در مورد UC سیستم مالی نیاز دارد و باری از دوش دانش آموزان است.

امور مالی و استراتژی های سرمایه کمیته افتتاح شد در این جلسه بحث در مورد طرح های مربوط به Evans سالن. یک پیشنهاد پال خواستار قطع بودجه دولت چهار دانشگاه برکلی پروژه ها و تخصیص پول به سمت جایگزینی Evans سالن شد و تایید شده توسط این کمیته در این نشست است.

"در حالی که این چهار پروژه مهم هستند آنها به عنوان مهم نیست و برنامه های خود را به عنوان دانش آموز رو به عنوان کسانی که در Evans سالن" دستور کار متحده است.

UC مدیر سرمایه گذاری رئیس Jagdeep سینگ Bachher اعلام کرد در جلسه کمیته سرمایه گذاری است که همه $125 میلیارد دلار ارزش UC دارایی در حال حاضر از سوخت های فسیلی سرمایه گذاری از جمله UC سیستم را وقف حقوق بازنشستگی و سرمایه در گردش استخر.

سیستم UC همچنین سرمایه گذاری 1 میلیارد دلار به "امیدوار کننده پروژه های انرژی پاک" با توجه به آزادی مطبوعات.

"امروز ما باقی می ماند متقاعد شده است که در ادامه به سرمایه گذاری در سوخت های فسیلی به شمار غیر قابل قبول ریسک مالی به UC بهادار و بنابراین به دانشجویان و استادان و کارکنان و بازنشستگان از دانشگاه کالیفرنیا در" Bachher گفت: در آزادی مطبوعات.

در طول کمیته ویژه نیازهای اساسی جلسه روبن Canedo و تیم Galarneau co-صندلی از UC Systemwide نیازهای اساسی کمیته; ایوت Gullatt UC موقت معاونت دانشجویی و امور فرهنگی; و شاون آجر UC مدیر دانشجویی حمایت مالی مورد بحث در ارائه منابع در دسترس در طول COVID-19 بیماری همه گیر. ارائه نیز در لمس مالی و مواد غذایی بار دانش آموزان روبرو هستند.

"نیازهای اساسی مراکز و مراکز شناسایی شده اند که خدمات ضروری و اولین پاسخ دهندگان" Canedo گفت: در این جلسه. "ما باید به نیروی انسانی و یا توانایی مالی برای خدمت به عنوان اولین پاسخ به افزایش تقاضا از جامعه ما است."

کیت Klimow کارکنان مشاور رجنت خواست در این نشست که آیا نیازهای اساسی مراکز و دیگر منابع در دسترس به دانش آموزان در دسترس خواهد بود به UC کارکنان. در حالی که کارکنان ممکن است به نظر می رسد شامل بر روی کاغذ Canedo گفت: آنها را نمی خواهد تبدیل به دور.

آجر صحبت در کمک های مالی به دانش آموزان دریافت کرده اند در این بیماری همه گیر. فدرال Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی و یا مراقبت در عمل ارائه 130 میلیون دلار برای UC دانش آموزان است. مستند نشده و دانشجویان بین المللی, اما, آیا دسترسی به این پول. فردی UC دانشگاه را آغاز برنامه های خود را برای کمک به این دانش آموزان دسترسی نهادی کمک های اولیه با توجه به آجر.

این کمیته همچنین در مورد توصیه هایی برای آینده در مورد نیازهای اساسی در UC سیستم تعویق انداختن بسیاری از آنها برای بحث و گفتگو در سپتامبر نشست.

"پس از بحث در مورد نیازهای اساسی به سایر کمیته ها — کسانی که دیالوگ اتفاق می افتد و این مهم به زمین در یک شرکت مسیر به چه نیازهای اساسی را شبیه حرکت رو به جلو گفت:" هیلی Weddle, دانشجو, نایب السلطنه و رئیس کمیته ویژه از نیازهای اساسی در این جلسه.

تماس با Shylie Ati و کیت Finman در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن