UC ثبت نام رای دهندگان تلاش انطباق با عملیات کنترل از راه دور

در این سال با انتقال به آموزش از راه دور, دانشجو, رای گیری — همراه با بقیه پردیس زندگی — در حال رفتن به نگاه ب

توسط NEWSWORLDS در 3 مرداد 1399

در این سال با انتقال به آموزش از راه دور, دانشجو, رای گیری — همراه با بقیه پردیس زندگی — در حال رفتن به نگاه بسیاری متفاوت است.

یک نظرسنجی جدید منتشر شده توسط UC سیستم مورد بررسی بزرگسالان جوان در دولت در رسانه های خود را, مصرف, سیاست, اولویت های ثبت نام رای دهندگان ، نظرسنجی انجام شده توسط YouGov از طرف UC سیستم مورد بررسی در مجموع 1000 ساکنان کالیفرنیا در سن 18 تا 24 و یک افزایش چشمگیر در میزان مشارکت در میان UC دانش آموزان بین 2014 و 2018 و همچنین تنوع قابل توجهی در بزرگسالان جوان' اعتقادات سیاسی.

از پاسخ دهندگان به نظرسنجی 70 درصد در حال ثبت نام برای رای دادن در انتخابات ماه نوامبر. حدود 55 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که آنها را "قطعا" و یا "احتمالا" رای دادن در ماه نوامبر در حالی که حدود 11 درصد گفت: آنها نمی خواهند. از پاسخ دهندگان 69 درصد گفت: آنها نگران هستند که چگونه COVID-19 خواهد افسرده رای دهندگان در ماه نوامبر.

این نظرسنجی همچنین در مقایسه با دانش آموز تعامل در مقیاس ملی برای نامزدی در سیستم UC. ملی جوانان رای گیری بین دو برابر شده است 2014 و 2018 در حالی که رای گیری تقریبا سه برابر شده میان UC دانش آموزان در همان دوره است.

این نظرسنجی نشان داد که تقریبا نیمی از کالیفرنیا جوان, بزرگسالان ثبت نام برای رای دادن از طریق یک کمپین سازمان یا وزارت خارجه از وسایل نقلیه موتوری و یا توسط خود مدرسه یا دانشگاه. در حالت عادی انتخابات, فصل, گروه های دانشجویی, حمایت از رای دهندگان ثبت نام را می توان در اطراف پردیس با پلانشت به ثبت نام رای دهندگان.

با انتقال به آموزش از راه دور, اما, این گروه در حال فکر کردن در مورد چگونه آنها می تواند تشویق به مشارکت بالا در انتخابات ریاست جمهوری سال از طریق مجازی کمپین های.

"ما تا به حال برای دریافت خلاق" گفت: Sander Kushen یک UC Santa Cruz سازمان با CalPIRG. "ما شده است با تمرکز بیشتر بر روی رسانه های اجتماعی. یکی از چیزهایی که در مورد زوم است که آن را بیشتر قابل دسترس برای همه است."

CalPIRG فصل در UC برکلی و UC Santa Cruz همکاری برای راه اندازی خود را در سال 2020 جدید رای دهندگان پروژه که با هدف افزایش میزان مشارکت رای دهندگان از طریق همکار به همکار مکالمات. آنها همچنین با هدف نهادینه کردن رای دهندگان ثبت نام در پردیس بدن که زیادی برسد مانند پردیس خدمات مسکونی و زندگی است.

این گروه برای اولین بار ابتکار, راه اندازی پنج شنبه است که رسانه های اجتماعی رقابت بین دانش آموزان در UC سانتا کروز و کسانی که در UC برکلی به ببینید که چه کسی می تواند آموزنده ترین رای گیری مربوط به پست های رسانه های اجتماعی.

در یک UC سیستم سطح دانشجویی ثبت نام رای دهندگان تلاش های به اشتراک گذاری منابع از طریق UC انجمن دانشجویان کمپین UCweVote.

"حتی با چالش از راه دور, یادگیری ما هنوز به چالش کشیدن خودمان را به انجام بهتر در مارس اولیه" گفت: Aidan Arasasingham دولت کمیته روابط صندلی UCSA.

Arasasingham گفت: ثبت نام رای دهندگان تلاش باید همچنین شامل تلاش برای گسترش رای گیری ائتلاف و همکاری با کمتر فرهنگی جوامع است.

"فراتر از اعداد سخت موفقیت به نظر می رسد واقعا عمدی مشارکت با جوامع رنگ در طول تاریخ محروم از حق خود برای رای دادن" Arasasingham گفت.

تماس با روبی ساتون در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @rubysutton_.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب