Under Armour گزارش تلاش می کند به فسخ قرارداد با کال دو و میدانی

در میان اثرات اقتصادی از coronavirus همه گیر ورزشی, پوشاک, شرکت Under Armour گزارش شده است که در تلاش برای خرو

توسط NEWSWORLDS در 11 تیر 1399

در میان اثرات اقتصادی از coronavirus همه گیر ورزشی, پوشاک, شرکت Under Armour گزارش شده است که در تلاش برای خروج از آن قرارداد با هر دو کال و UCLA. هر دو معاملات امضا شد در سال 2016 و دو بالاترین پرداخت معاملات Under Armour عمومی مشارکت مدرسه. کال معامله یک قرارداد 10 ساله است که ارزش مجموع $86 میلیون نقد و محصول. کال دو و میدانی است که در حال حاضر رو به یک کسری بودجه دریافت 3.5 میلیون دلار به صورت نقدی در هر سال از این معامله با توجه به ESPN.

در بیانیه ای از کال دو و میدانی, مدرسه ادعا می کند که آن را "تحقق از نظر ما توافق و Under Armour ندارد زمینه را برای فسخ است." با Under Armour تلاش برای شناور ماندن مالی کال و UCLA به احتمال زیاد باید به مبارزه در دادگاه مگر اینکه هر کدام از آنها به توافق برسند به تجدید نظر و یا متقابلا خاتمه مربوطه می پردازد. با توجه به Darren Rovell از شبکه اقدام, اما, این قرارداد بین کال و Under Armour بود "هرگز امضا شده توسط هر دو طرف است." هر چند معنای این است که معلوم نیست هر دو سازمان در حال رفتن به مجبور به صحبت می کنند تا در روزهای آینده.

اگر کال نمی تواند نگه داشتن ایران از آن خواهد شد در مشکل مالی به سال مالی 2019 به تنهایی دیدم $24.5 میلیون دلار کسری بودجه. اگر Under Armour است و قادر به فسخ قرارداد کال به احتمال زیاد باید یک انتخاب در میان نایک آدیداس و اردن — که به احتمال زیاد ارائه معاملات بسیار کمتر سودآور تر از کال زمان مقابله با Under Armour.

تماس با Shailin سینگ در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب