یومی در برابر واقعیت با "درون گرایی'

درجه: 4.5/5.0 با ترکیبی از lo-fi ضربه و تسکین دهنده خواننده یومی موسیقی مظهر روح دختر در کنار درب عصر. کار او

توسط NEWSWORLDS در 21 تیر 1399

درجه: 4.5/5.0

با ترکیبی از lo-fi ضربه و تسکین دهنده خواننده یومی موسیقی مظهر روح دختر در کنار درب عصر. کار او نیست می ترسم به مرزهای صداقت وقتی که می آید به مسائل مربوط به قلب همه به یک صدا او ساخته شده خود را. 21 ساله خواننده و ترانه سرا است یک کارشناس از دستیابی به آنچه که برخی از هنرمندان با امید به خراش سطح از: موسیقی او درخواست تجدید نظر است به دلیل خام صحت ندارد و در وجود آن است.

در 15 دقیقه فیلم کوتاه منتشر شده 21 ژوئن در کنار او سوم, EP, درون گرایی, UMI می پرسد: "آیا شما تا به حال تعجب آنچه در آن می خواهم برای دیدن جهان از طریق چشم مردم دیگر?" با درون گراییUMI اجازه می دهد تا شنوندگان آیا درست است که به آنها اجازه برای کشف نسخه خود را از جهان است. او می شکند از هم جدا زندگی او و تمام عشق و شهوت و درد که همراه با آن در 16 دقیقه ثبت. درون گرایی گاز گرفتن است با وجود اینکه یک deceivingly آرام تجربه گوش دادن.

عنوان آهنگ "درون گرایی" مظهر اشتیاق و سردرگمی است که اغلب همراه با در حال رشد است. "این همه در ذهن من آن را تنها احساسات" او آواز می خواند و سرخوردگی آشکار او به عنوان مدیتیشن در قوانین و انتظارات است که با زندگی است. او می رسد به یک فرد برای پاسخ به چرخش افکار در حالی که همه التماس برای یک لحظه او را آرام ذهن قریب به اتفاق احساسات.

پس از آن "باز کردن" گیتار, سنگین, sorrowfully, آهنگ زیبا. آن است که یک درخواست برای بخشش, که آیا آن را به عاشق یا به خودش. در اینجا یومی مواجه ناتوانی خود را به اجازه می دهد خودش شادی و به دنبال او نفس خود-مخرب تمایلات و ناامنی که عذاب او روابط از شروع.

"جایی که من سرگردان" است و موضوعات مشابه و در عین حال منعکس عاشقانه اتفاقات ناگوار را به یک فرصت برای شفا. به جای صرفا با تمرکز بر سفر خود را, اما یومی دعوا به این امید که او را شریک کند بهتر بیش از حد. آهنگ بازتابی در یک سمی رابطه هدایت آن فریبنده طبیعت است. او می خواهم به جای باور یک عاشق بالقوه از قسمت راه با یک بازی اعتیاد آور ، در این آهنگ او باعث می شود تکرار وعده را ترک نمی کند و حتی اذعان می کند که در حال مست کردن توخالی نسخه از عشق است "،"

هنگامی که او آواز می خواند "و آیا شما واقعا با یک دختر مثل من ؟" در "شرط" این سوزش یادآور عشق ماندگار عواقب. یومی خسته از بودن ملاقات در وسط. وجود دارد هیچ جایی برای ادامه الگوهای آسیب رساندن به او ارزش خود را. او را ایستاده بر روی دو پا خود امتناع waver از او نوظهور قدرت است. در شاید EP بهترین لحظات او می دهد و اتمام حجت برای نجات قلب او: انجام کارهای راه خود را و یا فقط به سادگی راه رفتن به دور. آن را دلخراش و در عین حال رهایی بخش.

نسبت به سوابق قبلی آهنگ "دختر زیبا سلام" است که کمتر در مورد پیامدهای از دست دادن خودش و دوست دارم بیشتر در مورد ساخت بسیاری از لحظه های مبهم. در این مسیر او اجازه می دهد خودش را به سقوط در عشق با بودن در عشق است. "می تواند در فقط ما بلوند, جین/ ما می دود در زیر پرتوهای لیزر" او کوس امیدوارم relishing در شادی ساده از پیدا کردن کسی فلکی. این یک مرهم به تم سنگین تر از قبل آهنگ های. او نمی مطالعه از طریق "چه ifs" و به جای آن فقط سر به عشق بدون غذای هشدارهای او آواز می خواند از قبل.

در لحظات پایانی EP یومی اجازه نمی دهد که هر اتاق برای احساسات به ابر افکار خود را. "من سعی خودم را دور" او را منعکس مصنوعی-سنگین "بطری شکسته." در حالی که "دختر زیبا سلام!" تصدیق به توهم عشق را به سادگی "بطری شکسته" خونریزی لبه های ناهموار ممکن میکند از واقعیت است.

درون گرایی's songs کوتاه تر در طبیعت ساده در آن نمایشگاه آشنا R&B بیت امری عادی در مرسوم آهنگ امروز. در همان زمان یومی استادانه ایجاد یک کار است که قطاری از جزئیات دقیقه در روح او-جستجوی سفر. آنجا که از عنوان پیداست این آلبوم حفظ سخت به بیان عواطف و احساسات منحصر به فرد برای زندگی خود را. درون گرایی است و نه فقط یومی را صادقانه بازگویی زندگی او داستان — آن را نیز به عنوان لحظه ای او را از تطهیر نیز هست.

تماس با کلی Nguyen در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب