UCSF مراقبت های بهداشتی کارگران تقاضا بیشتر تجهیزات حفاظت شخصی

کارکنان مراقبت های بهداشتی در UCSF برگزار شد روز جمعه به افتخار COVID-19 کارکنان مراقبت های بهداشتی و همچنین ب

توسط NEWSWORLDS در 15 اردیبهشت 1399

کارکنان مراقبت های بهداشتی در UCSF برگزار شد روز جمعه به افتخار COVID-19 کارکنان مراقبت های بهداشتی و همچنین به افزایش تقاضا تجهیزات حفاظت شخصی و یا PPE و تست از سیستم UC.

روز عمل شد و با حمایت های محلی اتحادیه های کارگری از جمله کالیفرنیا انجمن پرستاران Teamsters Local 2010 و دانشگاه فنی و حرفه ای کارکنان ارتباطات و کارگران آمریکا 9119.

با توجه به بیانیه ای از UCSF مدرسه گرفته گسترده احتیاطی بر اساس دستورالعمل از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و از دولت و شهرستان بخش بهداشت عمومی برای جلوگیری از گسترش COVID-19. این اقدامات شامل تست تمام بیماران بیمارستان برای بیماری سازماندهی جهانی ماسک سیاست محدود کردن بازدید کنندگان به UCSF مراقبت از امکانات و فراهم آوردن PPE از جمله N95 ماسک صورت سپر و فولاد لباسهای.

"این چند جانبه استراتژی اجازه می دهد تا ما را به اطمینان حاصل شود که ما می توانیم ارائه تعهد ما به بیماران در سراسر این بیماری همه گیر در حالی که همچنین اولویت ایمنی ما ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی کارکنان و بیماران دیگر" این بیانیه می خواند.

شیلا آنتر قرار, معاون ارشد رئیس جمهور و رئیس اجرایی در UCSF بهداشت افزود: در بیانیه ای که در برخی از گروهها از PPE UCSF دارای منابع به اندازه کافی قادر به اشتراک گذاشتن با دیگر بیمارستان ها.

UCSF پرستاران در کالیفرنیا انجمن پرستاران, اما, گرفته اند موضوع را با دانشگاه, پاسخ به همه گیر. Jamille کبکونگن یک پرستار ثبت شده در مرکز پزشکی UCSF ادعا کرد که CDC دستورالعمل که راهنمای UCSF با پاسخ بیش از حد ضعیف هستند.

کبکونگن گفته شده است وجود دارد کمبود N95 ماسک در مرکز پزشکی. او افزود که اگر این دستورالعمل CDC اجازه استفاده از ماسک های جراحی در غیاب N95 ماسک پرستاران اتحادیه معتقد است که این کافی نیست.

"پرستار اتحادیه پشتیبانی پیشگیرانه مسیر" کبکونگن گفت. "این یک پاتوژن رمان ما هیچ سرنخی که چگونه آن را به طور کامل انتقال. وجود دارد بسیاری از ناشناختهها. ما باید بیشترین احتیاط."

کبکونگن اضافه شده که UCSF است سهمیه بندی N95 ماسک و در عوض امکان استفاده از تماس ماسک. این ماسک, اما, ارائه حفاظت کمتر است که دلیلی برای نگرانی در میان پرستاران. با توجه به UCSF بیانیه آن است که حفظ N95 ماسک از طریق استفاده مجدد با توجه به عدم قطعیت در مورد کشور عرضه N95 ماسک.

در حالی که UCSF در حال حاضر تصویب جهانی ماسک سیاست اجرای آن در بخش یک نتیجه از خواسته های پرستاران با توجه به کبکونگن. او گفته است که قبل از سیاست پرستاران که می خواستم به پوشیدن ماسک گفته شد به آنها را برای جلوگیری از تشدید اضطراب در میان کارکنان.

"این است که همه در اصل یک تیم تلاش در مبارزه با COVID-19," کبکونگن گفت. "اگر ما نگه داشتن کارکنان ما امن نگه می داریم بیماران و جامعه امن است."

تماس با بلیک ایوانز در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @Blake_J_Evans.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن