غیر متعارف مواد لازم برای بالا بردن خود اسموتی بازی

بودن در ضخامت از تابستان معناست که ما نیز در ضخامت از اسموتی های نجومی! مخلوط مناسب میان وعده یا وعده غذایی در

توسط NEWSWORLDS در 1 مرداد 1399

بودن در ضخامت از تابستان معناست که ما نیز در ضخامت از اسموتی های نجومی! مخلوط مناسب میان وعده یا وعده غذایی در هر زمان — طراوت شروع روز خود را و یا یک pick-me-up در midafternoon. آنها یک وسیله نقلیه بزرگ برای اضافی میوه های تابستانی, در صورتی که شما هر چیزی مانند ما و چشم خود را تبدیل به بزرگتر از معده خود را در فروشگاه مواد غذایی. مخلوط مانند همه کاره نوشیدنی هایی که ما در مسدود شروع به آزمایش با مواد تشکیل دهنده ما. برخی از شده اند و در مجموع, فلیپ فلاپ, در حالی که دیگران باید واقعا بالا ما اسموتی بازی! جزئیات بیشتر در مورد این زیر.

نعناع تازه

اگر شما اتفاق می افتد به رشد نعناع در باغ خود را, آن را احتمالا در حال حاضر به اوج خود رسیده فصل سال است. با این حال, اگر شما می تواند نجات چند برگ پرتاب آنها را به یک نور و میوه ای چرب ایجاد ترین نوشیدنی طراوت ما تا کنون طعم! مورد علاقه ما دسته کوچک موسیقی جاز است که تا کنون موز و اسفناج و خرما و نعناع و شیر بادام.

کره بادام زمینی

این هیچ راز است که ما در مسدود وسواس با کره بادام زمینی. این می رود بدون گفت که آن را باید بخشی از ما smoothies — بعد از همه, کره بادام زمینی را با میوه تقریبا همان چیزی که به عنوان دسته کوچک موسیقی جاز کلاسیک از کره بادام زمینی و ژله. اضافه کردن یک قاشق مربا خوری کره بادام زمینی باعث ایجاد یک ترکیب خامه است که شما را حفظ خواهد کرد فولر دیگر.

منحصرا از میوه های یخ زده

شاید شما این کار را در حال حاضر, اما در حال حاضر زمان آن را امتحان کنید اگر شما نمی. با استفاده از به طور انحصاری میوه های یخ زده در خود مخلوط اجازه می دهد تا برای ضخیم سرد مخلوط آنها را بیشتر شبیه به چیزی است که شما می خواهم به خرید از یک فروشگاه است. هنگامی که شما شروع شما هرگز قادر خواهید بود به نوبه خود!

Matcha

ما آن را دیده ام در lattes ما آن را دیده ام در بستنی را دیده ایم و آن را در کوکی ها و کیک و نان. پس چرا در مخلوط ؟ پرتاب یک قاشق چای خوری از مسابقه به یک در حال حاضر-اسموتی سبز لگد کردن عطر و طعم به سطح بعدی و می افزاید: کافئین افزایش می دهد. چه بیشتر می تواند شما برای درخواست ؟

ادویه جات ترشی جات

این یکی ممکن است به نظر می رسد غیر متعارف ترین و در عین حال اما به ما گوش. پرتاب در یک خط تیره از دارچین و هل و زردچوبه و یا حتی فلفل هندی می افزاید: عطر و طعم بدون اضافه کردن کالری و قند است. هیچ راه بهتری به چیزهایی ادویه تا!

وجود دارد شما آن را دارند! با تمام این ایده های شما هیچ بهانه ای برای با حوصله خود را مخلوط. آیا نمی شود ترس را امتحان — بدترین سناریو این است که شما آن را دوست ندارم! خوشحال ترکیب!

تماس با بئاتریس آرونسون در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب