UC دانشگاه تاخیر در بازگشت بومی آمریکا مصنوعات

UC برکلی و دانشگاه UC آهسته بوده است به بازگشت Native American tribal مصنوعات نگه داشته و در مجموعه های خود را

توسط NEWSWORLDS در 27 خرداد 1399

UC برکلی و دانشگاه UC آهسته بوده است به بازگشت Native American tribal مصنوعات نگه داشته و در مجموعه های خود را و شکست خورده اند مطابق با قانون فدرال اخیر ممیزی در بر داشت.

ممیزی انجام شده توسط ایالت کالیفرنیا نشان داد که چندین UC دانشگاه شد, ناکامی در دیدار با معیار برای بازگشت مشخص شده توسط آمریکایی های بومی گور حفاظت از مهاجرین و عمل یا NAGPRA. در میان UC دانشگاه UC برکلی بازگشت و کمترین درصد از آثار با توجه به حسابرسی. از صدها هزار نفر از آثار نگهداری در پردیس قمر A. هرست موزه مردم شناسی و در جای دیگر تنها در حدود 20 درصد بوده است بازگشت.

UC برکلی کاردانی معاونت پژوهشی لیندا Rugg گفت: UC سیستم در حال حاضر مشغول بازنویسی آن بازگشت سیاست در مشورت با بومیان کالیفرنیا قبایل که آدرس بسیاری از ممیزی یافته است.

یک پیش نویس از UC بازگشت سیاست های منتشر شده توسط UC دفتر رئیس جمهور و یا UCOP شامل جزئیات فلوچارت و پست های بازرسی برای طراحی دوباره فرایند اگر چه هیچ جدول زمانی خاص نازل شده است برای بازگشت. این همچنین شامل ممنوعیت در استفاده از اقلام فرهنگی برای مقاصد پژوهشی اضافه کردن به یک موجود ممنوعیت استفاده از انسان باقی می ماند بدون صریح قبیله ای اجازه.

بخشی از UC برکلی آستین ، تاخیر در بازگشت آثار ناشی از تعداد مطلق در اختیار خود را که بالغ بر 10 بار مجموعه ای از دیگر UC دانشگاه با توجه به سابرینا Agarwal یک bioarchaeologist که صندلی دانشگاه برکلی NAGPRA کمیته مشورتی.

یکی دیگر از عوامل کلیدی است که بسیاری از قبایل در منطقه خلیج هستند به رسمیت شناخته شده توسط دولت فدرال و NAGPRA و UC سیستم فعلی سیاست را شامل نمی شود نیاز به رسیدن به قبایل هستند که دولت فدرال به رسمیت شناخته شده.

این اطلاعات نشان داد در حسابرسی, اما, است, جدید, Agarwal گفت. چنین یافته اند به طور مداوم در طول سال گذشته. Agarwal اضافه شده است که دانشگاه برکلی مصرف شده است فعال مراحل رسیدگی به این موضوع از جمله ایجاد دو سال پیش از کمیته مشورتی او در حال حاضر صندلی و تلاش برای آوردن بیشتر اعضای قبیله بر روی این کمیته است. پردیس دانش آموزان از بومی سازمان نیز درگیر هستند.

در عین حال با سرعت از بازگشت تا خسته کننده است برای جوامع بومی به عنوان نمایندگان گفت که آنها آن را ببینید به عنوان مثال دیگری از یک decadeslong الگوی پردیس "نادیده گرفتن" نگرانی های خود را.

"اگر وجود دارد یکی دیگر از مردم جامعه که آبا و اجدادی باقی مانده برگزار می شد در مجموعه تا حد زیادی از انسان شناسی حفاری و غارت از گور در یک نسبتا اخیر من باور نمی کنم که وجود خواهد داشت یک مبارزه در بازگشت به آنها گفت:" Phenocia Bauerle مدیر بومی آمریکایی توسعه در UC برکلی در یک ایمیل.

او همچنین ابراز امیدواری برای جدید UCOP سیاست تعهد به پرداختن به این موضوع اما افزود که "عدم بازگشت است نشانه ای از مشکل است."

نمایندگان از Muwekma Ohlone قبیله ابراز احساسات مشابه را به در یک بیانیه "سیاست پاک, حاشیه نشینی و محرومیت" از حقوق خود به عنوان یک منطقه خلیج قبیله. قبیله نیز منتشر انواع نشریات بر اساس تحقیقات از باقی مانده عودت به آنها توسط دانشگاه استنفورد و دیگران.

هر دو Bauerle و قبیله ای نمایندگان با تاکید بر اهمیت احترام و همکاری در بازگشت روند است.

"موسسات نیاز به احترام جهان مشاهده و آگاهی از قبایل که آنها در حال کار با" Bauerle گفت: در ایمیل.

تماس با Annika رائو در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @annikyr



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن