UC Board of Regents رای به تعلیق استفاده از آزمون های استاندارد

تست استاندارد دیگر ممکن است یک واقعیت UC سیستم فرآیند نرم افزار UC Board of Regents تصمیم گرفت پنج شنبه. رجنت

توسط NEWSWORLDS در 1 خرداد 1399

تست استاندارد دیگر ممکن است یک واقعیت UC سیستم فرآیند نرم افزار UC Board of Regents تصمیم گرفت پنج شنبه.

رجنت به اتفاق آرا تصویب تعلیق SAT یا ACT مورد نیاز برای متقاضیان آینده نگر از طریق 2024, که در طی آن زمان UC سیستم کار خواهد کرد در حال توسعه خود را عادلانه تر تست است که با تمرکز بیشتر در دانشکده آمادگی به عنوان پیشنهاد شده توسط رئیس جمهور UC جانت ناپولیتانو.

اگر یک آزمون جدید است طراحی و توسعه توسط 2025 UC سیستم را رها تست مورد نیاز در دسترس نباشد برای ساکنان کالیفرنیا با توجه به آزادی مطبوعات از UC دفتر رئيس جمهور.

"من فکر می کنم این باور نکردنی است گام در مسیر درست به سمت هماهنگی با ما پذیرش با سیاست های گسترده مبتنی بر ارزش های این دانشگاه گفت:" UC Board of Regents صندلی جان پرز در این نشست است. "من نقش ما به عنوان fiduciaries و جانشین و این پیشنهاد قبل از اینکه ما باور نکردنی گام در مسیر درست است."

که با توجه به متقاضیان UC دانشگاه خواهد بود "آزمون-اختیاری" برای سقوط 2021 و 2022 و "تست کور" برای سقوط 2023 و 2024 معنی نمرات آزمون را نمی خواهد در نظر گرفته شده برای پذیرش.

این دانشگاه خواهد بود از بین بردن SAT و ACT essay writing آزمون به عنوان یک نیاز برای همه پذیرش در مقطع کارشناسی شروع در پاییز 2021.

به عنوان بین المللی و خارج از کشور, دانش آموزان, UC دولت و UC علمی سنا خواهد بود و همکاری با یکدیگر برای تعیین بهترین روش این است که برای سال 2025 به عنوان ارزیابی دانشجویان غیر ساکن و بدون یک آزمون استاندارد با چالش هایی چون دروس دبیرستان و درجه بندی استاندارد نیست و از قبل تایید شده بود آنها برای کالیفرنیا مدارس بالا است.

"امروز تصمیم توسط هیئت مدیره نشانه یک تغییر قابل توجهی برای دانشگاه پذیرش در مقطع کارشناسی" ناپولیتانو گفت: در آزادی مطبوعات.

کیت Finman اجرایی, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KateFinman_DC.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن