UC دانشگاه نمی خواهد به طور کامل بازگشایی با سقوط رئیس جمهور UC جانت ناپولیتانو می گوید

رئیس جمهور UC جانت ناپولیتانو گفت: در طول یک وبینار شنبه که بعید است UC دانشگاه خواهد بود به طور کامل بازگشایی

توسط NEWSWORLDS در 17 اردیبهشت 1399

رئیس جمهور UC جانت ناپولیتانو گفت: در طول یک وبینار شنبه که بعید است UC دانشگاه خواهد بود به طور کامل بازگشایی شد با سقوط به علت مداوم اثرات COVID-19 بیماری همه گیر.

با توجه به UC دفتر رئیس جمهور و یا UCOP سخنگوی سارا مک براید, UC دانشگاه در حال آماده شدن برای بسیاری از امکانات در آینده نزدیک در حالی که اولویت سلامت UC جامعه است.

"وجود خواهد داشت systemwide استانداردهای هر یک از آنها باید برآورده قبل از بازگشایی و کسانی که بشود با خیال راحت به بازگشایی" ناپولیتانو گفت: در این وبینار. "من فکر می کنم آن را عادلانه می گویند که هیچ یک از دانشگاه های ما خواهد بود به طور کامل بازگشایی شد مانند ما تبدیل به یک سوئیچ نور و ناگهان همه از یک COVID-19 رفته بود."

هر موسسه برنامه ریزی برای بازگشایی نیاز به یک برنامه ریزی برای COVID-19 تست و تماس با ردیابی و باید آن را قادر به جداسازی هر گونه آلوده کارکنان با توجه به ناپولیتانو.

مک براید اضافه شده که UCOP خواهد بود کاوش در مخلوط رویکرد به یادگیری با برخی از کلاس های مداوم در فرد و دیگران آنلاین.

با توجه به ASUC امور تحصیلی معاون رئیس جمهور Aastha Jha, یک مدل ترکیبی خواهد اطمینان حاصل شود که دانشجویان و استادان که نمی تواند بازگشت و یا احساس نمی امن و بازگشت به دانشگاه را می توانید در ادامه به تدریس می باشد.

"حتی اگر کالیفرنیا خوب است, وجود خواهد داشت محدودیت های دیگر," جها گفت. "برای دانشجویان بین المللی آنها ممکن است قادر به مسافرت و یا دریافت ویزا."

Jha اضافه شده است که چون این ترم آموزش روشن شد به آموزش از راه دور با عملا هیچ زمان برای آماده سازی وجود ندارد و دقیق مدل برای آموزش آنلاین است. دوره های تابستان را ارائه می کنند "محاکمه اجرا" برای سقوط او گفت:.

با توجه به Jha, آیا یک کلاس برگزار می شود به صورت آنلاین و یا در فرد باید بستگی دارد که چگونه انطباق کلاس به فرمت آنلاین. او افزود که در کلاس های حضوری و کتابخانه ها باید به شدت اجرا اجتماعی فاصله گرفته است.

بازتاب Jha, UC Irvine, سخنگوی تام Vasich گفت: در یک ایمیل که هر گونه فعالیت در دانشگاه را باید به دنبال اجتماعی فاصله شیوه های. Vasich اضافه شده که ورودی UC Irvine, دانش آموزان گفته شده است که در پردیس مسکن تضمین شده نیست. UC برکلی دولت نیز گفت: در campuswide ایمیل که در حالی که مسکونی سالن باز باقی خواهد ماند, مسکن, اولویت تضمین شده نیست برای سقوط.

سخنران از چند UC دانشگاه گفت: دانشگاه هنوز به تصمیم گیری نهایی در مورد سقوط اما به دنبال خواهد داشت بهداشتی دستورالعمل ها.

"سلامت رفاه و امنیت جامعه ما از اهمیت," مک براید گفت: در یک ایمیل. "دانشگاه های ما را دوباره باز برای سایت آموزش هنگامی که آن را بی خطر است برای انجام این کار در هماهنگی با دولت فدرال و ایالتی و محلی ادارات بهداشت و مقامات است."

مایا Akkaraju است منجر بالاتر خبرنگار آموزش و پرورش. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @maya_akkaraju.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن