UC آموزش و پرورش در خارج از کشور برنامه لغو سقوط برنامه نویسی

UC آموزش و پرورش در خارج از کشور برنامه یا UCEAP اعلام کرد روز سه شنبه تعلیق از سقوط آن برنامه نویسی در نور CO

توسط NEWSWORLDS در 6 خرداد 1399

UC آموزش و پرورش در خارج از کشور برنامه یا UCEAP اعلام کرد روز سه شنبه تعلیق از سقوط آن برنامه نویسی در نور COVID-19 شرایط در سراسر جهان است.

دانش آموزانی که تا به حال برنامه نویسی خود را به حالت تعلیق نخواهد شد خروج و یا هزینه های لغو و دانشگاه, تحصیل در خارج از کشور دفاتر اطلاع خواهد پردیس کمک های مالی و ثبت دفاتر نمایندگی از دانش آموزان آسیب دیده با توجه به ایمیل از کاردانی معاون شهردار و مدیر اجرایی UCEAP ویویان لی Nyitray.

علاوه بر این برخی از دانش آموزان ممکن است قادر به انتقال خود را به تحصیل در خارج از کشور برنامه های کاربردی به بهار سال 2021 خواهد بود واجد شرایط برای درخواست سقوط 2021 با توجه به ایمیل. دانش آموزانی که دریافت UCEAP بورسیه تماس گرفته خواهد شد به طور جداگانه با گزینه های.

"ما درک ناامیدی این اخبار به ارمغان می آورد به خصوص با توجه به میزان کار شما انجام داده ام به آماده شدن برای تجربه خود را" Nyitray گفت: در این ایمیل به دانش آموزان است. "لطفا می دانم که این تصمیم ساخته شده بود و نه به آرامی; ما نگرانی خود را به خوبی ساخته شده این بهترین انتخاب است."

بررسی برای به روز رسانی بیشتر.

سباستین کاهیل یک معاون, اخبار, ادیتور. با او تماس بگیرید در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @SebastianCahil1.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن