دانشجو در مقطع کارشناسی تیم های برنده شدن در دانشگاه برکلی کربن بی طرفی رقابت

یک چند مرحله برنامه ریزی متمرکز پردیس ناوگان انتشار خورشیدی قاب سازی و نیروگاه تولید همزمان برنده در پردیس رقا

توسط NEWSWORLDS در 14 خرداد 1399

یک چند مرحله برنامه ریزی متمرکز پردیس ناوگان انتشار خورشیدی قاب سازی و نیروگاه تولید همزمان برنده در پردیس رقابت که با هدف دستیابی به کربن بی طرفی.

اول و دوم برندگان انتخاب شدند و از پنج فینالیست. این رقابت ها برگزار شد با کربن خدمه یک گروه دانشگاه متعهد به دستیابی به کربن بی طرفی و هماهنگ کننده شامل افزایش juniors فضل Gau و Anjika Pai و همچنین alumna Kaylee هلند. در کنار این گروه UC برکلی دانشکده مهندسی و Rausser دانشکده منابع طبیعی درگیر شدند در این رقابت است. Pai گفت: قصد رقابت بود برای آوردن تکنولوژی و مسائل اجتماعی با هم.

"سوال از ما خواسته است که" چگونه ما را دانشگاه ما بیشتر کربن خنثی?' "Pai گفت. "ما خواسته آنها را به ایجاد تغییر در امکانات وسایل نقلیه و مناظر دانشگاه ما و ترکیب دانش از دانشکده مهندسی و دانشکده منابع طبیعی به انجام این کار است."

پردیس افزایش ارشد جولی یو و افزایش juniors جفری Heo, Kushaan Bahl و سوفیا Krivoruchko شد بخشی از این مسابقه تیم برنده با توجه به Gau.

یو و تیم برنامه شامل تبدیل ضایعات روغن از سالن های غذاخوری به سوخت برای پردیس ناوگان نصب پانل های خورشیدی بیشتر و با استفاده از کربن ضبط برای نیروگاه تولید همزمان فراهم می کند که برق برای دانشگاه با توجه به یو.

"ما می خواستیم برای قرار دادن به جلو یک پیشنهاد بود که در واقع امکان پذیر است" Yu گفت. "این واقعا مهم است به نگاهی به آنچه در حال حاضر در حال انجام در دانشگاه و ساخت از آن است."

نصب پانل های خورشیدی در ریچموند زمینه ایستگاه های واقع در 5 مایل از دانشگاه خواهد بود عملی تر از قرار دادن آنها در ساختمان های تاریخی در محوطه دانشگاه به عنوان پانل های بزرگ نیاز سطح منطقه افزود یو.

در شرایط نیروگاه تولید همزمان ایده یو گفت: این تیم خود را بلند پروازانه ترین بخشی از این پیشنهاد.

"این نیروگاه تولید همزمان ما طراحی شده با اختلاط biomethane اجازه می دهد تا ما را به تصرف خود کربن ساطع شده از گیاه و قادر به استفاده از ذخیره سازی بنابراین ما در حال انتشار آن در هوا" یو گفت.

یو اشاره کرد که او احساس او تیم پیشنهاد انتخاب شد به دلیل آن بود دقیق مالی بودجه و جدول زمانی واقع بینانه.

با توجه به یو گام های بعدی برای تیم او خواهد بود صحبت کردن به Rausser دانشکده منابع طبیعی ارومیه و دیگر دانشگاه دولت به ببینید که چه بخش هایی از این طرح می تواند اجرا شود.

در این تیم پیشنهاد دوم-محل تیم با افزایش juniors آدم Ng کلی هان کلر Stockwell و لورا شیعه مورد بحث تغییر روشنایی برای کاهش انتشار کربن با استفاده از ترکیبی ناوگان وسایل نقلیه و مربوط به سهامداران و گروه های دانشجویی با توجه به Ng.

Ng و تیم خود را مورد بحث و بررسی راه های این دانشگاه تحصیل کرده می تواند در مورد کربن بی طرفی با داشتن یک سازمان مرکزی تا محیط زیست باشگاه می تواند ارتباط برقرار کردن با یکدیگر با توجه به Gau.

"ما تقسیم کار ما به امکانات و وسایل نقلیه و فیزیکی و همچنین به عنوان چشم انداز اجتماعی, میزبانی, نظر سنجی های با حال دانش آموزان آگاهانه از برکلی سازگار با محیط زیست پایدار تلاش" گفت: در یک ایمیل.

هر دو تیم امید به بحث در مورد خود برنامه و جدول زمانی با دانشگاه دولت برای اجرای این طرح است.

تماس با Shylie Ati در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @shylieati.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن