UC Board of Regents برای تصمیم گیری در دستورالعمل برای بازگشایی دانشگاه ها با استفاده از تست استاندارد در نشست ماه

که دستورالعمل UC دانشگاه استفاده خواهد کرد که با بازگشایی, چگونه بودجه تنظیم می شود در پاسخ به همه گیر و چه نق

توسط NEWSWORLDS در 29 اردیبهشت 1399

که دستورالعمل UC دانشگاه استفاده خواهد کرد که با بازگشایی, چگونه بودجه تنظیم می شود در پاسخ به همه گیر و چه نقش عمل و نشست را در UC پذیرش سه تا از بسیاری از تصمیم گیری UC Board of Regents برنامه ریزی شده است برای رای دادن در آن ممکن است نشست.

هیئت رجنت که تشکیل دو ماهنامه به تصمیم گیری برای سیستم UC دیدار خواهد کرد, سه شنبه از طریق شنبه از طریق تلفنی. در علاوه بر این به سه مکان عمومی جلسات هیئت مدیره هفت السلطنه-کارکنان کمیته دیدار خواهد کرد به بحث در مورد از جمله اقدامات برای بهبود UC پاسخ سیستم به دانشجويان نیازهای اساسی و به روز رسانی سیاست برای پرداختن به نایب السلطنه در آوریم.

خیلی از این نشست را به تمرکز بر روی جنبه های مختلف COVID-19 بیماری همه گیر.

"دانشگاه نقل مکان کرد و به سرعت در ماه مارس به تغییر راه آن عمل در تلاش برای کاهش گسترش COVID-19" در دستور کار متحده است. "UC متعهد به تضمین این که علمی اختلالات مربوط به COVID-19 تهدید نمی هر گونه توانایی دانش آموز برای تلاش و رسیدن به یک UC آموزش و پرورش است."

رجنت در حال برنامه ریزی برای رای دادن چهارشنبه که در آن دستورالعمل دانشگاه استفاده خواهد کرد که با افزایش عملیات در سایت از جمله فرمت های تست و تماس با ردیابی برای کسانی که در معرض COVID-19 و با استفاده از داده های سلامت را به تصمیم گیری. اگر دستورالعمل های پیشنهادی تصویب این دانشگاه را پیاده سازی جهانی پوشش سیاست های فیزیکی و فاصله پروتکل در میان استراتژی های دیگر زمانی که آنها بازگشایی شده است.

این پیشنهاد مورد را نیز می دهد دانشگاه ها گزینه ای برای پیاده سازی "مبتنی بر ریسک" بازدید کننده محدودیت زمانی که لازم است.

"دانشگاه محل را حفظ انعطاف پذیری در تمام پاسخ های خود را به COVID-19 همه گیر خواهد شد و آماده برای تنظیم سرعت به تغییرات در شرایط سلامت" دستور کار متحده است.

این پیشنهاد همچنین شامل یک "نقشه راه" چگونه کالیفرنیا مراحل مختلف از سرگیری فعالیت های اقتصادی را تحت تاثیر قرار UC دانشگاه. اگر گذشت غیرضروری تحقیقات بود که میله میله برای فاز دو خواهد بود و مجاز به, رزومه, زیر, فیزیکی, فاصله, پروتکل به عنوان کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom اعلام کرد ممکن است 4 مورد دولت مرحله دوم بازگشایی.

با توجه به مکث در سیستم UC فعالیت های مسکونی مانند خدمات و اعمال جراحی الکتیو در UC بیمارستان و عدم اطمینان از این بیماری همه گیر را به مدت رجنت بحث خواهد شد یک به روز شده در بودجه با 5 درصد کاهش در امور مالی و استراتژی های سرمایه جلسه کمیته پنج شنبه.

"این COVID-19 همه گیر شد و پیش بینی نشده در هنگام برنامه ریزی برای (سال مالی 2020-21) بودجه لگد کردن و تاثیر کامل هنوز ناشناخته مانده" پیشنهاد بودجه متحده است. "پیشنهاد UCOP (UC دفتر رئیس جمهور) بودجه حمل معرض خطر بیشتری نسبت به نمونه سال است."

پیشنهاد کاهش شامل کاهش بودجه تحقیق و پژوهش, توسعه, استخدام توقف و تعلیق سفر بودجه تا اکتبر و کاهش درآمد صرف "ساختمان و بازاریابی UC تجاری" در میان بسیاری از اقدامات دیگر.

در نهایی خود را در جلسه هیئت مدیره هفته رجنت بحث خواهد شد و رای گیری در سیستم UC سیاست برای استفاده از SAT و ACT در پذیرش پس از تعلیق استفاده از آزمون ها در زمان پذیرش چرخه با توجه به همه گیر.

پیشنهاد توصیه می کند که رجنت تایید تعلیق استفاده از تست استاندارد در پذیرش تصمیمات از طریق 2024 دادن UC زمان سیستم به منظور توسعه خود را تست.

رئیس جمهور UC جانت ناپولیتانو پیشنهاد کرد که برای دو سال آینده, ارسال نمرات آزمون های استاندارد برای در نظر گرفتن خواهد بود اختیاری برای UC نرم افزار قبل از حرکت به یک "تست کور" سیستم در سال 2023 که نمی خواهد آزمون نمرات به نظر حتی اگر آنها را مشاهده کنید. توسط 2025 UC سیستم را پیاده سازی جدید خود را تست و آن را در دسترس به بخش خصوصی و خارج از مدارس دولتی.

رجنت' جلسات خواهد بود livestreamed و شامل سه نظر عمومی ،

کیت Finman اجرایی, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KateFinman_DC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن