UC Board of Regents عبور بودجه وضوح دستورالعمل برای بازگشایی دانشگاه

در طول آن جلسه مجازی چهارشنبه UC Board of Regents بحث مالی اثرات COVID-19 تصویب یک قطعنامه بودجه تنظیم و به $1

توسط NEWSWORLDS در 1 خرداد 1399

در طول آن جلسه مجازی چهارشنبه UC Board of Regents بحث مالی اثرات COVID-19 تصویب یک قطعنامه بودجه تنظیم و به $1.2 میلیارد دلار کسری بودجه و دستورالعمل های مصوب برای بازگشایی دانشگاه ها خواهد شد که به احتمال زیاد در عمل یک "حالت ترکیبی" در آینده ترم پاییز.

جلسه باز با تمدید نظر عمومی جلسه طی آن رجنت شنیده از دانشجویان و استادان مخالفت با UC سیستم پشتیبانی برای Kea تلسکوپ و هشداردهنده دانشکده اخراج.

در سخنان افتتاحیه خود, رئیس هیئت مدیره جان پرز تاکید کرد که در این میان مالی عمده "بحران" ناشی از COVID-19 UC سیستم باید رعایت آن ماموریت اصلی خدمات.

"ما مصمم در تعهد ما به همه دانش آموزان به خصوص دانش آموزان که زندگی شده اند طرح میتوانست با این بحران و ما مصمم در تعهد ما برای ساخت بر UC تعالی به عنوان محققان به عنوان مربیان به عنوان یک کارفرما ضبط و به عنوان جانشین عمومی خوب," پرز گفت: در این جلسه.

رئیس جمهور UC جانت ناپولیتانو گفت: در سخنان افتتاحیه که او پیش بینی می کند که اکثر اگر نه همه از UC دانشگاه عمل خواهد شد در یک "حالت ترکیبی" در طول ترم پاییز با مشتقات جزئی در فرد آموزش.

امور مالی و استراتژی های سرمایه کمیته مورد بحث فعلی و پیش بینی های مالی اثرات COVID-19 علاوه بر گذراندن ادامه قطعنامه برای 2020-21 بودجه بدون بحث. مهم تر از تغییرات بودجه در نظر گرفته خواهد شد در رجنت' جلسه در ماه جولای پرز اضافه شده است.

در این جلسه کمیته پل جنی موقت معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس امور مالی از سیستم UC گفت: COVID-19 تاثیر عمده هر منبع درآمد برای UC سیستم با برآورد systemwide از دست دادن $1.2 میلیارد دلار از اواسط ماه مارس تا آوریل.

"این تلخ و بسیار افسرده طرح گفت:" نایب السلطنه هادی Makarechian در این نشست است. "کمبود قابل توجهی است."

جنی افزود که این ضرر و زیان شامل اثرات فوری آن را بهبود می یابند در طول زمان از قبیل ضرر و زیان به مراکز درمانی و مسکن و ناهارخوری, در علاوه بر این به دراز مدت زیان مانند کاهش حمایت دولت برای UC سیستم و تاثیر بالقوه بر دانشجویان بین المللی ثبت نام.

در این نشست UC برکلی صدراعظم کارول مسیح گفت: اگر دولت بودجه برای UC سیستم را افزایش نمی دهد پس از یک سال او توصیه هیئت رجنت در نظر گرفتن شهریه را افزایش می دهد برای جبران این خسارت های مالی.

"ما به طور کامل درک کنند که تصمیم گیری های دشوار خواهد شد و باید ساخته شود اما این تصمیمات نمی تواند در هزینه UC ترین جمعیت های آسیب پذیر که در حال حاضر در حال تحمل فشار از این بیماری همه گیر" گفت: Aidan Arasasingham صندلی از UC انجمن دانشجویان روابط دولت کمیته در این جلسه.

ناپولیتانو معرفی پردیس دستورالعمل برای افزایش عملیات در سایت از جمله فیزیکی فاصله سیاست ها و بازدید کننده محدودیت. پرز گفت: این دانشگاه همچنین در نظر گرفتن نهایی از دستورات کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom را به کالیفرنیا کالج ها و دانشگاه ها. در پاسخ به نگرانی از فارغ التحصیلان السلطنه ویلیام Um و نایب السلطنه Laphonza باتلر در خصوص اجرای این دستورالعمل ناپولیتانو گفت: پلیس طرح هنوز در حال طراحی شده است. مورد تصویب شد.

"من سپاسگزار برای همه کار و برنامه ریزی که در اطراف UC سیستم به عنوان بحث امروز وجود دارد در حال رفتن به بسیاری از درس های آموخته شده بنابراین ما نیاز به مطمئن شوید که ما در حال جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل به عنوان ما در" ناپولیتانو گفت: در این جلسه. "این یک چالش بزرگ است اما همچنین یک فرصت عالی برای این دانشگاه به عنوان یک نهاد به حرکت می کند."

بعد رجنت نقل مکان کرد و به بحث در مورد یک مورد که معرفی شد توسط فارغ التحصیلان السلطنه کریستین سیمونز در مورد اصلاحیه در رجنت' سیاست برای بررسی اتهامات عضو هیئت مدیره سوء. بسیاری از UC سیستم رهبران از جمله قوم-قوم Bhavnani صندلی از UC علمی سنا و فارغ التحصیلان السلطنه-تعیین Debby Stegura مطرح نگرانی در مورد دخالت پیشنهاد سه السلطنه پانل در سوء تحقیقات. پس از بحث در این مورد تصویب شد.

در نهایت رجنت خطاب یک پیشنهاد به ارائه سالانه بورسیه از $22,859 برای دانش آموز السلطنه و دانش آموز السلطنه-تعیین در سال های اولیه هر دو آنها در حال حاضر تنها جبران با پوشش شهریه خود را. پس از این آیتم دارای یک آیین نامه اجرایی آن خواهد شد نیاز به یک رای دیگر در یک جلسه بعد. اولین رای تصویب شد.

همانطور که سال تحصیلی به پایان می آید برای همه UC دانشگاه, اعضای علمی و دانشجویی کمیته مورد بحث و بررسی انواع داده ها آنها را جمع آوری کرده اند تا کنون در مورد تجربه دانش آموز در طول همه گیر و آنچه ممکن است پیش رو برای سیستم UC.

بسیاری از رجنت گفت: آنها احساس کردند که یک data-driven روش این است که بهترین وسیله برای بهبود تجربه آموزشی و آموزش از راه دور.

از بررسی اولیه نتایج دانشجویان و استادان به نظر می رسد در مورد اثربخشی آموزش آنلاین. علاوه بر این دانش آموزان گزارش شده است که آنها را از دست ندهید پردیس تجربه و داشتن توانایی برای ارتباط برقرار کردن با دوستان است.

با توجه به مایکل براون UC شهردار و معاون اجرایی رئیس جمهور برای امور تحصیلی, در حالی که این فوق و cocurricular فعالیت های طراحی شده به منظور تسهیل یادگیری سیستم UC تلاش شد به حرکت آنها را آنلاین در طول بیماری همه گیر.

"ما نیاز به یادگیری بهتر که رشد بهتر تحت چه نوع از تجارب آموزشی و بهینه سازی برای همه" براون گفت: در این جلسه.

قصد به ثبت نام و ارسال مقاله نرخ برای دانشجویان سال اول امیدوار به شروع در پاییز در حال حاضر زیر نرخ هدف در سراسر UC دانشگاه. ثبت نام در کلاس های تابستان افزایش یافته است در مقایسه با سال های گذشته با وجود آنلاین بودن.

با توجه به قهوه ای دانشجویان و استادان آگاه هستند که همه چیز را نمی خواهد بازگشت به چگونه آنها قبل از COVID-19 بیماری همه گیر.

"من فکر می کنم مردم شناخت که این طبیعی جدید" براون گفت: در این جلسه. "ما هنوز در حالت بحران حتی به عنوان ما سعی می کنیم به برنامه ریزی برای آینده است."

تماس با الکساندرا فلدمن جی جی Nibbelink و Tarunika کاپور در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن