UC اتحادیه همچنان به مذاکره قرارداد عملا در طول همه گیر

به عنوان دانشگاه خدمات حرکت آنلاین در پاسخ به COVID-19 گیر UC کار چانه زنی نیز منتقل تلفنی. با توجه به تیفانی

توسط NEWSWORLDS در 5 خرداد 1399

به عنوان دانشگاه خدمات حرکت آنلاین در پاسخ به COVID-19 گیر UC کار چانه زنی نیز منتقل تلفنی.

با توجه به تیفانی صفحه عضو شورای دانشگاه-فدراسیون معلمان آمریکا یا UC-AFT محلی 1474 در حالی که چانه زنی جلسات با UC دولت قبلا در زمان های مختلف UC دانشگاه جلسات در حال حاضر محل از طریق زوم.

با وجود این حرکت بسیاری از جنبه های چانه زنی جلسه باقی می ماند همان است به جز انطباق با ارتباطات دیجیتال. برای مثال در اصل هر دو طرف مذاکرات را چاپ نسخه های سخت از پیشنهادات خود را به یک دیگر در طول چانه زنی جلسه. در حال حاضر این طرح در حال رد و بدل شده از طریق ایمیل توسط هر یک از تیم ارشد مذاکره کننده. حضور ناظران در طول چانه زنی جلسه باقی می ماند همان.

علاوه بر این اتحادیه در ادامه به برگزاری جلسات منظم برای اطلاع رسانی و به روز رسانی اعضای اتحادیه از طریق زوم و همچنین به ارسال چانه زنی به روز رسانی برای اعضای خود است. اتحادیه ها نیز راه اندازی مجازی پيکت جای فرد پيکت.

اما این تغییر به زوم چانه زنی جلسات همچنین می آید با کمی تغییرات. چانه زنی جلسات را کوتاه به دو ساعت به عنوان زمان سفر به جلسات چانه زنی دیگر نیاز به اختصاص.

تغییر آنلاین چانه زنی جلسات نیز ایجاد جنجال در مورد تماس تصویری از میزبانی چانه زنی جلسات.

"تا کنون UC اصرار بر بودن زوم میزبان بنابراین زمانی که آنها حزبی آنها پایان زوم نشست و ضربه تمام ما تماس بگیرید (گاهی اوقات به جای ناگهان!)," صفحه ادعایی در ایمیل.

صفحه همچنین ادعا شده که سیستم UC هنوز به قبول این اتحادیه درخواست به شرکت میزبان چانه زنی جلسات به طوری که اتحادیه می توانید اقامت در تماس هنگامی که UC تیم مذاکره کننده برگ.

سیستم UC نیز متهم شده است با استفاده از همه گیر مربوط به کمبود مالی به عقب اتحادیه پیشرفت است.

"آنها می خواهند ما را در حال حاضر اتخاذ کوتاه مدت قرارداد است که بسیار نزدیک به قرارداد زبان گفت:" کریستال چانگ یک UC-AFT محلی 1474 عضو و UC برکلی مطالعات جهانی و اقتصاد سیاسی مدرس در ایمیل. "این بسیار مأیوس کننده و مایوس کننده برای ما بود."

با توجه به UC دفتر رئیس جمهور سخنگوی Stett هالبروک سیستم UC شاهد از دست دادن حدود 1.2 میلیارد دلار از اواسط ماه مارس تا آوریل است.

قابل توجه هزینه های مالی شده اند مربوط به اولویت های COVID-19 بيمار در UC مراکز پزشکی در میان علل دیگر.

"ما درک می کنیم این است که یک دوره از اضطراب در مورد ثبات شغلی و منابع مالی برای کارکنان" هالبروک گفت: در یک ایمیل. "ما متعهد به نگه داشتن آنها را مطلع و به ارائه به موقع اطلاعات و ارتباطات در هفته های آینده و ماه."

با وجود این تغییر به سمت مجازی چانه زنی های کارگری با این وجود قادر به ادامه استراتژی های مذاکره.

به تازگی UC-AFT محلی 1474 رهبری موفق طومار کمپین به استادان معاف از UC استخدام یخ garnering بیش از 1000 امضا.

UC-AFT محلی 1474 نیز مذاکره با UC دولت برای گنجاندن استادان به UC سیستم COVID-19 پاسخ نیروهای وظیفه و کمیته.

"از آنجا که ما مستثنی از این وظیفه نیروهای ما مجبور به استفاده از چانه زنی جلسات سعی کنید به جمع آوری اطلاعات در مراحل این دانشگاه در حال شکل گرفتن است که گرفته شده و برخی از زمان به دور از چانه زنی ما قرارداد" صفحه " در ایمیل.

تماس با بلیک ایوانز در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @Blake_J_Evans.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب