UC Santa Barbara, برنامه ای برای پاییز سال 2020

UC سانتا باربارا در نظر دارد برای باز کردن آن دانشگاه برای سه ماهه پاییز سال 2020 اما به طور کلی دانشگاه تجربه

توسط NEWSWORLDS در 3 تیر 1399

UC سانتا باربارا در نظر دارد برای باز کردن آن دانشگاه برای سه ماهه پاییز سال 2020 اما به طور کلی دانشگاه تجربه تا حد زیادی مبتنی بر آینده بخشنامه از دولت های ایالتی و محلی و همچنین به عنوان COVID-19 اعداد و تست در دسترس بودن در زمان بازگشایی. بسیاری از کلاس ها برگزار خواهد شد از راه دور و دیگر تغییرات به طور منظم پردیس زندگی در حال حاضر در کار می کند. در 18 ژوئن اعلام رئیس دانشگاه Henry T. Yang برشمرد برنامه های جدید.

برنامه ریزی تیم در حال کار با دانشکده برای تعیین دوره های آموزشی بهترین راه حل مناسب برای کنترل از راه دور, ترکیبی و یا در فرد آموزش. به احتمال زیاد دوره های آموزشی با بیش از 50 نفر از دانش آموزان ثبت نام شده برگزار خواهد شد از راه دور. فارغ التحصیل آموزش انتظار می رود برای ادامه در نزدیک به ظرفیت کامل اما بسیاری از فارغ التحصیل سمینارها انجام خواهد شد از راه دور.

اگر چه اقامت سالن باز باقی می ماند برای سال اول دانش آموزان سال اول که مایل به تحصیل از راه دور قادر خواهد بود به انجام این کار. هیچ تضمینی وجود ندارد که تمام کلاس ها ارائه خواهد شد از راه دور. نهایی برنامه دوره های آموزشی نشان می دهد البته فرمت در دسترس خواهد بود در ماه جولای.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


همه در مقطع کارشناسی اقامت سالن محدود خواهد شد به دو دانش آموز در هر اتاق با امکان کاهش اشغال تنها به یک دانشجو در هر اتاق در صورت لزوم. بازگشت دانش آموزان خواسته می شود برای اثبات منفی COVID-19 آزمون پس از ورود به دانشگاه و بدون بازدید کننده سیاست به اجرا گذاشته خواهد شد در محل اقامت سالن. پوشش صورت نیاز خواهد بود در داخل ساختمان و روزانه چک های بهداشتی اجرا خواهد شد به دانشجویان دانشکده و کارکنان.

خارج از سانتا باربارا پردیس است که در آن اجرای می شود روی حیله و تزویر – اين دانشگاه با توجه به درخواست دانش آموزان به سفر دور از محوطه دانشگاه در طول سه ماهه اول. همانطور که برای UCSB را در خارج از دانشگاه جمعیت دانشجویی که تا حد زیادی ساکن در ایسلا ویستا دانشگاه می پرسد که آنها داشته باشیم و اجتماعی فاصله و سعی کنید به دنبال زندگی در شرایطی با کاهش تراکم.

دانشگاه, دفتر امور پژوهش و نیز توسعه یک صحنه طرح را در دانشگاه تحقیقاتی با هر آزمایشگاه و ساختمان مشغول به کار مشترک به منظور توسعه یک برنامه برای گرفتن تحقیق و دوباره در حال اجرا در حالی که کاهش میزان افراد مشغول به کار در دانشگاه.

به عنوان سقوط در سه ماهه رویکردهای این دانشگاه در انتظار تصویب از ایالت کالیفرنیا به سر فرد آموزش. UCSB ادامه خواهد داد کار کردن جزئیات بیشتر از طریق تابستان به برنامه ریزی برای تمام نتایج ممکن است.

باید دانشگاه shift را به طور کامل آموزش از راه دور در هر نقطه در این سال هیچ مبلغی مسترد خواهد پرداخت. شهریه و هزینه های اجباری تعیین شده است بدون در نظر گرفتن روش آموزش.

"دانشگاه ما رسیده در گذشته و ما مطمئن هستیم که با هم جامعه ما را به غلبه بر مشکلات پیش رو" یانگ گفت: در این نامه خطاب به UCSB جامعه است. "ما عمیقا سپاسگزار تلاش و فداکاری هر یک از شما ساخته شده است به نمایندگی از دانشگاه ما و جامعه گسترده تر. خود و تعهد نیروی حیاتی از ما سه جانبه ماموریت آموزش و پژوهش و خدمات عمومی به عنوان ما همچنان به تلاش برای تعالی و تنوع – یک ماموریت مهم تر در حال حاضر از همیشه قبل از."

کامل نامه را می توان در اینجا مشاهده کرد.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن