UC سرمایه گذاری $68M به سی متری تلسکوپ در Maunakea

سیستم UC سرمایه گذاری بیش از $68 میلیون به سی متری تلسکوپ یا TMT, پروژه, آوریل 30 با توجه به یک گزارش مالی از

توسط NEWSWORLDS در 2 خرداد 1399

سیستم UC سرمایه گذاری بیش از $68 میلیون به سی متری تلسکوپ یا TMT, پروژه, آوریل 30 با توجه به یک گزارش مالی از UC دفتر رئیس جمهور و یا UCOP.

پردیس فعال سازمان Kea محافظ در UC برکلی به دست آمده از این گزارش ممکن است 1 در حدود چهار ماه پس از درخواست اولیه با استفاده از کالیفرنیا پرونده های عمومی عمل می کنند. این سند نشان می دهد که UC سیستم پولی کمک به TMT پس از 2014 تقسیم بین UC سیستم خصوصی مشارکت و اعطای کمک های مالی دریافت شده از گوردون و بتی مور بنیاد یا GBMF.

"به عنوان برتر کشور موسسه تحقیقات UC احساس می کند این مهم است که به حمایت علمی ماموریت TMT به همکار به عمق فضا برای پاسخ به پرسش های اساسی در مورد جهان" گفت: UCOP سخنگوی Stett هالبروک در ایمیل. "فعال کردن آن خواهد شد یک مرز جدید از اکتشافات در مورد مطالب طبیعت و تکامل جهان از جمله جستجو برای حیات در سیارات دیگر است."

در حدود 30 میلیون دلار از کل UC سیستم سرمایه گذاری تا کنون کشیده شد از "UC وجوه خود" را به عنوان خط مورد خلاصه می خواند شروع با 10 میلیون دلار سرمایه گذاری در اکتبر 2016. جدا از GBMF اعطای کمک های مالی این خصوصی پرداخت شد و به دنبال آن هفت اضافی مستقیم UC کمک های مالی اشاره کرد بین ماه های ژوئن 2017 و فوریه سال 2020 است.

در فوریه. 11 و 5 میلیون دلار بود کمک از UC بودجه کمتر از سه هفته پس از UC Board of Regents صندلی جان پرز به اطلاع شرکت کنندگان از Jan. 23 رجنت نشست که او در نظر گرفته شده به منظور تسهیل کامل بحث و گفتگو در مورد سیستم UC درگیری با TMT به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. این گفتگو هنوز به تسهیل UC برکلی دانشجویان و برگزارکنندگان ادعا در یک کنفرانس مطبوعاتی به میزبانی سازمان فعال کنده شده و رو به افزایش در روز پنج شنبه.

"من به دنبال به جلو به کسانی که فرصت های که در آن شما را وادار به یادگیری در مورد خودتان اما من پیدا کردن خودم مبارزه برای حفظ من بومی هاوایی اصل و نسب" گفت: Celeste رودریگز یک دانشگاه برکلی افزایش دانشجوی سال دوم و Kea محافظ در UC برکلی سازمان در کنفرانس مطبوعاتی.

چند Maunakea فعالان نیز ساخته شده نظرات در مورد UC سرمایه گذاری به TMT پروژه در UC Board of Regents جلسه روز سه شنبه.

"این وحشتناک است سرمایه گذاری برای UC درگیر می شود با" اتهام Puanani Apoliona-قهوه ای بومی هاوایی و فعال حقوق دانشگاه هاروارد کارشناسی ارشد فارغ التحصیل در این نشست است. "هیچ تضمینی وجود ندارد که این پروژه تا کنون را ببینید اتمام بدون زور و اجبار و فشار دادن آن را از طریق با خشونت علیه مردم بومی و پشتوانه Maunakea."

TMT پروژه تامین شده است در درجه اول توسط a $250 میلیون GBMF گرانت به اشتراک گذاشته شده توسط UC سیستم و موسسه فناوری کالیفرنیا و یا Caltech با توجه به مارس 2014 UC رجنت گزارش نشست. در این گزارش همچنین آمده است که UC سیستم و Caltech خواهد بود افزایش سرمایه به طور مشترک از طریق بشردوستانه حمایت از مکمل GBMF سهم با اضافی $100 میلیون.

هالبروک افزود که TMT متعهد به تلفیق علم و فرهنگ ارائه بهترین امکان نظارت از Maunakea غنی سازی هاوایی فرهنگ و میراث و حمایت جهانی آموزشی همکاری فرصت محور در هاوایی است.

فعالان در کنفرانس مطبوعاتی ادعا کرد که TMT پروژه "مداوم مثال از استعمار" و UC سیستم تناقض با سرمایه گذاری در یک پروژه در برابر هشدارهای مردمان بومی.

"در حال حاضر زمان UC نیازهای جامعه UC Board of Regents و (UC جمهور جانت) ناپولیتانو به اولویت بندی آنها و بومی هاوایی مردم نیاز (دانشگاه) به اصل بازگشت" گفت: Bria Puanani تنیسون اخیر دانشگاه برکلی فارغ التحصیل و عضو موسس Kea محافظ در UC برکلی. "می تواند وجود داشته باشد یک مطلب زمان مناسب برای این اتفاق می افتد و برای هیئت رجنت واقعا دولت و نشان می دهد که در آن اولویت های خود دروغ است."

تماس با Skylar د پل در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @skylardepaul.



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب