UC کارگران باید امنیت شغلی در میان همه گیر باقی می ماند قرار دارد

متشکل از اتحادیه ها به نمایندگی از دستمزد پایین کارگران در UC سیستم UC ائتلاف اتحادیه بسیاری از کاربرانی که با

توسط NEWSWORLDS در 2 خرداد 1399

متشکل از اتحادیه ها به نمایندگی از دستمزد پایین کارگران در UC سیستم UC ائتلاف اتحادیه بسیاری از کاربرانی که با آن مواجه مسکن آسیب پذیری قبل از جهانی همه گیر. در حال حاضر با COVID-19 مسکن و ناامنی است و حتی ترسناکتر از واقعیت. این پناهگاه در محل و امن تر-در-خانه سفارشات را حفظ خواهد کرد به ما و بسیاری دیگر از جمعیت های آسیب پذیر و امن اگر ما نمی توانیم اقامت قرار دارد.

برای قرار دادن آن را به سادگی به سیستم UC است به عنوان غیر قابل اعتماد کارفرما آن را به عنوان یک مالک. خروجی UC جمهور جانت ناپولیتانو به تازگی متعهد شده است که دانشگاه نمی خواهد ذخیره کردن هر شغلی کارکنان با توجه به COVID-19 از طریق ژوئن 30. چه اتفاقی می افتد پس از آن نامشخص است.

ما در سطح ایالت کار ائتلاف شامل یک دوجین اتحادیه ها به نمایندگی از بیش از 80 ، 000 UC کارکنان. اعضای ما برگزاری یک تنوع از موقعیت های سراسر دانشگاه. ما خود را در کلاس مدرسان دانشجوی کارشناسی ارشد آموزش دستیاران مقطع کارشناسی آموزگار سرایداران groundskeepers کافه تریا و امکانات کارگران دفتری و اداری کارکنان ماهر معاملات کارگران و پشتیبانی فناوری اطلاعات کارکنان (به ویژه در کلاس های آنلاین در حال اجرا).

در مجموع ما کار اجرا می شود UC سیستم جهانی دانشگاه دولتی.

در حالی که ما نگاه به آینده به عنوان یک نیروی کار ائتلاف در فوق العاده ای مشکلات از بازگشت به دانشگاه زندگی در طول یک بیماری همه گیر واقعیت کالیفرنیا بحران مسکن و unlikelihood نقره ای-گلوله راه حل ما مصمم در تلاش های ما برای سازماندهی برای حقوق مسکن و ثبات است. برای اعضای ما که در UC خانواده تسهیلات مسکن که از همکاران از دست داده اند شغل خود و یا خود را به حال ساعت کاهش می یابد, امنیت, استخدام در UC سیستم ضروری است در حفظ آنها و خانواده خود را با خیال راحت قرار دارد و حصول اطمینان از تداوم بیمه بهداشت و درمان.

برای ما اعضای موقت یا سال به سال قرارداد, امضای اجاره دشوار است زمانی که آنها نمی دانند که در آن آنها کار بعدی خواهد بود. داشتن یک خانه دور از دسترس است. و اگر شما از دست دادن خانه خود را, تلاش برای اسکان بدهند ، این اثر موج دار شدن و پس از آن امواج COVID-19 اضافه کردن و حتی بیشتر سطح عدم اطمینان به اعضای ما زندگی می کند.

برای کارگران زندگی خارج از دانشگاه رفتن سرسام آور اجاره بها و قیمت مسکن در حال حاضر تحت فشار قرار دادند آنها را دورتر و دورتر از محل کار خود را و قرار دادن آنها در موقعیت های مسکن و عدم امنیت غذایی. اخراج و یا دیگر کاهش پرداخت خواهد نیروی غیر ممکن است انتخاب بین حفظ مسکن کافی و تغذیه مناسب را برای اعضای خود و خانواده خود را.

چند تن از ما در سطح ایالت اتحادیه تشکیل داده اند مسکن کمیته ها و اقدام هستند با تماس با قانونگذاران به تقاضای اجاره و رهن لغو در طول بحران. ما جلسه به طور منظم و به اشتراک گذاری منابع در اخراج moratoriums و مستاجرها حقوق.

کالیفرنیا دانشگاه های دولتی ضروری برای سلامت جوامع ما و به بهبود اقتصادی از دولت ما. به عنوان بخشی از ایالت مسکن جنبش حقوق ما می دانیم که UC سیستم به عنوان بزرگترین کارفرما در دولت دارای قدرت بسیار زیادی به منظور محدود کردن آسیب های آینده اخراج و کمک به اطمینان از ما باقی می ماند قرار دارد.

اخراج های دسته جمعی در وسط شدید ترین بیماری همه گیر و رکود اقتصادی از قرن گذشته قطعا ترک UC کارگران و خانواده آنها قادر به پرداخت اجاره بها در برخی از مهمترین غیرقابل تحمل بازار مسکن در کشور است. به عنوان فرمانداری اعلام کاهش 10 ٪ در دولت بودجه را به سیستم UC ما از دانش آموزان بخواهید به ایستاده با کارگران در سراسر سیستم UC خواستار ادامه اشتغال کامل حقوق و مزایا به منظور اطمینان حاصل شود که تمام UC کارگران و خانواده های آنها باقی می ماند قرار دارد و امن در میان همه گیر و فراتر از آن.

ما باید مسئولیت را به یکدیگر به خصوص در حال حاضر و UC رئیس جمهور و هیئت رجنت باید مسئولیت را به هزاران نفر از کارگران که اطمینان حاصل شود که این دانشگاه همچنان به اجرا.

جرارد Ramm یک دانشگاه فارغ التحصیل و دانشجو در بخش و UC برکلی واحد صندلی برای ایران خودرو کارگران 2865. این مقاله در نوشته شده بود از طرف UC اتحادیه ائتلاف که شامل 12 اتحادیه ها به نمایندگی از بیش از 80 ، 000 کارگران در UC دانشگاه در سراسر کشور.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب