تحت یک جهانی همه گیر از آن زمان به دوباره تعریف UC برکلی 'آموزش جهانی'

حتی بعد از دیدن Sather دروازه هزاران بار در فیلم و در اخبار من نمی توانستم تصور کنید که راه رفتن را از طریق ای

توسط NEWSWORLDS در 20 اردیبهشت 1399

حتی بعد از دیدن Sather دروازه هزاران بار در فیلم و در اخبار من نمی توانستم تصور کنید که راه رفتن را از طریق این ورودی به کلاس جهانی موسسه به عنوان یک دانش آموز تا زمانی که آن را تبدیل به واقعیت من. مانند بسیاری از کسانی که مایل به رشد از طریق UC برکلی مشهور جهانی آموزش و پرورش, من امیدوار است که من تجربه کالج می تواند تغییر شکل درک من از "شهروند جهانی" که من آموخته اند که در مورد پس از مدرسه ابتدایی.

من یک دانشجوی بین المللی, و من از طبقه کارگر ، انتخاب به دنبال تحصیلات دانشگاهی در ایالات متحده یکی از سخت ترین تصمیمات من تا کنون ساخته شده به دلیل هزینه های بزرگ مالی. امروز بار مالی است که هنوز هم یک چالش برای من و خانواده من و من مطمئن هستم که من در این تنهایی نیستم.

وقتی که من رفتن به نمایشگاه حرفه ای من می بینم که بسیاری از مشاغل نمی حامی H1Bs یا ارائه برنامه آموزش عملی و یا آموزش عملی اختیاری است که تنها راه برای دانشجویان بین المللی برای به دست آوردن شغل و یا کارآموزی در ایالات متحده است. مردم باید به طور مداوم به گفته دیگر دانشجویان بین المللی و من که به باشگاه های معتبر و اخوت است دشوار و تقریبا غیر ممکن است. سازمان های دانشجویی در جامعه اغلب با کمبود بودجه روبرو با وجود میزبانی بسیاری از حوادث و خدمت به تعداد زیادی از اعضای جامعه بسیاری از آنها پرداخت خارج از دولت کمک درسی.

شعارهای کمک کرده به این اختلاف وجود دارد یک کلیشه است که دانشجویان بین المللی همیشه غنی پس از آن خوب است برای آنها را به پرداخت بیشتر. این لفاظی ناقص است. دانش آموزان مثل خودم وجود دارد! علاوه بر این حضور شهریه را مسدود کرده است در این راه از بسیاری از طبقه کارگر بین المللی دانش آموزان حتی اگر آنها بسیار عالی هستند دانش آموزانی که سزاوار فرصت به اندازه بقیه از ما برای حضور در موسسات پیشرو مانند UC برکلی.

من اغلب تعجب می کنم که آیا ما واقعا متعلق در محوطه دانشگاه. این مفهوم تقویت زمانی که ما دانشجویان بین المللی متعهد به آموزش و پرورش ما و در تعامل دانشگاه و جامعه به همان اندازه به عنوان هر دانشجو می کند. این امر به ویژه هنگامی که ما در حال پرداخت بالاتر شهریه برای حمایت از دیگران که به آنها نیاز دارید.

جهانی و همه گیر آورده وضوح به این افکار. با وجود برکلی که یکی از لیبرال ترین شهرهای کشور تاسف پست از تانگ مرکز اعلام "بیگانه ستیزی" به عنوان یک "واکنش طبیعی" به ارمغان آورد و از تبعیض گسترده علیه آمریکایی های آسیایی تبار به طور مستقیم به جامعه است. در علاوه بر این به لفاظی های "چینی" ویروس و سرزنش چین برای همه چیز است که اتفاق افتاده است این واکنش خود را بسیار نژادپرست و بیگانه. چین و دیگر کشورهای آسیایی هستند در واقع انجام یک کار خوب در مورد این بیماری آن است که در حال حاضر تحت کنترل در بسیاری از این کشورها.

به عنوان دانشگاه ما روشن است به آنلاین راهنما صدراعظم کارول مسیح اعلام کرده است که شهریه نمی خواهد کاهش یافته است با وجود این واقعیت است که محل اقامت و دیگر مسائل اگر همه ما در ماندن در خانه و تماشای صفحه نمایش ما.

بیایید این روشن است: UC استفاده می شود سیستم به طور رایگان برای ساکنان کالیفرنیا و هزینه $75 در هر ترم برای nonresidents. اما سال بعد از سال, کالیفرنیا تصمیم به کاهش سرمایه گذاری خود را در آموزش عالی به فکر که UC Board of Regents همیشه خواهد بود قادر به افزایش اتهامات در دانش آموزان برای رفع UC سیستم بودجه مسائل.

و آنها درست شد. UC شهریه در حال حاضر $14,254 برای ساکنان کالیفرنیا و $44,008 برای غیر-ساکنان کالیفرنیا (از جمله بین المللی دانشجویان خارج از کشور دانشجویان و مستند نشده دانشجویانی که واجد شرایط نیستند AB 540).

علاوه بر این به دلیل تهدیدات بالقوه رکود اقتصادی تحت این بیماری همه گیر عالی آموزش و پرورش خواهد بود در خط مقدم از کاهش بودجه. در حالی که من درک می کنم این دانشگاه انگیزه به اتهام دانشجویان بین المللی و خارج از کشور دانش آموزان بیشتر و بیشتر برای ایجاد ثبات در بودجه nonresidents باید به طور کامل حمل بار مالی.

UC برکلی به خود می بالد در آن تنوع و که شامل تنوع جامعه جهانی آن — هیات علمی محققان و دانشمندان که غنی سازی تجربه آموزشی در این دانشگاه است. آن است که هدف از آموزش و پرورش جهانی و دسترسی است که رانده شده UC برکلی به این حد از نظر گسترش آن در جامعه جهانی نه تنها به پد پردیس بودجه با این دانش آموزان بالا نرخ شهریه.

بنابراین می تواند ما را به عقب ؟ بازگشت به زمانی که همه ما تا به حال دسترسی به آموزش و پرورش و حمایت بی قید و شرط از ما نهاد ؟ به احتمال زیاد نیست. اما می تواند به ما اطمینان حاصل شود که موسسه ما و این کشور به عنوان یک کل یک کار بهتر در حمایت از جامعه بین المللی ما? شما شرط می بندم.

2020 به ما می دهد یک فرصت منحصر به فرد برای لغو بخشی از گزاره 13 و سرمایه گذاری مجدد در سیستم مدارس دولتی. سرپا نگه داشتن. 13 ایفا کرده مخل نقش: این قانون محافظت ثروتمند شرکت ها از پرداخت سهم عادلانه خود را از مالیات و ما کل سیستم آموزش و پرورش عمومی رنج می برد. پردیس طرفداران با ASUC امور خارجی معاون رئیس جمهور را به عنوان صدای پیشرو شده اند خواستار سرمایه گذاری بیشتر در آموزش عالی برای سال. گسترده تر دانشگاه و شهرستان حمایت از این ابتکار عمل را تا حد زیادی بهبود وضعیت جامعه بین المللی است.

سابق وزیر بهداشت ، پل Wellstone گفت: "همه ما بهتر است زمانی که همه ما بهتر است." بین المللی دانشجویان و دانش پژوهان کمک به این دانشگاه از طریق نظرات متنوع فرهنگی, تبادل, تحقیق, و خیلی بیشتر. از تمام جنبه های زندگی ما ثروت از داستان زندگی درست مثل بقیه از شما. من امیدوارم که ما واقعا می تواند گرد هم می آیند به عنوان یک جامعه به تأمل در اصول ما از تنوع و ورود به دسترسی امن برای جامعه جهانی و به ساخت allyships به مقابله با دانشگاه ما مسائل در همبستگی. پس از همه, این است که آنچه در دانشگاه برکلی همواره خود را متعهد به.

وقتی که من برای تبدیل شدن به یک ASUC سناتور, من در حال اجرا یک کمپین برای خودم. من در حال اجرا به شرکت بین المللی دانش آموزان به سرشماری برای منابع بیشتر برای جامعه; به تعامل با جامعه بین المللی در پردیس زندگی inclusively; و به عقب راندن برابر سیستمیک بیگانه ستیزی.

هر بار که من راه رفتن زیر Sather دروازه من فکر می کنم در مورد آنچه "fiat lux" به معنی کسانی که در اطراف جهان است. آنها فقط می خواهم خودم را از رویای به دست آوردن برتری یک دانشگاه برکلی آموزش و پرورش است. من مصمم هستم به کمک جامعه بین المللی به دست آوردن یک رابطه است که خرس رفاه متقابل و اطمینان حاصل شود که دانشگاه ما واقعا آماده برای نسل بعدی از شهروندان جهانی است.

رکس ژانگ یک دانشگاه برکلی junior ورودی و ASUC سناتور.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب