UCSB Arts & Lectures 2020-2021 Season Announcement

به دنبال دلایلی برای خوشبین بودن به آینده؟ نگاه کنید نه بیشتر از UCSB هنر و سخنرانی های جدید فصل اعلام. فهرست

توسط NEWSWORLDS در 24 مرداد 1399

به دنبال دلایلی برای خوشبین بودن به آینده؟ نگاه کنید نه بیشتر از UCSB هنر و سخنرانی های جدید فصل اعلام. فهرست با بازی های تعویض، توسعه ذهن، و افزایش زندگی از انگاره های وینتن مارساليس، جان لگويزامو، جویس دی دوناتو، و سالن رقص آمریکایی آلوین ایلی بسته بندی شده است.

اگر همه این ها خیلی خوب به نظر می رسد، یا حداقل خیلی زود، به حقیقت می رسد، مطمئن باشید که هنر و سخنرانی ایمنی شما و تمام هنرمندان در ذهن داشته اند در هنگام برنامه ریزی استراتژی که در بروشور خود را شرح داده شده است. شاید شما در حال حاضر به غرب باد درایو در برای یکی از فیلم ها در هنر و سخنرانی 'پاسخ ی بجا به چالش از جابه جا کردن سری فیلم های تابستانی یاد خود را بوده است. همان سطح تفکر خلاق انهاست که به طراحی فصلی رفته است که انتظارات بالا را بدون ایجاد اهداف غیرواقعی برای بازگشت به مکان های اجرای زنده شهر برآورده خواهد کرد.

به جز مجموعه فیلم های تابستانی که از لحاظ اجتماعی فاصله دارند، هیچ چیز برنامه ریزی شده حضوری تا ۱ فوریه ۲۰۲۱ وجود نداره، زمانی که یوجا وانگ پیانیست و گوتیر کاپوکان پیانیست در تئاتر گرانادا به خاطر آنچه مطمئن است یکی از احساسی ترین خانه های تاریخ سانتا باربارا باشد، صحنه را خواهند گرفت. با شروع آن شب افتتاحیه بسیار پیش بینی شده، هنر و سخنرانی قصد دارد تا یک فهرست زمستانی و بهاری از رویدادهای زنده ای که رقیبان برای غنی بودن هر یک از فصل های کامل قبلی سازمان را از بند باز کنند.

شما شده است پخت و پز بیشتر به لطف محدودیت های همه گیر؟ سپس شما می خواهید به در گرانادا در 14 مارس که آشپز پیشگام خوزه آندره می رسد به صحبت در "تغییر جهان را از طریق قدرت غذا" باشد. در خلق و خوی برای تبرک محض موسیقی زنده؟ وینتون مارساليس و جاز در ارکستر مرکز لینکلن در گرانادا در 3 فوریه. و برای بالا بردن معنوی عالی که تنها رقص می تواند فراهم کند، در نظر گرفتن دو شب ایستاده از باله Joffrey در 9 و 10 مارس.

اگر همه این ها به نظر می رسد راه طولانی خاموش در حال حاضر، هرگز ترس. وجود خواهد داشت هنر و سخنرانی رویدادهای مجازی در طول پاییز به ما فکر کردن در راه های جدید و امیدوار کننده به عنوان ما در انتظار بازگشت به زندگی می کنند. برای artsandlectures.ucsb.edu بیشتر ببینید.

به

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن