Undercompensation از minor league baseball ورزشکاران است که ریشه و علت بی ثباتی مالی در طول همه گیر

لیگ کوچک بیس بال و یا MiLB شده است یک شهر کوچک دو و میدانی اصلی پس از معرفی آن و آن وقفه احساس شده است و تا حد

توسط NEWSWORLDS در 11 تیر 1399

لیگ کوچک بیس بال و یا MiLB شده است یک شهر کوچک دو و میدانی اصلی پس از معرفی آن و آن وقفه احساس شده است و تا حد زیادی در میان coronavirus بیماری همه گیر. این MiLB فصل رسما لغو شد سه شنبه پس از آن ورزشکاران در حال حاضر از مشاغل برای سال — و آنها احتمالا لازم نیست به اندازه جبران ذخیره دور نسبت به عمده leaguers به عنوان جزئی از بازیکنان لیگ برتر به شدت underpaid به طور معمول.

MLB دارای سابقه ای طولانی در underpaying MiLB بازیکنان. ورزشکاران پرداخت مربوطه لیگ برتر, سازمان, نه با جزئی از تیم های لیگ خود معنی دومی دریافت پایان کوتاه از چوب زمانی که باشگاه' بودجه توزیع شده است. متاسفانه MiLB بازیکنان نیست حفاظت شده توسط اتحادیه اروپا, که بدان معنی است که آنها کمتر می گویند و بیشتر وجود دارد راه گریز در مورد مقدار آنها می پرداخت.

حداقل حقوق و دستمزد ورزشکاران می توانند بر روی سطح که در آن آنها بازی: در سال های اخیر فصل رفتن نرخ شده است $290 یک هفته برای تازه کار و کلاس های کوتاه نجومی بازیکنان 350 دلار در هفته برای دو بازیکن و $502 یک هفته برای سه بازیکن است. این تقریبا به نظر می رسد توهین به کسانی اختصاص داده اند زندگی خود را به ورزش. چه چیزی بیشتر است که تنها حدود 10 درصد از جزئی بازیکنان لیگ آن را به رشته. بنابراین ارزشش را دارد ؟

برای بسیاری از بازیکنان آن است. ورزشکاران که باید آن را از طریق کالج توپ یا دقیق دبیرستان برنامه پیوستن به تیم با امید آن بزرگ تنها مجبور به تحمل شرایطی بسیار غیر منصفانه در حالی که تعقیب رویای خود را. اعتقاد به این که آنها "خود را به پرداخت غرامت" است که تداوم توسط کلیشه ای که جزئی leaguers نیاز به جلو خود را توسط گیره laces قرار داده و در این کار لازم برای رسیدن به سطح بازی در نشان می دهد. مفهوم کار در کمتر از شرایط ایده آل برای رسیدن به یک گریزان هدف خیالی است اما در واقع وجود دارد بسیاری از غیر اصلی سازه و سیستم های طراحی شده برای نگه داشتن آنها را از انجام این کار.

دو سال پیش در کنگره تصویب صرفه جویی در امریکا تفریح و سرگرمی عمل می کنند. اجازه ندهید که نام شما احمق — در حالی که این عمل می تواند ساخته اند تغییرات مثبت در بیس بال آن معاف جزئی بازیکنان لیگ برتر از قانون استاندارد نمایشگاه کار به این معنی است که MiLB بازیکن می تواند از نظر قانونی پرداخت می شود کمتر از حداقل دستمزد.

بدون در نظر گرفتن با توجه به MLB کمیسر راب مانفرد افزایش دستمزد جزئی لیگ بازیکنان هنوز هم می تواند در اولویت قرار گیرد. در سال 2021 حقوق خود را به میزان قابل توجهی افزایش جدید دستمزد 400 دلار در هفته برای تازه کار 500 دلار در هفته برای کلاس 600 دلار در هفته برای دو-یک و 700 دلار در هفته به مدت سه گانه-A. در حالی که این تغییرات به طور کلی مثبت و دستمزد هستند و مسلما هنوز هم به اندازه کافی برای ایجاد یک جامد کنند. علاوه بر, از آن حس را ندارد با صرفه جویی در امریکا تفریح و سرگرمی عمل می کنند که MLB بسیج خیلی سخت است. چرا لیگ می خواهم به طور قانونی مجاز به پرداخت آن بازیکنان هر چه می خواهد اما هنوز تعهد به آنها پرداخت بیشتر ؟

این نیز مهم است به یاد داشته باشید که این افزایش حقوق تنها برای چند ماه که MiLB فصل اجرا می شود. لیگ کوچک بیس بال است که یک کار پاره وقت و بازیکنان تقریبا مجبور به کار دو یا سه شغل در offseason را جبران کند.

در سال 2014 بازنشسته پارچ خنجر Hayhurst نوشت: آشکار قطعه برای Bleacher Report, که در آن او دقیق تجارب خود را به عنوان یک جزئی و عمده بازیکن لیگ. او اشاره کرد که بازیکنان تشویق شدند نه برای شکایت از زندگی خود را — از آن خرد و آن را به ارزش آن است که آن را بزرگ. Hayhurst توضیح داد که چگونه او زندگی می کردند از کره بادام زمینی و ساندویچ ژله چرا که همه او می تواند استطاعت. در طول بهار آموزش او تنها دریافت 120 دلار دستمزد برای مواد غذایی در هر هفته — بدون چک. بازیکنان اساسا مجبور به خوردن فست فود است که نامتجانس با ضرورت از ورزشکاران حرفه ای برای حفظ شیوه زندگی سالم. در حالی که او دو شغل در offseason او شد در خواب کسی دیگری طبقه.

به نظر می رسد تقریبا comically ناعادلانه است که MLB اجازه می دهد بازیکن را به زندگی تحت این شرایط اما به لطف ذخیره امریکا تفریح و سرگرمی, عمل, آن را موظف به آنها را تغییر دهید. MLB مجاز است به چشم پوشی از حقوق MiLB بازیکنان که بر خلاف عمده leaguers نیست باید بگویم در چه شرایط آنها در معرض.

با توجه به دغدغه MLB مقابل دفتر شده و با تسمه پایین نقد آن را حتی در میان یک بیماری همه گیر آن را تبدیل شدن به طور فزاینده ای بعید است که آن را به نگاه مثبت بر MiLB. اگر شرایط عادی و ورزشکاران خواهد بود در بازی بیس بال و دریافت غرامت (البته کم). خوشبختانه اکثر MLB تیم باید متعهد به پرداخت ورزشکاران خود را یک 400 دلار دستمزد هر هفته همراه با مزایای بهداشت و درمان حتی در نور از فصل لغو شود. برای برخی از, این است, پرداخت جمع و جور کردن اما برای دیگران آن را ارتقا دهید. و هر کمی کمک می کند تا زمانی که شما در حال حاضر شکست, راست?

زمانی که این بیماری همه گیر اول زده, بازیکنان, بودند, بیشتر نگران در مورد اینکه آیا یا نه آنها می پرداخت و نه از ایمنی خود را در طول واقعی همه گیر در دست است. این حقیقت به تنهایی افزایش می دهد یک پرچم قرمز است.

جزئی leaguers' پرداخت ناچیز فصل را لغو و لیگ اخیر سرشکن حقوق و دستمزد فاجعه هستند همه نشانه های روشن از لیگ آشکار استثماری گرایش. MLB است به ظاهر بهره گرفته از آرمان ورزشکاران با آرزوی ساخت آن را روزی اجازه می دهد آنها را به وجود دارد برای کمتر از آنها — و یا هر انسان با ارزش هستند. یکی تنها می تواند امید است که در آینده این بازیکنان را جبران نسبتا برای کار سخت خود را — اما این اتفاق نمی افتد این سال است.

امیلی ویلسون می نویسد: برای خرس بایت. او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب