UC Board of Regents مورد بحث کمک های مالی دانشجویی نامه

UC Board of Regents ملاقات روز سه شنبه برای بحث در مورد روش های ساخت کمک مالی نامه های بیشتر در دسترس برای دان

توسط NEWSWORLDS در 8 مرداد 1399

UC Board of Regents ملاقات روز سه شنبه برای بحث در مورد روش های ساخت کمک مالی نامه های بیشتر در دسترس برای دانش آموزان است.

در طول سرمایه گذاری جلسه کمیته عمومی نظر جلسه سخنرانان متعدد با تاکید بر اهمیت تخصیص بودجه برای تنوع و شمول اهداف و ابراز مخالفت خود به حدود 140 میلیون دلار صرف UCPD. سخنرانان حمایت برای انتقال کمک های مالی به دانش آموزان و کارکنان پردیس.

بعد از آن کمیته ویژه بر نیازهای اساسی تبدیل شده است به تمرکز بر روی کمک های مالی دانشجویی با UC دانشجویی حمایت مالی مدیر شاون آجر توصیف برنامه ریزی برای آینده مالی کمک حروف.

آجر به ذکر است که دفتر او می خواهد به اطمینان حاصل شود که کمک های مالی اطلاعات دانش آموزان دریافت هنگامی که آنها پذیرفته راستا در میان UC دانشگاه برای دانش آموزان برای مقایسه ارائه می دهد. او اضافه کرد که دفتر خود را در حال کار بر روی یک موبایل, روش برای ورودی و در ادامه دانش آموزان برای دسترسی به آنها کمک های مالی اشکال و نقد و بررسی خود را ارائه می دهد.

با اعلام این خبر که دانشگاه UC دیگر نمی خواهد در نظر SAT و ACT در روند پذیرش و آجر و گفت: UC علمی سنا خواهد بود بازسازی شایستگی تحصیلی که قبلا وابسته به این نمرات.

چند رجنت مطرح موضوع ساخت کمک های مالی در دسترس تر و قابل فهم برای نسل اول UC دانش آموزان و همچنین ایجاد یک فرآیند یکپارچه برای دانش آموزان به مقایسه کمک های مالی بسته است.

فارغ التحصیلان السلطنه Debby Stegura مورد چگونگی کمک های مالی, ایمیل ها و اطلاعات سیستم UC می فرستد باید اصطلاحات مخصوص یک صنف است که ممکن است به راحتی قابل درک باشد. رجنت همچنین در مورد عدم ترجمه در دسترس است.

"حتی ساده مانع از زبان یک مشکل بزرگ" گفت: دانشجو السلطنه-تعیین و UC برکلی دانشجو الکسیس ساراگوسا در این نشست است.

ساراگوسا به اشتراک گذاشته تجربیات شخصی و پیشنهاد برای بهبود کمک های مالی جایزه حروف به طور جامع پوشش هزینه های حضور و غیاب. او پیشنهاد کرد از جمله هزینه زندگی خارج از دانشگاه و چگونه هزینه اجاره متفاوت در میان UC دانشگاه.

علاوه بر این ساراگوسا با اشاره به سردرگمی است که می تواند رخ دهد هنگامی که اینکه کمک های مالی ارائه می دهد با وام ارائه می دهد و چگونه کمی توضیح داده شده است به افتراق بین این دو است.

"UC Merced کمک های مالی ارائه نامه ذکر شده است در جدید امریکا گزارش به عنوان یک مدل از نحوه توضیح کار-مطالعه" در این جلسه در دستور کار متحده است.

ساراگوسا گفت که او فکر می کند که لازم است به گسترش UC Merced مدل به سایر دانشگاه ها.

فارغ التحصیلان السلطنه-تعیین Cheryl لات گفت: بدون گسترده توضیحات شامل بسیاری از دانشجویان ورودی لازم نیست که یک تصویر دقیق از نحوه تامین مالی آموزش و پرورش خود را و یا در آینده هزینه های زندگی.

"من نمی دانم اگر همه دانش آموزان ما می دانیم که در آینده به عنوان 18-سال اول" لات گفت: در این نشست است.

با توجه به دستور کار مراحل بعدی شامل ملاقات با کمک های مالی مدیران از همه دانشگاه ها و بررسی توصیه های ساخته شده است.

تماس با کلی Nguyen در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KellyNguyen_DC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب