UC Board of Regents مورد بحث تلسکوپ سی متری در Maunakea

UC Board of Regents مورد بحث و بررسی برنامه های متنوع برای استخدام و آینده Maunakea تلسکوپ در طول آن پنج شنبه

توسط NEWSWORLDS در 10 مرداد 1399

UC Board of Regents مورد بحث و بررسی برنامه های متنوع برای استخدام و آینده Maunakea تلسکوپ در طول آن پنج شنبه نشست.

در این جلسه را نظر عمومی جلسه بسیاری از سخنرانان صحبت در مخالفت با ساخت تلسکوپ سی متری یا TMT. چند بلندگو نیز تحت فشار قرار دادند برای این دانشگاه اعلام نژادپرستی به عنوان یک بحران بهداشت عمومی و حمایت برای ایجاد یک نیروی کار به ارزیابی آینده اقدام در مورد UCPD.

UC دفتر رئیس جمهور نهادی پژوهشی و علمی و برنامه ریزی مورد بررسی پذیرش و حفظ نرخ کمتر دانش آموزان است. آن را مورد بحث و طرح خود را به تمرکز بر روی حصول اطمینان از تنوع در دانشگاه ها است که دولت و همچنین با اشاره به ایجاد دانشکده نیروی کار به آدرس کمتر ارومیه.

این آخرین جلسه برای UC رئیس انجمن دانشجویان Varsha Sarveshwar. در سخنان او صحبت کردن در برابر دانشگاه پلیس و تحت فشار قرار دادند برای رجنت به ادامه گوش دادن به صدای.

در این جلسه هیئت مدیره نیز شنیده از چند بلندگو در مورد Maunakea تلسکوپ.

TMT مدیر دانشیار مایکل Bolte و آندریا Ghez عضو TMT کمیته مشورتی ارائه گزارش برنامه ها و به روز رسانی به این پروژه است. Bolte گفت: تلسکوپ استفاده می شود برای گسترش معنای پشت آغاز فضا و بیشتر رعایت سیارات فراخورشیدی و ایجاد آن خواهد بود "گالیله لحظه."

Bolte اضافه شده که TMT همکاران جزایر قناری در اسپانیا در ذهن به عنوان یک جایگزین سایت برای تلسکوپ. محل تغییر خواهد نیاز به اتفاق آرا از این پروژه همکاران که هنوز به نفع با استفاده از اصلی Maunakea محل.

Ghez گفت: این امر می تواند موثر ترین سایت برای تحقیقات خود را. او توضیح داد که Maunakea موقعیت در نزدیکی خط استوا خواهد محققان ارائه یک دیدگاه جامع از آسمان است.

Mailani نیل دانشجوی کارشناسی ارشد در نیومکزیکو موسسه معدن و تکنولوژی نیز صحبت کرد و در حمایت از این تلسکوپ از یک بومی هاوایی چشم انداز. او افزود که این تلسکوپ را تولید فرصت های شغلی در خارج از صنعت گردشگری برای نسل جوان از هاوایی.

با توجه به پل جنی ارشد معاونت مالی و اداری در UCSF پروژه بودجه افزایش یافته و به حدود 1.4 میلیارد دلار است.

رجنت و حامیان تلسکوپ گفت: Maunakea فضا می تواند به اشتراک گذاشته شود برای مقاصد پژوهشی. چند فعالان این مخالف تلسکوپ با توجه به هاوایی شیوه های فرهنگی و پاسخ سوال در مورد اهمیت آن است.

Laulani Teale عضو بومی حمایت گروه Ho'opae Pono صلح پروژه ادعایی که در حال حرکت رو به جلو با تلسکوپ پروژه خواهد بود یک عمل "نسل کشی است." او اضافه کرد که به عنوان یک مراقبت های بهداشتی کارگران او را می بیند سلامت مردم هاوایی رنج می برند به دلیل ارتباط معنوی به Maunakea زمین.

Noe Noe ونگ-Wilson مدیر اجرایی در هاوایی آموزش و پرورش سازمان Lālākea بنیاد گفت: هاوایی که مبارزه در برابر تخریب زمین های خود را در حال حاضر رو به دادخواهی و حضور در دادگاه به عنوان یک نتیجه. او افزود که مردم هاوایی احساس بی اعتمادی نسبت به این پروژه است.

پنج تلسکوپ در حال حاضر در Maunakea شد میله میله به توقف در 10 سال گذشته وانگ-ویلسون گفت:. او به ذکر است که روند حذف است و نه پیشرفت و پتانسیل برای از بین بردن این سرزمین مقدس این تلسکوپ ،

"مقاومت در برابر ما را بس نیست. ... این پروژه همچنان به پارگی در جامعه ما است. هیچ مقدار از پول را رفع دائمی و نسل شما آسیب ناشی از" ونگ-Wilson ادعا.

هیچ چیز تصمیم گرفته شد در این نشست است. Board of Regents صندلی جان پرز گفت: هیئت مدیره بیشتر خواهد شد بحث در مورد این تلسکوپ در تاریخ بعد.

تماس با کلی Nguyen در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KellyNguyen_DC.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب