UC استادان از ترس از دست دادن شغل و مزایای مراقبت های بهداشتی در میان COVID-19

UC استادان ابراز نگرانی از دست دادن مراقبت های بهداشتی در میان COVID-19 همه گیر در یک دانشگاه شورای-فدراسیون م

توسط NEWSWORLDS در 13 خرداد 1399

UC استادان ابراز نگرانی از دست دادن مراقبت های بهداشتی در میان COVID-19 همه گیر در یک دانشگاه شورای-فدراسیون معلمان آمریکا یا UC-عقبی کنفرانس مطبوعاتی دوشنبه.

UC-AFT نشان دهنده UC کتابداران و nonsenate دانشکده از جمله استادان است. ژوئن 1 rehire نامه مهلت مشخص شده در بسیاری از UC مدرس قرارداد; با این حال بسیاری از بخش های منتشر نشده این نامه در عین حال به دلیل UC سیستم است و نه متعهد به استفاده از برخی از آن "بودجه موجود" قرار دادن بسیاری از استادان درباره وضعیت اشتغال در سوال با توجه به UC-AFT آزادی مطبوعات.

UC دفتر رئیس جمهور سخنگوی Stett هالبروک گفت: در یک ایمیل که UC سیستم است که مایل به مذاکره با UC-AFT در مورد مدرس دستمزد ساعت و ضوابط و شرایط اشتغال است.

چندین حضور استادان گفت: در صورتی که آنها خود را دریافت بیمه بهداشت و درمان خود را از اشتغال با UC سیستم اضافه شده است که برخی از آنها روبرو هستند مشکل شرایط شخصی.

"ما در حال شروع به شنیدن این که استادان نمی خواهید به شنیدن خود را reappointment نامه تا اواسط تابستان گفت:" UC Davis مدرس کتی Rodger در این رویداد است. "این precarity که باعث ایجاد استرس و اضطراب است که گسترش استادان و خانواده های آنها واقعی است و بسیار عمیق است."

UC Santa Cruz مدرس Carine رومر گفت که او تا به حال بسیاری از حملات هراس است چرا که او ترس او را از دست خواهد داد و در صورت بی خانمانی است که اگر او نمی rehired.

اشتون wesner, خانواده, یک مدرس در دانشگاه برکلی گفت: او یک بیماری قلبی است که نمی توان برای مراقبت بدون بیمه سلامت او از او دریافت اشتغال در UC سیستم.

"هر روز که می رود روز دیگری است که ما نامشخص باقی می ماند در مورد اینکه آیا ما می توانیم مراقبت از سلامت" گفت: UC برکلی مدرس ماریان Kaletzky در این رویداد است.

UCLA مدرس جان Branstetter گفت: او بوده است اضطراب برای چند سال گذشته در مورد دریافت ادامه وضعیت. او ادعا کرد که او به عنوان سود بیشتر تجربه به عنوان مدرس آن را تبدیل به طور فزاینده ای به احتمال زیاد است که او را گذاشته است.

با توجه به Kaletzky سیستم UC نظر سخنرانی مواضع به اشتغال موقت اگر چه بسیاری از استادان باقی مانده اند در مواضع خود برای چندین سال.

چندین استادان گفت: تداوم مواضع خود مهم است که دانش آموزان خود را برای آنها فکر می کنم سازگار و پایدار آموزش باید حفظ شود.

"دانشگاه قرار دادن استادان در نامشخص موقعیت است و باعث اختلالات عمده برای دانش آموزان بیش از حد" Kaletzky ادعا کرد در این نشست است. "آن را ایجاد مقدار زیادی از بی ثباتی است."

UC-AFT گفت: در آزادی مطبوعات است که درخواست UC سیستم به قطع حقوق همه UC کارکنان که بیش از 250.000 دلار در هر سال است. با توجه به UC-AFT محاسبات این "ریز ریز از بالا" خواهد بود مقرون به صرفه تر و اجازه می دهد استادان به ادامه آموزش.

سیستم UC درگیر شده است در مذاکرات با UC عقبی از آوریل 2019.

"در میان coronavirus گیر این دانشگاه در بحث های جمعی با رهبران اتحادیه در مورد COVID-19 عملیاتی و مالی اثرات" هالبروک گفت: در یک ایمیل. "ما اعتقاد داریم موفقیت مرور بحران نیاز به اصل مشارکت و همکاری بین دانشگاه و نماینده نیروی کار است."

تماس با اریک راجرز در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @eric_rogers_dc.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن