'غیر قابل قبول و نگران کننده': UC برکلی دانشجویان متهم به نژاد پرستی در توییتر

در هفته های اخیر بیشتر ورودی و زمان UC برکلی دانشجویان متهم شده اند گفت: تبعیض آمیز و اظهارات در رسانه های اجت

توسط NEWSWORLDS در 28 خرداد 1399

در هفته های اخیر بیشتر ورودی و زمان UC برکلی دانشجویان متهم شده اند گفت: تبعیض آمیز و اظهارات در رسانه های اجتماعی و کاربران در توییتر خواستار پاسخگویی.

زمان پردیس دانش آموزان دیده می شود و توییتی در مورد این اظهارات دفاع پردیس دولت به لغو پذیرش از دانش آموزان و UC برکلی برای پیشگیری از آزار و اذیت و تبعیض و یا OPHD به درگیر شدن. با توجه به پردیس سخنگوی جانت گیلمور UC برکلی دولت آگاه است از این توییتهایی. گیلمور افزود که این پست ها "غیر قابل قبول و نگران کننده است."

"ما می خواهیم اعضای ما برکلی جامعه به می دانم که چنین نظرات و اقدامات خلاف ارزش های ما به عنوان یک دانشگاه و به عنوان یک جامعه" گیلمور گفت: در یک ایمیل.

دانش آموزانی که نشان داده اند نژادپرستانه و یا تفرقه رفتار ممکن است به پردیس اقدام انضباطی بر اساس کد دانشجویی انجام گیلمور اضافه شده است.

بن Allins افزایش پردیس ارشد شد متهم از محکومیت فعلی Black Lives Matter تظاهرات در توییتر. Allins گفته او از "تظاهرات مسالمت آمیز" و پیام خود را.

"مردم از همه نژادها با هم در حمایت از BLM جنبش در اعتراض به بی رحمی و بی عدالتی" Allins گفت: در یک ایمیل. "وحدت در میان مردم است که یکی از جنبه های مهم است که به ارمغان می آورد در مورد تغییر است."

در یک صدای جیر جیر Dalila اگویلار دو لا فرانترا, یک ورودی دانشجوی سال اول در دانشگاه نیویورک متهم ورودی دانشگاه برکلی دانشجوی سال اول Cristian سامرا از بارها و بارها با استفاده از نژادی بوسيد. سامرا شد, تماس نظر, اما پاسخ نمی دهند که از فشار زمان.

اگویلار دو لا فرانترا و سامرا رفت و هر دو به اجلاس دبیرستان در فنتنا کالیفرنیا. اگویلار دو لا فرانترا گفت: ارسال اطلاعات در مورد سامرا آنلاین یک راه برای او را نسبت به اقدامات خود و توییت های خود را مورد توجه بسیاری از UC برکلی دانشجویان.

"ما را تشویق اعضای جامعه دانشگاه به یکدیگر با احترام و کرامت" گیلمور " در ایمیل.

پردیس مدیریت توصیه دانشجویان و دانشگاه اعضای جامعه که تجربه تبعیض یا آزار و اذیت به گزارش هر گونه حوادث به OPHD.

تماس با Shylie Ati در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @shylieati.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن