UCSB هنر و سخنرانی' تابستان رایگان فیلم سریال

اگر چه بسیاری از زندگی تغییر کرده است برخی از چیزهایی که باقی می ماند همان -- COVID سر در گم می شود. برای مثال

توسط NEWSWORLDS در 23 تیر 1399

اگر چه بسیاری از زندگی تغییر کرده است برخی از چیزهایی که باقی می ماند همان -- COVID سر در گم می شود. برای مثال UCSB هنر و سخنرانی' سالانه در تابستان رایگان فیلم سریال هنوز هم رخ می دهد تنها تفاوت این است که نمایش منتقل شده است از دادگاه غرق باغ به غرب وزش درایو در .

موضوع امسال "بازی در! شن فضل و افتخار" و همانطور که از عنوان پیداست متشکل از کلاسیک ورزش ها فیلم ها. سری لگد کردن چهار شنبه 15 ژوئیه با یک لیگ از خودبازیگران Geena Davis و تام هنکس به عنوان مربی یک زن حرفه ای بیس بال لیگ در سال 1943. روز چهارشنبه 22 ژوئن بچه کاراته را سوسو زدن بر روی صفحه نمایش; هفته بعد, A&L ارائه دو ویژگی 42 و میدان رویاها یکشنبه, جولای 29. Unstoppable, Peléو جمعه شب چراغ دور از تابستان تخته سنگ.

علاوه بر سرگرم کننده خانواده مشاهده کرایه وجود خواهد داشت کامیون مواد غذایی و سرگرمی در هر هفته. دیو سگ و مک کانل بستنی kick off سری. فیلم رایگان به مردم در اول آمده, بر اساس اولین خدمت کرده. دروازه باز در 7:30 p. m.; فیلم شروع در 8:30 p. m. در این سری همچنان ادامه دارد و هر چهارشنبه از طریق اوت 19 در غرب وزش رانندگی در Kellogg Ave. Goleta.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب