UC رئیس جمهور منتخب Michael دریک بحث علمی پس زمینه برنامه های آینده در livestreamed گفتگو

در یک livestream با UC Board of Regents صندلی جان پرز در جمعه UC رئیس جمهور منتخب Michael دریک مورد تجربه خود

توسط NEWSWORLDS در 23 تیر 1399

در یک livestream با UC Board of Regents صندلی جان پرز در جمعه UC رئیس جمهور منتخب Michael دریک مورد تجربه خود را در رشته تحصیلی.

با توجه به پرز پیدا کردن یک جدید UC رئیس جمهور درگیر یک جستجو کمیته و مشاوره با استادان و کارکنان و دانش آموزان. علاوه بر این کمیته برگزار مرجع تخصصی آنلاین, پورتال ها و سالن های شهر برای اعضای جامعه برای به اشتراک گذاشتن افکار خود را.

"10 ماه روند جستجو بیشتر بود جامع و کامل جستجو در تاریخچه دانشگاه," پرز گفت: در طول livestream.

پس از فرایند جستجو دریک انتخاب شد به عنوان بعدی UC جمهور.

دریک تا به حال طولانی روابط UC سیستم از یک UCSF دانشجو و استاد برای بیش از دو دهه برای تبدیل شدن به معاون رئیس جمهور برای UC systemwide امور بهداشت و درمان از سال 2000 تا سال 2005 و بعد از تبدیل شدن به صدراعظم UC Irvine از سال 2005 تا 2014.

"هر تجربه هر فرصت و هر چیزی که من یاد گرفتم هر چیزی که به خوبی کار می کرد و هر چیزی که می تواند کار کرده ام بهتر به نظر می رسید برای کمک به آماده شدن برای چیزی که بعد از آمدن" دریک گفت: در طول livestream. "این واقعا یک مرحله به مرحله پیشرفت به این نقطه است."

دریک صدراعظم شد از UC ایروین در طول آن 40th anniversary. At UC Irvine, دریک پشتیبانی از ایجاد یک دانشکده حقوق و نشست با اعضای جامعه حقوقی به طرح "قرن 21 قانون مدرسه" با هدف تقویت مواضع علمی در دانشگاه و همچنین به عنوان خدمت اورنج کانتی جامعه است.

با توجه به پرز UC Irvine شد بالای 25 قانون مدرسه سریعتر از هر مدرسه در کشور است.

پس از سال ها در سیستم UC دریک تصمیم به پیوستن به دانشگاه ایالتی اوهایو به عنوان رئیس جمهور خود را در سال 2014. در ایالت اوهایو دریک حدود دو برابر سیاه ثبت نام, افزایش اسپانیایی و آسیایی ثبت نام با 50 درصد و افزایش تعداد فدرال پل گرانت دانش آموزان در مدرسه.

دریک همچنین برخورد با binational مسائل بهداشتی به عنوان یک سابق شرکت صندلی برای کالیفرنیا و مکزیک بهداشت ابتکار یک برنامه است که بهبود مراقبت های بهداشتی برای Latinx مهاجران.

در حال حاضر به عنوان بعدی UC رئیس جمهور دریک گفت: نقش دانشگاه به عنوان یک سیستم زمین-اعطای سیستم دانشگاه برای بالا بردن جامعه به عنوان یک کل.

دریک همچنین ابراز حمایت خود را از علوم انسانی و علوم اجتماعی آموزش و پرورش ادعا سودمندی خود را در درک مردم و او با اذعان به اهمیت کار دانشگاه کشاورزی و اقتصاد است.

"وجود دارد هیچ دیگر فرصت من در نظر گرفته اند. همه در همه ، این است که بیشتر تاثیرگذار تحقیقات عمومی دانشگاه در جهان" دریک گفت: در طول livestream. "این مدل برای تحقیقات عمومی دانشگاه سیستم در جهان است."

تماس با بلیک ایوانز در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @Blake_J_Evans.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب