UC السلطنه پاک از آزار و اذیت جنسی اتهامات

محتوای warning: آزار و اذیت جنسی UC Board of Regents اصلاح این تحقیقات سیاست برای بررسی اتهامات UC السلطنه سو

توسط NEWSWORLDS در 23 خرداد 1399

محتوای warning: آزار و اذیت جنسی

UC Board of Regents اصلاح این تحقیقات سیاست برای بررسی اتهامات UC السلطنه سوء مارس 21 پس از رسیدگی به اتهامات آزار و اذیت جنسی مطرح شده علیه UC السلطنه جورج Kieffer در نوامبر سال 2019 که باید پس از پاک شده است.

UC Santa Cruz دانشجوی کارشناسی ارشد ربکا اورا که نمی تواند نظر رسیده که از مطبوعات زمان علنا مطرح اتهامات در طول یک رجنت جلسه در ماه نوامبر سال 2019 با استناد به یک 2014 حادثه که در آن Kieffer گفته آمدند پای او در زیر یک میز شام در طول یک دانشگاه رویداد بحث افزایش شهریه.

در مصاحبه قبلی با روزانه کالیفرنیا, Ora گفت که او برای اولین بار ثبت یک شکایت رسمی از طریق دانشگاه در جولای 2018 قبل از عمومی اظهارات.

عمومی اتهامات پس از آن موجب بعدی تحقیقات توسط دانشگاه بود که "تکمیل چند هفته پیش" با توجه به یک ایمیل از UC دفتر رئیس جمهور و یا UCOP سخنگوی کلر Doan.

در ایمیل Doan گفت: تحقیقات خطاب به اتهامات مطابق با دانشگاه را از خشونت های جنسی و آزار و اذیت جنسی و یا SVSH سیاست و رجنت سیاست 1112 سیاست در بررسی اتهامات عضو هیئت مدیره سوء.

"بر اساس شواهد جمع آوری شده از طریق شخص ثالث تحقیق محقق را پیدا کنید و توسط یک مزیت از شواهد که گزارش انجام رخ داده است" Doan گفت: در ایمیل.

در طول رجنت' مارس 20 جلسه اصلاحات ارائه شد به رجنت سیاست 1112 از جمله یک تماس برای UC عنوان IX افسر به درخواست دانشگاه SVSH سیاست برای هر دو شاکی و مخاطب السلطنه با توجه به یک سند رسمی.

در این سند همچنین خواستار سیاست اعمال می شود زمانی که شکایت از سوء رفتار مربوط به هر دو رسمی انجام و nonofficial انجام است که می تواند در حال حاضر نقض دانشگاه SVSH سیاست. قبلا UC آزار و اذیت جنسی سیاست اعمال نمی شود به رجنت که در وظیفه نیست.

علاوه بر این شاکیان را می توان تحت عنوان رویه حمایت های موازی به رجنت' از جمله توانایی برای بررسی و پاسخ به شواهد قبل از تحقیقات به پایان رسید و با توجه به سند.

با توجه به Kieffer سیاست است که پس از گذشت آگاهانه بخش هایی از تحقیقات در مورد تجاوز جنسی به اتهامات مطرح شده علیه او.

Kieffer همچنین گفت: در یک ایمیل که رجنت تا به حال هیچ نقشی در تحقیق و تفحص و یا خود را یافته و محقق مستقل از هیئت رجنت. وی افزود که این حادثه "به سادگی اتفاق نمی افتد."

"اتهام بسیار آزار دهنده به من" Kieffer گفت: در ایمیل. "در بیش از 40 سال از زندگی هیچ کس پیشنهاد هر چیزی شبیه به این در مورد من."

UCOP کاهش یافته است به نظر بیشتر و یا انتشار گزارش بازرسان با توجه به قوانین حفظ حریم خصوصی.

تماس با هانا, Lykke در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @hannaathearstDC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن