UCSB را به وزارت امور خارجه نشان می دهد داوطلبان کار خود را

UCSB هنر بخش شده است حیاتی راه نجات گذار و هیون/انکوباتور برای سانتا باربارا در صحنه هنر برای چند دهه. در میان

توسط NEWSWORLDS در 17 خرداد 1399

UCSB هنر بخش شده است حیاتی راه نجات گذار و هیون/انکوباتور برای سانتا باربارا در صحنه هنر برای چند دهه. در میان بسیاری از همزیستی هدیه به هنر ایرانی و هنرمندان خود است سالانه وزارت امور خارجه, پایان نامه نمایشگاه, یک همواره جذاب نگاه اجمالی به انرژی خلاق از یک شماره را انتخاب کنید از نامزد وزارت امور خارجه هنرمندان.

متاسفانه COVID-19 محروم کرده است ما این اواخر بهار آیین به عنوان AA&D موزه توقیف در همگام سازی با دیگر فضاهای هنری در شهر در جهان است. خوشبختانه نیروهای که بود باید نصب شده چشمگیر و کامل آنلاین نمایشگاه زمینه بعداز کار می کند از این سال را به وزارت امور خارجه محصول است. و اگر ما به حل و فصل برای عرصه faux "زمینه" و ابعاد کمتر مجازی, گالری لذت در فروشگاه یک بار یا دو بار حذف شده است.

کلرادو به دنیا آمد بی سر و صدا Blumenthal, خشن admix از sloganeering پانک اخلاق و فمینیست های عضلانی برانگیخته در قطعه مانند خرابکارانه ساتن دیواری "خوردن غنی" و "ذوب Americana (در هجز)." COVID-19 خود را جزء به جزء در میان اضطراب-تحریکات در Blumenthal "زخم کاری" در حالی که هنر در طول پناه-در-محل که در پشت زمینه-گرفتار "آیفون قرنطینه کلاژ" توسط Kio Griffiths.

توکیو به دنیا آمد (و هنوز هم تا حدودی مبتنی بر) گریفیث یک هنرمند متصدی و منتقد است که به طور طبیعی متنوع کاوش و مایع در هنری خود را به معنی و هدف دارد. خود وزارت امور خارجه پایان نامه فروم را نشان می دهد "پردازش تولید تصویری" قطعه لاغر اندام کاج و بالسا مجسمه اسناد "Neofluxus" عملکرد و کار های متعدد بر روی ساعتهای آنالوگ و زنده رادیو. این ما عاشق' را ببینید.

مگان Koth اشغال putatively "مدرسه" نقاشی اسلات در این وزارت امور خارجه و اوباش با انعطاف و ماهر رویکرد به هنر نقاشی است. اما انگیزه های نهان همهمه در زیر او کدگذاری تصاویر زن زیبایی-جستجوی" مراقبت از خود و تشریحی فروع بررسی در آنچه او را توصیف به عنوان "آستانه ای و آداب و رسوم فضا به عنوان یک زن هنرمند و نقاش از زنان است."

برای دیوید Wesley سفید به دست آورده است که لیسانس خود را در منهتن Parsons School of Design قبل از رفتن به غرب به UCSB موجود رسانه پالت شامل ویدئو عملکرد و نصب و راه اندازی — آه و بدن-تولیدات bedsheets. به عنوان او می نویسد: خود هنر است یک روش برای "بررسی شخصی و تاریخ آمریکا از طریق یک عجیب و غریب لنز."

شمال Carolinian بومی مارشال شارپ تزریق نیم به طور غیر منتظره موضعی متنی قدرت شلیک در این پست-جورج فلوید لحظه با فریب آمیزی زیبا, خاکستری-در-طلا بنفش نقاشی از کابین در جد بزرگ خود را Alabaman کشت و زرع.

طرح میتوانست و شادی-buzzered Americana طول می کشد مبتلا به دوار سر, سورئال چرخش با توماس Stoeckinger را انجمن مجسمه جنبشی و هنر اوج مقدس آمریکایی گاو — مانند یک توپ بیس بال خفاش تبدیل به لاستیک. برای مثال دیگر حمام افتاب گرفتن در متحرک مینیاتوری جشن جنبشی قطعه نشاط سبز Giantess طول می کشد John Doe در Deere بر دو اسب. از ما آنلاین در جای بلند قرار دادن حداقل ما می توانید به تماشای هنر در حرکت اگر نه در آن فضای مناسب.

411: زمینه روز 2020 UCSB وزارت امور خارجه, نمایشگاه دیده می شود آنلاین در UCSB AA&D موزه.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب