UC لطفا نگه داشتن SAT, ACT

سیستم UC اخیرا لغو استفاده از SAT/ACT در پذیرش. دلیل خود را برای این حرکت بود به حمایت از Latinx و متقاضیان که

توسط NEWSWORLDS در 23 خرداد 1399

سیستم UC اخیرا لغو استفاده از SAT/ACT در پذیرش. دلیل خود را برای این حرکت بود به حمایت از Latinx و متقاضیان که تمایل به کاهش SAT/ACT نمرات نسبت به دیگر متقاضیان را انجام دهد.

اما UC سیستم تصمیم گیری ساخته شده بود در آشکار بی توجهی به نظرات UC علمی سنا را رهبری مجمع متشکل از اساتید برتر از هر UC پردیس که رای به اتفاق آرا در 51-0 تصمیم به نگه داشتن SAT/ACT.

UC علمی شورای تست استاندارد نیروی کار انجام شده در 18 ماه تحقیق و تجزیه و تحلیل و تولید گزارش در حمایت از حفظ SAT/ACT. نزدیک تجزیه و تحلیل نشان می دهد که از بین بردن SAT/ACT را مانع توانایی کالج ها برای پیش بینی متقاضیان آینده کالج, موفقیت, رندر خود را در پذیرش سیستم های بیشتر در معرض ابتلا به تعصب و ذهنیت و بیشتر به احتمال زیاد به تاثیر منفی کم درآمد متقاضیان است. این خواهد شد به طور نامتناسبی آسیب و Latinx متقاضیان که با توجه به یک سال 2018 بررسی توسط اداره آمار ایالات متحده به طور متوسط دارای درآمد پایین تر از سفید پوستان و آسیایی ها انجام دهد.

مقاله اخیر خود در نیویورک تایمز مدعی است که نشسته نمرات باید در نظر گرفته شود در پذیرش با استناد به مطالعه انجام شده توسط هیئت مدیره کالج, که نشان داد که نمرات دقیق تر پیش بینی آینده, کالج, موفقیت از شنبه نمرات هستند.

این بار تصویر این مطالعه گمراه کننده است. مقاله واقعیت است که این مطالعه در واقع نشان می دهد که با استفاده از هر دو نشسته نمرات و نمرات بهترین پیش بینی از آینده کالج موفقیت است. صرفا با تکیه بر نمرات به پیش بینی کالج موفقیت منجر به یک حاشیه خطا. بنابراین UC سیستم باید به آسانی استفاده از هر دو اقدامات از دانشجويان استعداد نه یک یا دیگر.

بعلاوه SAT/ACT است مفرد بزرگ اکولایزر است که دارای دانش آموزان به هدف استاندارد. کالج متقاضیان می آیند از مدارس بسیار متفاوت با دوره های آموزشی, منابع و کیفیت. درجه بندی سیستم ها و استانداردهای متفاوت فوق العاده ساخت نمرات تا حدودی وابسته به دانش آموز آموزش محیط زیست, در علاوه بر این به دانش آموز توانایی های واقعی.

بدون SAT/ACT, وجود خواهد داشت هیچ هدف آزمون که نشان می دهد یک مدارس بیآنکه اجازه دهید به تنهایی یک مشترک معیار برای اندازه گیری دانش آموزان, مدارس توزیع یک پاس رایگان به باد نمرات بدون گرفتن گرفتار. یک 2018 مطالعه توسط Seth Gershenson استادیار در دانشگاه آمریکایی نشان می دهد که درجه تورم شایع تر است در مرفه مدارس از آن است که در مدارس کم درآمد.

پدر و مادر از دانش آموزان تمایل به خوب بکار بردن نفوذ بیشتری مدارس و استفاده از آن برای فشار مدارس به باد نمرات. ثروتمند دانش آموزان می توانید با AP یا IB دوره های آموزشی به منظور افزایش GPAs در حالی که کسانی که در همان دوره ها معمولا ارائه شده در مدارس کم درآمد.

نمرات به موضوع بیشتر دستکاری که کج زمین بازی را به نفع کسانی که باید معنی و اتصالات برای بازی سیستم. نبود از بین بردن SAT/ACT قرار است به سطح زمین بازی ؟

از بین بردن SAT/ACT خواهد شد علاوه بر اهمیت بیشتری به فعالیت های فوق برنامه در دانشگاه, پذیرش, به نفع ثروتمندان. غنی مدارس تمایل به ارائه یک آرایه دانشگاهی باشگاه مانند علم المپیاد و سخنرانی و بحث و اغلب با خدمات مربیگری و سازمان صدا.

دانش آموزان از خانواده های با درآمد کمتر از $100,000 باید دو بار در سطح nonparticipation در فعالیت های فوق برنامه به عنوان همسالان خود از ثروتمند خانواده ها انجام دهد. اکثر دانش آموزان کم درآمد ندارد و دسترسی به دانشگاهی باشگاه است. و زمانی که آنها انجام آنها معمولا با کمبود بودجه روبرو understaffed و فاقد خدمات پشتیبانی. مدارس کم درآمد باید بیشترین بودجه و در عین حال دریافت کمترین مقدار است. این بسته های پول در مدارس اغلب قرار داده و فعالیت های فوق برنامه برای اولین بار در خرد کردن بلوک به منظور بریده بریده بودجه ترک بسیاری از دانش آموزان کم درآمد و بدون دسترسی به extracurriculars.

این برگ از دانش آموزان به رقابت در برابر دانش آموزان مرفه که پدر و مادر و مدارس صرف هزاران نفر در مربیگری و سازماندهی علمی باشگاه است. بالاترین درآمد خانواده ها صرف تقریبا هفت برابر بیشتر در فعالیت های فوق برنامه برای کودکان از خانواده های کم درآمد انجام دهد.

یک کم درآمد دانشجو نمی تواند برای حضور در $3,000 بحث اردوگاه و پرداخت هزاران نفر هر سال برای شرکت در این مسابقات ارزش قرار دادن در یک نرم افزار. علاوه بر ثروتمند دانش آموزان تمایل به بیشتر به خوبی متصل شده است. بنابراین پدر و مادر خود را می توانید آنها را زمین کارآموزی با سهولت نسبی در حالی که دانش آموزان کم درآمد هستند در سمت چپ در خاک.

UC فرایند پذیرش در حال حاضر در خدمت دانش آموزان محروم به مراتب بیشتر از دیگر نخبگان مدارس انجام دهد. از همه UC دانشجویان مقطع کارشناسی 42% دانشجویان نسل اول. UC سیستم ثبت نام نسبت بالاتری از نسل اول دانشجویان مقطع کارشناسی از دیگر انتخابی و نهادهای عمومی (27%) و انتخابی موسسات خصوصی (18%) انجام و بیش از میانگین ملی برای تمام چهار سال و موسسات (36 درصد). بنابراین وقتی که می آید به UC پذیرش سیستم اگر آن نمی باشد شکسته نمی, آن را تعمیر کنند.

برای یک کشور تاسیس بر این اصل است که همه انسانها برابر خلق شده اند انجام دور با تست اکولایزر است که یک گام در جهت اشتباه است. معتبر ترین دانشگاه دولتی سیستم در جهان باید درخشش نور در مسیر درست به تست استاندارد در پذیرش کالج های زندگی به آن creed: "اجازه دهید نور وجود داشته باشد."

ماریا ریچاردز رو به افزایش است دانشجوی سال دوم در دانشگاه برکلی و یک در سراسر کشور انجام مناظره.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن