UC Board of Regents مورد بحث UCPD صدر اعظم فرآیند انتخاب

در طول آن روز شنبه جلسه UC Board of Regents مورد بحث UCPD اثرات COVID-19 در دانشگاه و بهبود صدراعظم فرآیند انت

توسط NEWSWORLDS در 9 مرداد 1399

در طول آن روز شنبه جلسه UC Board of Regents مورد بحث UCPD اثرات COVID-19 در دانشگاه و بهبود صدراعظم فرآیند انتخاب.

در نظر عمومی, جلسه, در ابتدای جلسه, بسیاری از دانش آموزان صحبت در حمایت از کاهش بودجه برای UCPD و بسیاری از اعضای هیئت علمی از جمله چند به تازگی گذاشته و کارکنان صحبت کردن در برابر UC سیستم تخمگذار کردن کارگران در طول بیماری همه گیر.

این بود که در زمان رئیس جمهور UC جانت ناپولیتانو نهایی رجنت جلسه و در طول گفتار او با تاکید بر پیشرفت UC سیستم ساخته شده است در سال های اخیر و اهمیت سرمایه گذاری در دانش آموزان است.

"وجود دارد هیچ نهاد در جهان مانند دانشگاه کالیفرنیا و پتانسیل خود را برای خدمت بیشتر خوب است بی حد و حصر" ناپولیتانو گفت: در این نشست است. "UC است و همیشه خواهد بود یک چراغ فرصت است."

سیستم UC اذعان کرده است تعداد بی سابقه ای از دانشجویان برای ترم آینده و برای اولین بار Latinx دانش آموزان فرم اکثریت گروه های قومی از بستری کلاس یک تغییر است که بهتر منعکس ایالت کالیفرنیا گفت: Board of Regents صندلی جان پرز در سخنان خود.

در زیر خدمات بهداشتی و درمانی کمیته, جلسه, کری Byington اجرایی معاون رئیس جمهور از UC سلامت به ارائه در زمان دولت از COVID-19 همه گیر و پیامدهای آن برای سیستم UC توضیح داد که کالیفرنیا است و دیگر پیشرو کشور در مبارزه با این بیماری است و به جای تجربه یک افزایش موارد با نزدیک به 10,000 جدید COVID-19 مورد در هر روز است.

"من خواسته اند که رجنت که ما باید آماده برای یک بیماری همه گیر برای حداقل دو سال آینده و اثرات آن را احساس می شود در سیستم ما بیشتر از این که" Byington گفت: در این نشست است.

یک خبر خوب وجود دارد اما Byington اضافه شده است. UC ضرر و زیان مالی از COVID-19 همه گیر شده اند کاهش, او گفت:, و UC سلامت سیستم کار کرده است برای مبارزه با این بیماری با بیش از 170,000 افراد مورد آزمایش در UC مراکز بهداشتی از فشار زمان.

UC سیستم نیز خواهد شد شرکت در COVID-19 واکسن محاکمه Byington اضافه شده است.

در انطباق و کمیته حسابرسی جلسه بعد که روز رجنت در مورد نقش UCPD در دانشگاه. هیچ چیز تصمیم گرفته شد در این جلسه اما طولانی وجود دارد و بحث پر جنب و جوش.

این گروه در مورد روند استخدام برای UCPD افسران نژادی خود را آرایش سلاح استفاده می کنند و این که آیا برای ایجاد یک گروه کاری به بحث UCPD بیشتر است.

UC روسا و گروه های دانشجویی مشترک نظرات به UCPD به دنبال سوال از رجنت. دانشجو نمایندگان' دیدگاه اغلب در تضاد با مدیران".

"این وحشتناک یک وضعیت که در آن ما خودمان را که در آن افرادی که باید محافظت و خدمت در حال محافظت و خدمت به این نکته که اگر آنها قربانی آنها را نمی خواهد به دنبال کمک از افرادی که در محل به ارائه آن گفت:" دانشجو السلطنه جمال Muwwakkil در این نشست است.

در حالی که دانشجویان حمایت خود را از جنبش پال خواستار قطع بودجه دولت UCPD برخی از روسای استدلال برای آهسته تر تغییر دهید.

"امنیت عمومی اصلاحات آمده بود با مشخصه های مختلف شعارهای" گفت: UC Davis صدراعظم گری ممکن است. "وجود دارد تماس های مختلف به انحلال خلع سلاح یا پال خواستار قطع بودجه دولت ، هر یک از این مفاهیم است که ارزش کاوش اما من قبول دارم که برخی از نگرانی های بیش از ایده خلع سلاح پلیس است."

در آخرین جلسه کمیته از روز حکومت کمیته مورد بحث و بررسی یک گزارش از رجنت گروه کاری در صدراعظم جستجو و انتخاب.

نایب السلطنه شوخی پارک و مستقل مشاوران کارن Zamarripa و ایلین پیترز ارائه گزارش و توصیف خود را جستجو فرایند بررسی. این گزارش شامل 17 توصیه برای بهبود صدراعظم روند انتخاب که با توجه به پارک ها عملی خواهد شد و کمک به بهبود بازده حقوق صاحبان سهام و ورود.

گروه کار بررسی جستجو کمیته شرکت کنندگان در مورد روند انتخاب که در آن Zamarripa برجسته میزان پاسخ بالا با 49% پاسخ کلی.

این گروه همچنین از انجام بیش از 20 مصاحبه با ذینفعان درگیر در صدراعظم فرایند جستجو و به این نتیجه رسیدند که رجنت باید بیشتر به وضوح تعریف شده و نقش مهمی در آینده صدراعظم جستجو.

"اگر این سیاست اجرا شده در طول اجرای این سیاست ما باید مراقب باشید به ساخت دیوار بین رجنت و بقیه کمیته" گفت: فارغ التحصیلان السلطنه Debby Stegura که به تشریح روند انتخاب به عنوان "بزرگ منحنی یادگیری."

به جای تغییر برخی از مسئولیت ها از ارومیه به یک شرکت جستجو دانشکده نمایندگان متعهد و خوشحال درگیر در این فرآیند گفت: Kum-Kum Bhavnani صندلی تحصیلی سنا. رجنت ادامه خواهد داد بحث سهشنبه از جمله سرمایه و استراتژی های علمی و دانشجویی کمیته' جلسات که نقل مکان کرد و با توجه به محدودیت های زمانی.

تماس با کلارا Brownstein, نائومی Birenbaum و الکساندرا فلدمن در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن