UC Board of Regents رای به انتصاب مایکل دریک بعدی به عنوان رئیس جمهور UC

UC Board of Regents به اتفاق آرا مورد تایید دکتر مایکل دریک انتصاب به عنوان رئیس جمهور بعدی UC سیستم در یک نشس

توسط NEWSWORLDS در 19 تیر 1399

UC Board of Regents به اتفاق آرا مورد تایید دکتر مایکل دریک انتصاب به عنوان رئیس جمهور بعدی UC سیستم در یک نشست مجازی روز سه شنبه.

جلسه آغاز شد و با یک اظهار نظر عمومی جلسه که در طی آن سخنرانان فشرده رجنت به مخالفت با ساخت و ساز از Maunakea تلسکوپ. دانشجویان و اعضای هیئت علمی و همچنین حمایت برای رجنت برای نشان دادن حمایت برای دانشجویان بین المللی در نور از دستورالعمل های منتشر شده توسط ایالات متحده مهاجرت و گمرک در روز دوشنبه.

UC Board of Regents صندلی جان پرز گفت: رجنت برنامه ریزی شده که گفتگو در مورد "راه حل" در جلسات آتی.

پرز همچنین صحبت در مورد یک "ناامید کننده ای نفرت انگیز و سری از حملات" نسبت به اعضای UC جامعه در حال رفتن به مرجع دیوان عالی کشور تایید رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن آخرین سفر بان کی مون و تلاش برای حل آن اقدام معوق برای ورود دوران کودکی برنامه.

"همه این حملات ریشه در بدبینانه سیاست othering و آنها در تضاد با ارزش های این دانشگاه" پرز ادعا در این جلسه.

پرز پس از آن مورد بحث ریاست جمهوری انتخاب کمیته منصوب به انتخاب رئیس جمهور بعدی و نزدیک به آن سال روند از جمله اعضای جامعه' افکار در انتصاب از طریق سالن های شهر و جامعه پورتال.

معرفی دریک به عنوان نامزد پرز اشاره کرد دریک کار به آدرس تنوع و شمول آزار و اذیت جنسی و COVID-19 همه گیر در دانشگاه ایالتی اوهایو.

"ما می خواستیم یک رئيس جمهور جدید است که می تواند هر دو منجر UC طریق این بار و بی سابقه است که می تواند موقعیت این دانشگاه برای گسترش برتری خود را در سال پیش رو" پرز گفت: در این جلسه.

در بحث دوره را به تصویب دریک ملاقات های متعدد اعضای هیئت مدیره نیز حمایت خود را از Drake با استناد به گذشته خود کار و تجربیات شخصی خود را با او.

جانت ناپولیتانو فعلی UC رئیس جمهور منعکس شده در هفت-سال-مدت طولانی و به حمایت از او به دریک به عنوان اولین فرد از رنگ به موقعیت نگه دارید.

"این لحظه مهم است یک گام بیشتر در دانشگاه ما تلاش برای اطمینان حاصل شود که این دانشگاه نشان دهنده تنوع غنی از دولت ما" ناپولیتانو گفت: در این جلسه. "با دکتر دریک در راس من می دانم که من می تواند از خروج از دانشگاه در دست یک چاشنی و متعهد رهبر."

هیئت پس از آن به اتفاق آرا رای به تصویب دریک ملاقات.

در این جلسه به این نتیجه رسیدند با دریک سخنرانی در قرار ملاقات خود را. وی با بیان قدردانی خود را برای "قاطع" حمایت از هیئت مدیره و تشکر خود را از مربیان و خانواده است.

او همچنین خطاب به چالش های متعدد روبرو دانشگاه امروز از جمله COVID-19 گیر بی عدالتی اجتماعی و تغییر آب و هوا. دریک گفت: رجنت ادامه خواهد داد "به طور کامل درگیر" در حل و فصل این چالش است.

"من به جلو نگاه بسیار به کار با شما به عنوان شریک به عنوان ما سعی میکنیم بهترین برای نوشتن فصل بعد در این دانشگاه" دریک گفت: در این نشست است.

تماس با کلی Nguyen در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KellyNguyen_DC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب