UC باید محافظت از استادان هنگامی که برش هزینه های

در زمان بحران که درآمد خشک و هزینه ها باید در قطع موسسات بزرگ مانند UC سیستم نمی تواند انجام کسب و کار به عنوا

توسط NEWSWORLDS در 2 خرداد 1399

در زمان بحران که درآمد خشک و هزینه ها باید در قطع موسسات بزرگ مانند UC سیستم نمی تواند انجام کسب و کار به عنوان معمول است. در عین حال حتی از جان گذشته در برابر همه اقدامات ناامید برابر خلق شده اند. رو به $200 میلیون coronavirus مربوط به بودجه کمبود و 10% کاهش به آموزش عالی در دولت بودجه دانشگاه برکلی در زمان اقدام شدید و اعلام کرد یک campuswide استخدام یخ موثر آوریل 1.

در ابتدا این مرحله شدید معاف از قبل ادامه استادان که مشاغل به ویژه آسیب پذیر هستند چرا که آنها نیاز به تمدید سالانه و یا semesterly تا زمانی که آنها رسیدن به "ادامه" وضعیت. تجدید نظر به استخدام یخ, اما شامل همه استادان تهدید شانس خود را reappointment. UC برکلی استادان در حال حاضر مشغول به کار تمام بهار بدون قراردادو با وجود وعده UC سیستم نیست وضع شغلی کارکنان از طریق 30 ژوئن COVID-19 هنوز هم ترک استادان نامحدود در برزخ است.

در 2018-19 سال تحصیلی, غیر-تصدی-پیگیری اعضای هيئت علمی (مانند استادان) تدریس 42 درصد از اعتباری دانشجویی ساعت و پتانسیل خود را کمبود خواهد بود آشکار بعدی قرار می گیرند. هر چند ورودی اول مارس تاخیر ثبت نام و ادامه دانش آموزان ممکن است با توجه به غیر قابل پیش بینی ترم از کلاس های مجازی کمتر استادان ناچار می کند برای اندازه بزرگتر کلاس. اختلالات به آموزش را در حال حاضر تضعیف کیفیت دوره های آموزشی ترم بعد و هیچ مقدار "دانلود آموزش انعطاف پذیری" می تواند برای جبران outsized کلاس و مأیوس کننده گمنامی از سخنرانی های تصویری.

در زمان بحران اقتصادی علاوه بر این کالج ثبت نام نرخ را لحاظ تاریخی افزایش یافته استو به دور از برش عالی آموزش و پرورش در بودجه, در حال حاضر زمان برای کالیفرنیا به سرمایه گذاری بیشتر در آن دانشگاه. رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom مناسب است به تماس فدرال برای کمک به ایالات اما در عین حال کالیفرنیا خود بودجه باید بیشتر فشار آن در مدارس. دانشگاه در حال حاضر در حال ساخت را با سطوح کم سابقه از بودجه سرانه دانشجو و بیشتر کاهش تهدید خواهد استادان و دانشجویان آنها بهره مند شوند.

قابل توجه اتحادیه های محلی نیز استدلال می کنند برخی از دانشگاه های ریاضت ممکن است لازم باشد: انحراف بودجه از آن وقف و قرض گرفتن در غیر نرخ بهره پایین UC برکلی می تواند انطباق با بحران بدون خونریزی پرسنل. اگر حقوق کارمند نوشتن یک اکثریت پردیس بودجه آنها نیاز نمی شود اولین هدف. اگر از پیش ادامه استادان نیست تمدید پس از آن ترم ممکن است دچار یک "فرار مغزها" را به عنوان واجد شرایط استادان مجبور به ترک دانشگاه برکلی و به دنبال اشتغال در جای دیگر.

UC برکلی شهرت بستگی دارد ممکن است گاه از آن شاغل اساتید, اما دانشجويان روزانه تجارب پردیس تمایل به مرکز به مراتب بیشتر در اطراف استادان است. اگر به عنوان صدراعظم کارول مسیح ادعای "چه چیزی باعث برکلی Berkeley" بالاتر از همه "جامعه ما" و سپس دانشگاه برکلی باید برای درمان آن جامعه و آن را کم ارزش ترین عضو به عنوان اولویت خود را.

سرمقاله نشان دهنده نظر اکثریت هیئت تحریریه به عنوان نوشته شده توسط تابستانی 2020 نظر سردبیر, Aidan باست.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن